Ik kan dat helemaal niet ;oquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Kan wel in beelden denken, maar meestal alleen als ik mijn best doe.
Hmms, helemaal niet?quote:
Dat lukt met veel moeite, maar niet echt goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmms, helemaal niet?
Ik heb het vooral met ruimtelijk inzicht dingetjes. Zoals die testjes waarbij je een kubus hebt met verschillende tekens op elke kant, en dan zijn er 4 plaatjes van kubussen die erop lijken maar dan gedraaid en dan moet je degene kiezen die hetzelfde is als het voorbeeld. Dat kan ik wel visualiseren.
Geluid, maar ook gewoon weten dat dingen er zijn zonder ze te kunnen zien. Ik droom zelden met beelden.quote:
Ik had het niet alleen over die.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
Dunno, ik vind dromen wel een vorm van denken in beelden.
Grappig wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat lukt met veel moeite, maar niet echt goed.
[..]
Geluid, maar ook gewoon weten dat dingen er zijn zonder ze te kunnen zien. Ik droom zelden met beelden.
Is dat zo, of kan je het gewoon niet in beeldvorm herinneren? Wel extreme variant denk ik, nooit van gehoord iig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat lukt met veel moeite, maar niet echt goed.
[..]
Geluid, maar ook gewoon weten dat dingen er zijn zonder ze te kunnen zien. Ik droom zelden met beelden.
Misschien kan ik het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is dat zo, of kan je het gewoon niet in beeldvorm herinneren? Wel extreme variant denk ik, nooit van gehoord iig.
gadver.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laten ze dan ook wel eens hun okselhaar staan voor de haarseks?
Weg, gladde oksels zijn een pre bij vrouwen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gadver.
wat hoor je als man met okselhaar te doen? niets als het niet al te ernstig is of moet het weG?
Bijhouden voor hoe ver je zelf nodig vindt, denk ik. Als het er maar niet al te oermensachtig uitziet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gadver.
wat hoor je als man met okselhaar te doen? niets als het niet al te ernstig is of moet het weG?
Ach, ik let er niet eens op.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Weg, gladde oksels zijn een pre bij vrouwen.
Ik was niet helemaal serieus hoor.quote:
Ik haal het er wel af, kost niet zoveel moeite en zo vaak hoeft het niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus hoor.
Ik heb het zelf ook laten staan, zorg er dan wel voor dat je het goed schoonhoudt.
Die jeuk valt tegenwoordig wel mee, maar ik heb ook geen reden om te scheren. Dus ik het niet zo vaak.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haal het er wel af, kost niet zoveel moeite en zo vaak hoeft het niet.
Schaamhaar scheren is pas vervelend, dat moet elke paar dagen omdat je anders teringveel jeuk krijgt
Het is toch de waarheid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker optimistisch he DG, zo kennen we je weer!
Na 3 dagen krijg ik echt enorm veel jeuk altijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Die jeuk valt tegenwoordig wel mee, maar ik heb ook geen reden om te scheren. Dus ik het niet zo vaak.
Mijn vader knipt zijn okselhaar met een papierschaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schaamhaar scheren...
ik doe gewoon met een heggeschaar.
jou geloof ik niet meer. dus hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Weg, gladde oksels zijn een pre bij vrouwen.
ja precies.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus hoor.
Ik heb het zelf ook laten staan, zorg er dan wel voor dat je het goed schoonhoudt.
Wel gezellig hoor, 23 neven en nichten van vaders kant enzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is me toch een familie is het niet?
Ik geef hem gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We live a dying dream???
Wat een waarheid
Hij had wel dates enzo laatst.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik nam je al niet al te serieus hoor.
ik ben ouder en wijzer
Klopt je bent ouder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik nam je al niet al te serieus hoor.
ik ben ouder en wijzer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |