sommige wel (in die serie tenminste)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Booooohh.
[..]
Vrouwen die niet op mannen vallen:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Werd net door m'n moeder gebeld: 1 van de katten is overreden.
Ze heette "Ukkie" en was een bangige kleine zwarte kat van een jaar of 12.
Zo, wou ik ff van me afschrijven
nou.. hier niet hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, zijn er meer van dan normale vrouwen lijkt 't wel
"mommy says that i'm special"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent geen normale vrouw...
Jij bent een speciale vrouw
Heb het nooit gezien. Mijn ex keek het met haar biseksuele vriendin (geen seks tho), wat voor mij voldoende reden was het niet te kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sommige wel (in die serie tenminste)
Nou, dat niet. Maar wel redelijk veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, zijn er meer van dan normale vrouwen lijkt 't wel
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"mommy says that i'm special"
got itquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nooit gezien. Mijn ex keek het met haar biseksuele vriendin (geen seks tho), wat voor mij voldoende reden was het niet te kijken.
[..]
Nou, dat niet. Maar wel redelijk veel.
Misschien trekken wij ze aan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nooit gezien. Mijn ex keek het met haar biseksuele vriendin (geen seks tho), wat voor mij voldoende reden was het niet te kijken.
[..]
Nou, dat niet. Maar wel redelijk veel.
Ze heeft de dvd's meegenomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
got it
k vind het gewoon een uberserie, er zit ook nog verhaal in soms![]()
Nee, dat niet. Er zitten hier mensen als Drommel en Mur.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien trekken wij ze aan?
Misschien is dit topic wel....de ultieme friendzone-zone!
FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft de dvd's meegenomen.
[..]
Nee, dat niet. Er zitten hier mensen als Drommel en Mur.
Maar echt vrouwen aantrekken doet dat het niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dat niet. Er zitten hier mensen als Drommel en Mur.
Het stomste was dat ik thuiskwam en het hele huis leeg was. Maar ze had wel een matras laten liggen op zolder met een deken erover heen. Sadface.quote:
Er komen hier genoeg vrouwen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar echt vrouwen aantrekken doet dat het niet.
Laatste belangrijkstquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het stomste was dat ik thuiskwam en het hele huis leeg was. Maar ze had wel een matras laten liggen op zolder met een deken erover heen. Sadface.
[..]
Er komen hier genoeg vrouwen.
Loka, Sinos, Straw, MFN, Rokjon, Joy.
Wat? Je bedoelt toen het uit ging met je vriendin heeft ze je hele huis leeggehaald???quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het stomste was dat ik thuiskwam en het hele huis leeg was. Maar ze had wel een matras laten liggen op zolder met een deken erover heen. Sadface.
Jawel jawel, maar je begrijpt wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er komen hier genoeg vrouwen.
Loka, Sinos, Straw, MFN, Rokjon, Joy.
Ik begrijp je.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat? Je bedoelt toen het uit ging met je vriendin heeft ze je hele huis leeggehaald???
[..]
Jawel jawel, maar je begrijpt wel wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Al geluk gehad met je kleine kindjes?
even quotenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
misschien moet ik bij de jostiband gaan
hoe zwart?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Werd net door m'n moeder gebeld: 1 van de katten is overreden.
Ze heette "Ukkie" en was een bangige kleine zwarte kat van een jaar of 12.
Zo, wou ik ff van me afschrijven
Voel je je mongools?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
misschien moet ik bij de jostiband gaan
ja , daar is het weer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben ze een pianist nodig? Of wil je iets anders gaan spelen?
Is het alleen een volbloed neger met zwarte snorharen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou gewoon. of het een volbloed is of een vuilnisbakkenras
Had je me ook gewoon direct kunnen vragen hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou gewoon. of het een volbloed is of een vuilnisbakkenras
oke. dan bij deze,quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je me ook gewoon direct kunnen vragen hoor
Nee, ze had een klein wit vlekje op d'r borst. Ze was zeg maar 99% zwartquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke. dan bij deze,
was het een volbloed neger?
Uhm, kingtoppie, wat heeft dit te betekenen? Kun je ff uitleggen wat je hiermee bedoelt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et schijnt dat het komt omdat onze fantasie puberaal klinkt ofzo... Geen idee waar vrouwen het dan over hebben...
Maarja laat ik sinos als voorbeeld nemen.. Als dat een man was had ze zichzelf bestempeld met ''gefrustreerd'' Dus misschien zijn ze gewoon een beetje hypocriet omtrent seks die vrouwen
(Ja ik scheer alle vrouwen nu over 1 kam met sinos)
een gemuteerde kat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ze had een klein wit vlekje op d'r borst. Ze was zeg maar 99% zwart
oh leuk topic, want het gaat ook over de discussie met mensen die niet kunnen inzien dat wat op tv is is gebaseerd op waarheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhm, kingtoppie, wat heeft dit te betekenen? Kun je ff uitleggen wat je hiermee bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |