Vind ik dat ook leuk?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:53 schreef palawan het volgende:
[..]
http://dragonraja.eu/
zo oud, draait op alle pc's
Wel Vyseus joinen he, want daar zit ik ook
Blijkbaar, ik ben aan het schoonmaken of een poging doen totquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is dit?
Al een uur niemand meer gepost? Heeft iedereen opeens een leven of zo?
dit.. krijg zo bezoekquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik ben aan het schoonmaken of een poging doen tot
en toen zei jequote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:01 schreef Chamastya het volgende:
Net weer een stel Jehova's voor de deur gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
mgoed, ik moet echt verderxoxoxox enzo
![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Oh ik niet maar heb al anderhalve week niets gedaanquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en toen zei jeZe vroegen hoe ik er over dacht waarom er zoveel woede in de wereld wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
mgoed, ik moet echt verderxoxoxox enzo
![]()
En de grap is ik lees die boekjes altijd van ze probleem is dat ze later dan weer terug komen om over de inhoud te gaan praten.
Dan krijg je een heel debat bij je voordeur en als ik het zat ben dan geef ik aan dat ik homo ben en dan zijn ze meestal vrij snel weer weg![]()
Oh mag dat niet van hun denkbeeldige vriendje? Homo zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:05 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ze vroegen hoe ik er over dacht waarom er zoveel woede in de wereld wasEn de grap is ik lees die boekjes altijd van ze probleem is dat ze later dan weer terug komen om over de inhoud te gaan praten.
Dan krijg je een heel debat bij je voordeur en als ik het zat ben dan geef ik aan dat ik homo ben en dan zijn ze meestal vrij snel weer weg
start -> uitvoeren -> type: cmdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:03 schreef Joysa het volgende:
ik moet de getalletjes weten hoe ik in mijn router kan komen, nerdjes help?
Ik had het al gevondenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:06 schreef palawan het volgende:
[..]
start -> uitvoeren -> type: cmd
in dat zwarte scherm type: ipconfig
en dan wat achter default gateway staat
Meestal iets van 192.168.1.1 oid.
Ik ben een nerd blijkbaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden
Maar ik sla dit even op![]()
Dankje
Nee wat wel grappig is dat ze altijd de jongemannen op mij af sturen van rond mijn leeftijd eentje was best aantrekkelijk dus hij mag terug op de koffie komen is kijken of ik hem kan bekeren gewoon voor de lolquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh mag dat niet van hun denkbeeldige vriendje? Homo zijn
Haha nerdje.quote:
Haha doe datquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:07 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nee wat wel grappig is dat ze altijd de jongemannen op mij af sturen van rond mijn leeftijd eentje was best aantrekkelijk dus hij mag terug op de koffie komen is kijken of ik hem kan bekeren gewoon voor de lol
Goed idee, ik heb nog een afwasje staanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik ben aan het schoonmaken of een poging doen tot
Ach ja dat komt welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb nog een afwasje staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |