Ik geef hem gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We live a dying dream???
Wat een waarheid
Hij had wel dates enzo laatst.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik nam je al niet al te serieus hoor.
ik ben ouder en wijzer
Klopt je bent ouder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben ouder en wijzer
Ik doe altijd epileren, blijft het lang weg en komt het zacht en niet tegelijk terug.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haal het er wel af, kost niet zoveel moeite en zo vaak hoeft het niet.
Schaamhaar scheren is pas vervelend, dat moet elke paar dagen omdat je anders teringveel jeuk krijgt
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vader knipt zijn okselhaar met een papierschaar
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe altijd epileren, blijft het lang weg en komt het zacht en niet tegelijk terug.
TL:DR, Bquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:41 schreef DigitalGirl het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ng-rich-famous-.html
Medelijden met degene die lekker in het bad zit.
Nee, het roodharige meisje dat hem wilde en hij haar niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
niets real live
alleen maar wat tijdsverspilling voor de zielige vrouw online.
Ja Mlig ik heb haar afgewezen van uit het maatschappelijk belang.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het roodharige meisje dat hem wilde en hij haar niet.
Hoe kort?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde nog even kwijt dat ik dat toen ik ongeveer 12 was "verliefd was op 3 vrouwen". Lene Nystrom (aqua), Milla Jovovich (fifth element) en een meisje uit mijn klas.
Ze hadden alle 3 geverfd rood/oranje haar. Kort.
oh HIJ.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het roodharige meisje dat hem wilde en hij haar niet.
goedzoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Mlig ik heb haar afgewezen van uit het maatschappelijk belang.
Mooie quote wel. Heloef trek hier je conclusies uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben ouder en wijzer
Welke conclusie? Dat hij me niet serieus nam? Ik hem ook nooit dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mooie quote wel. Heloef trek hier je conclusies uit
Helemaal maf ja!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
je bent zelf een maf pilletje
welterusten iedereen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |