quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:59 schreef Murdera het volgende:
wauw, Mijn wingman af mijns perongeluk een donkere schnone voor me gehooseld.
ze wass allen 35, en hadn vriend.
<aar 25hadks ook gelffd/
Wateenmoioiie dame.
hihius.
In bedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:41 schreef screwloose het volgende:
Laf tuig! Waar is de activiteit om 2:30!
Dan heb je nog iets aan je dagquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
Bah.... Wakker worden door de buren... Iemand aan het schuren ofzo
Jongenskort.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:59 schreef Murdera het volgende:
wauw, Mijn wingman af mijns perongeluk een donkere schnone voor me gehooseld.
ze wass allen 35, en hadn vriend.
<aar 25hadks ook gelffd/
Wateenmoioiie dame.
hihius.
Jij zei gisteren dat je chipsvingers had.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:32 schreef debeterebob het volgende:
Hihi, Mur doet net alsof ie dronken is, dat ie de stad in is geweest, en dat ie heeft gehosseld. Stiekem zat hij gewoon op zijn zolderkamer te fokken met enorme chipsvingers.
Dat kun jij bestquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet heel de nacht door hoor
Geen persoonlijke info lekke he... Schavuit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij zei gisteren dat je chipsvingers had.
Ga je wat leuks doen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet heel de nacht door hoor
Ik kan echt nog perfect typen dan, terwijl laptop bijna omflikkert en de wereld om me heen draaitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:03 schreef twi het volgende:
Ik ben altijd weer onder de indruk om de fijne motorieke controle die Murdera nog heeft wanneer hij zich klem heeft gezopen.
Pokerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand nog een leuk zinloos online spelletje?
(een waar je geen pijltjestoetsen voor nodig hebt, die zijn kaput)
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet. En het is.......quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
Schaken en goquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet. En het is.......
Jij ziet het niet, dus je zult het nooit weten..quote:
Als ik dat google:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan go he. Best leuk spel; lekker abstract.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:14 schreef twi het volgende:
Mijn penerJe hebt 'm al geradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
www.playok.comquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik dat google:
Ongeveer 13.920.000.000 resultaten
Beter geef je een link
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
www.playok.com
Daar is het wel te vinden. Weet niet precies wat het niveau is.
Ik ken het spel welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou dit dan even lezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spelregels_van_go
Ik werd al gelijk kapot geschotenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:25 schreef twi het volgende:
http://www.dedegames.com/nl/creative-kill-chamber.html
Zo, ben je weer een kwartier onder de pannen.
Go niet leuk vindenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:32 schreef Joysa het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam over die prikkels heen
ja daar kon ik niet als gastspeler, hij bleef zeuren over inloggen. daaaagquote:
Oh, je hoeft alleen maar een naam aan te maken en niet eens klooien met mails en zo.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja daar kon ik niet als gastspeler, hij bleef zeuren over inloggen. daaaag
Ja dat ging dus niet? Toen kon ik nergens aan een tafel gaan zitten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oh, je hoeft alleen maar een naam aan te maken en niet eens klooien met mails en zo.
Je moet alleen een mail opgeven, maar daar gebeurt dan verder niks mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat ging dus niet? Toen kon ik nergens aan een tafel gaan zitten.
Maar goed, ik ben over de prikkels heen
dus ik moet alsnog mijn mail geven. doeiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet alleen een mail opgeven, maar daar gebeurt dan verder niks mee.
Die moet je eerst dood makenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:44 schreef S_Holmes het volgende:
ik zit vast bij die spiezen, zon vent gooit me er de hele tijd in
Nog sneller klikken dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:45 schreef S_Holmes het volgende:
hoe? ik kan er niet snel genoeg op klikken![]()
hij pakt mijn geweer en gooit me eroverheen erin
Op die vent springenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:48 schreef S_Holmes het volgende:
ok, ik weet nu hoe ik die vent doodkrijghoe spring ik daaroverheen?
WAT HEEFT ZE TE VERBERGENquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef Joysa het volgende:
Mijn moeder heeft het geweldige idee om de bank en tv andersom in de kamer te zetten, zodat we niks meer op het scherm kunnen zien
Ja ze heeft weer eens zo'n raar idee dat de kamer anders ingedeeld moet wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WAT HEEFT ZE TE VERBERGEN
nee, maar... wut
lol, moedersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ze heeft weer eens zo'n raar idee dat de kamer anders ingedeeld moet worden
Hij doet weer gewoon normaalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hoe is t met je haarballetje, joy? al wat beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezicht als ik naar werk moet als dit gebeurt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was een haarbal?
Mijn gezicht als Rokje online komt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezicht als ik naar werk moet als dit gebeurt:ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar het is al goed hoor, ik moet namelijk toch weg.. douchen, eten, opruimen ditdat
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Vind ik dat ook leuk?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:53 schreef palawan het volgende:
[..]
http://dragonraja.eu/
zo oud, draait op alle pc's
Wel Vyseus joinen he, want daar zit ik ook
Blijkbaar, ik ben aan het schoonmaken of een poging doen totquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is dit?
Al een uur niemand meer gepost? Heeft iedereen opeens een leven of zo?
dit.. krijg zo bezoekquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik ben aan het schoonmaken of een poging doen tot
en toen zei jequote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:01 schreef Chamastya het volgende:
Net weer een stel Jehova's voor de deur gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
mgoed, ik moet echt verderxoxoxox enzo
![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Oh ik niet maar heb al anderhalve week niets gedaanquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en toen zei jeZe vroegen hoe ik er over dacht waarom er zoveel woede in de wereld wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
mgoed, ik moet echt verderxoxoxox enzo
![]()
En de grap is ik lees die boekjes altijd van ze probleem is dat ze later dan weer terug komen om over de inhoud te gaan praten.
Dan krijg je een heel debat bij je voordeur en als ik het zat ben dan geef ik aan dat ik homo ben en dan zijn ze meestal vrij snel weer weg![]()
Oh mag dat niet van hun denkbeeldige vriendje? Homo zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:05 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ze vroegen hoe ik er over dacht waarom er zoveel woede in de wereld wasEn de grap is ik lees die boekjes altijd van ze probleem is dat ze later dan weer terug komen om over de inhoud te gaan praten.
Dan krijg je een heel debat bij je voordeur en als ik het zat ben dan geef ik aan dat ik homo ben en dan zijn ze meestal vrij snel weer weg
start -> uitvoeren -> type: cmdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:03 schreef Joysa het volgende:
ik moet de getalletjes weten hoe ik in mijn router kan komen, nerdjes help?
Ik had het al gevondenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:06 schreef palawan het volgende:
[..]
start -> uitvoeren -> type: cmd
in dat zwarte scherm type: ipconfig
en dan wat achter default gateway staat
Meestal iets van 192.168.1.1 oid.
Ik ben een nerd blijkbaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden
Maar ik sla dit even op![]()
Dankje
Nee wat wel grappig is dat ze altijd de jongemannen op mij af sturen van rond mijn leeftijd eentje was best aantrekkelijk dus hij mag terug op de koffie komen is kijken of ik hem kan bekeren gewoon voor de lolquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh mag dat niet van hun denkbeeldige vriendje? Homo zijn
Haha nerdje.quote:
Haha doe datquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:07 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nee wat wel grappig is dat ze altijd de jongemannen op mij af sturen van rond mijn leeftijd eentje was best aantrekkelijk dus hij mag terug op de koffie komen is kijken of ik hem kan bekeren gewoon voor de lol
Goed idee, ik heb nog een afwasje staanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik ben aan het schoonmaken of een poging doen tot
Ach ja dat komt welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb nog een afwasje staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |