Ja dat ging dus niet? Toen kon ik nergens aan een tafel gaan zitten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oh, je hoeft alleen maar een naam aan te maken en niet eens klooien met mails en zo.
Je moet alleen een mail opgeven, maar daar gebeurt dan verder niks mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat ging dus niet? Toen kon ik nergens aan een tafel gaan zitten.
Maar goed, ik ben over de prikkels heen
dus ik moet alsnog mijn mail geven. doeiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet alleen een mail opgeven, maar daar gebeurt dan verder niks mee.
Die moet je eerst dood makenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:44 schreef S_Holmes het volgende:
ik zit vast bij die spiezen, zon vent gooit me er de hele tijd in
Nog sneller klikken dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:45 schreef S_Holmes het volgende:
hoe? ik kan er niet snel genoeg op klikken![]()
hij pakt mijn geweer en gooit me eroverheen erin
Op die vent springenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:48 schreef S_Holmes het volgende:
ok, ik weet nu hoe ik die vent doodkrijghoe spring ik daaroverheen?
WAT HEEFT ZE TE VERBERGENquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef Joysa het volgende:
Mijn moeder heeft het geweldige idee om de bank en tv andersom in de kamer te zetten, zodat we niks meer op het scherm kunnen zien
Ja ze heeft weer eens zo'n raar idee dat de kamer anders ingedeeld moet wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WAT HEEFT ZE TE VERBERGEN
nee, maar... wut
lol, moedersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ze heeft weer eens zo'n raar idee dat de kamer anders ingedeeld moet worden
Hij doet weer gewoon normaalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hoe is t met je haarballetje, joy? al wat beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |