Haar moeder was een koe en haar vader was onbekendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een gemuteerde kat?
waren haar ouders volbloed?
nee dan moet ze wel heel erg gemuteerd zijn. you're fucking with mequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haar moeder was een koe en haar vader was onbekend
Ja ik snap dat wel. Als je 17 bent en geen ervaring met seks hebt dat je dan erg in de war en van streek raakt van dat soort filmpjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh leuk topic, want het gaat ook over de discussie met mensen die niet kunnen inzien dat wat op tv is is gebaseerd op waarheid.
Hij noemt je seksueel gefrustreerd en laten we eerlijk zijn heeft ie ongelijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhm, kingtoppie, wat heeft dit te betekenen? Kun je ff uitleggen wat je hiermee bedoelt?
Nee lolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hij noemt je seksueel gefrustreerd en laten we eerlijk zijn heeft ie ongelijk?
Nee, ze was een koe qua kleurpatroon. Niet letterlijk een koequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dan moet ze wel heel erg gemuteerd zijn. you're fucking with me
oh dus voor haar heb je wel begrip?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik snap dat wel. Als je 17 bent en geen ervaring met seks hebt dat je dan erg in de war en van streek raakt van dat soort filmpjes.
oh oke.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ze was een koe qua kleurpatroon. Niet letterlijk een koe
Ja. Voor wie niet dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dus voor haar heb je wel begrip?
Je begrijpt echt niet hoe de kleur van de vacht bij katten overgeërfd wordt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke.
zat er wel negrofilie in de stamboom aan die kant?
nee niet echt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je begrijpt echt niet hoe de kleur van de vacht bij katten overgeërfd wordt?
Kleur is co-dominant bij katten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet echt.
maar het ras kan wel geerft worden dacht ik.
hoe the fuck weten jullie dit soort dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleur is co-dominant bij katten.
Er zijn verschillende genen bij betrokken. Wat ik weet is dat je rood en/of zwart hebt. En je hebt wel of niet wit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleur is co-dominant bij katten.
ff quotenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe the fuck weten jullie dit soort dingen.
ben ik zo dom ofzo?
Weet ik ook niet, derhalve heeft dit onderwerp niks met intelligentie te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe the fuck weten jullie dit soort dingen.
ben ik zo dom ofzo?
Klopt ook ja. Daarom krijg je leuke patronen en kleuren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn verschillende genen bij betrokken. Wat ik weet is dat je rood en/of zwart hebt. En je hebt wel of niet wit.
Verder heb je ook streepjespatronen en een gen dat de kleuren bleker/valer maakt (zo krijg je grijs).
Maar ik weet het fijne er ook niet van hoor
Als reactie opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhm, kingtoppie, wat heeft dit te betekenen? Kun je ff uitleggen wat je hiermee bedoelt?
Welkom terug KTquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et schijnt dat het komt omdat onze fantasie puberaal klinkt ofzo... Geen idee waar vrouwen het dan over hebben...
Maarja laat ik sinos als voorbeeld nemen.. Als dat een man was had ze zichzelf bestempeld met ''gefrustreerd'' Dus misschien zijn ze gewoon een beetje hypocriet omtrent seks die vrouwen
(Ja ik scheer alle vrouwen nu over 1 kam met sinos)
schoenensexquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Vrouwen hebben het over schoenen, kleding, make-up en andere vrouwen. Daarna over mannen, en daarna misschien een keertje over seks, als ze niet eerst nog terug zijn gekomen op de voorgaande onderwerpen.
Welkom, het is allemaal te lezen, interpreteer het maar zelfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als reactie op
[..]
Welkom terug KT
Praten over seks ja?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Vrouwen hebben het over schoenen, kleding, make-up en andere vrouwen. Daarna over mannen, en daarna misschien een keertje over seks, als ze niet eerst nog terug zijn gekomen op de voorgaande onderwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |