abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:44:59 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108863651


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op Fok!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad. Over de verdere toekomst van deze generatie is nog niets bekend, al doen geruchten de rondte dat er remakes van Ruby en Sapphire gepland staan. Let wel: dit zijn enkel geruchten! Wat echter wel zeker is, is dat de Pokémon franchise na vijftien jaar nog altijd zeer populair is en er ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland staan.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108863677
Oh nee, niet DE rattata. Youngster Joey right?
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:45:48 #3
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108863678
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:44 schreef Madame_Paon het volgende:
LAPO.
Jij wilde gewoon het nieuwe topic openen, geef maar toe.
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:48:58 #4
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108863762
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef Franknfurter het volgende:
Oh nee, niet DE rattata. Youngster Joey right?
Jep.

quote:
16s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Jij wilde gewoon het nieuwe topic openen, geef maar toe.
Dat wou ik inderdaad. O-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108864123
I WANNA BE THE VERY BEST
NO ONES EVER BEEN
da dunn dunn

goeie tijd
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:06:58 #6
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_108864302
pokemon O+
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_108869153
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef AhmedJaret het volgende:
I WANNA BE THE VERY BEST
NO ONES EVER BEEN
da dunn dunn

goeie tijd
catch them is my real test...
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:21:35 #8
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_108869270
I like shorts! They're comfy and easy to wear!

Aaah, Pokémon. O+ Ik hoop dat ze aanmaken met die remakes van R/S/E, want ik ben er laatst achter gekomen dat mijn cartridge van Ruby het niet meer doet, net toen ik dacht van, hey, laat ik die weer eens gaan spelen. ;(
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_108869517
quote:
11s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:21 schreef Rikketik het volgende:

Aaah, Pokémon. O+ Ik hoop dat ze aanmaken met die remakes van R/S/E, want ik ben er laatst achter gekomen dat mijn cartridge van Ruby het niet meer doet, net toen ik dacht van, hey, laat ik die weer eens gaan spelen. ;(
Ik heb precies hetzelfde ;(
pi_108869772
Dat komt omdat ze na 15 jaar ermee kappen. Dan doet de microbatterij het niet meer ofzoiets. En nee, dit is geen gelul. Ik zoek het even na.

Nagezocht: http://www.pokemasters.net/forums/showthread.php?t=15464
er staat zelfs bij hoe je hem opnieuw kunt laten werken.
pi_108870062
Mijn yellow van release doet het nog op de oude gameboy
There are only 151 Pokémon.
pi_108870123
Ruby en saphire vond ik erg matig btw. Toen kwamen er minder leuke Pokémon en sinds toen is de serie toch minder geworden.

Eerste twee generaties zijn het best
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:56:46 #13
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108870411
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:47 schreef Eenskijken het volgende:
Ruby en saphire vond ik erg matig btw. Toen kwamen er minder leuke Pokémon en sinds toen is de serie toch minder geworden.

Eerste twee generaties zijn het best
Naar mijn mening zijn er in elke generatie matige pokemon(zowel qua designs als movesets) te vinden en hadden ruby en saphire ook hun goede punten, zoals meer variatie in de types van 'goede' pokemon die je in tot midgame kon tegenkomen(ik noem bijvoorbeeld lotad, seedot/shroomish en ralts), waar het in de eerste twee generaties toch op een standaard riedeltje neerkwam, en natuurlijk de abilities die geintroduceerd werden. :)

Ik vind ook dat die generatie tekort gedaan word.

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 08-03-2012 18:04:06 ]
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:34:41 #14
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_108871822
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:36 schreef Franknfurter het volgende:
Dat komt omdat ze na 15 jaar ermee kappen. Dan doet de microbatterij het niet meer ofzoiets. En nee, dit is geen gelul. Ik zoek het even na.

Nagezocht: http://www.pokemasters.net/forums/showthread.php?t=15464
er staat zelfs bij hoe je hem opnieuw kunt laten werken.
Linkje nog niet bekeken, maar volgens mij kon je de batterij zelf vervangen? Hoe dan ook, ik had het ook al met Silver, een paar jaar geleden, dus ik wist al dat het geen fabeltje was. Had inderdaad te maken met de leeftijd en dus de batterij in de cartridge die op een gegeven moment gewoon op is waardoor je niet meer kunt opslaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:47 schreef Eenskijken het volgende:
Ruby en saphire vond ik erg matig btw. Toen kwamen er minder leuke Pokémon en sinds toen is de serie toch minder geworden.
Had ik in het begin ook, maar de laatste jaren heb ik er wel meer waardering voor gekregen. Waar ik mij echter het meest aan ergerde was de stijl van R/S/E. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar iets aan de uitstraling van die games stootte me af. Als ze de remakes in de Black & White-stijl maken moet dat echter geen probleem meer zijn.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_108871987
ALLES NA JOHTO IS PURE AIDS. AL DIE POKEMONS HEBBEN NU AIDS EN ZO ZIEN ZE ER OOK UIT
And remember, respect is everything!
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:31:18 #16
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108873874
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:38 schreef killfrenzy het volgende:
ALLES NA JOHTO IS PURE AIDS. AL DIE POKEMONS HEBBEN NU Pokerus EN ZO ZIEN ZE ER OOK UIT
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:15:57 #17
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_108875934
quote:
16s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Pokerus, wat is dat ook alweer? Kan me herinneren dat mij pokemon in Gold daar last van hadden.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:25:40 #18
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108876585
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Pokerus, wat is dat ook alweer? Kan me herinneren dat mij pokemon in Gold daar last van hadden.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pokerus
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:39:02 #19
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_108877361
Zijn er hier nog shiny-verzamelaars? Vanmorgen kwam er een shiny Porygon uit een ei. Dat ei had ik zelf van de day-care gekregen, dus hij is volledig legitiem.

Ik laat hem toch alleen verstoffen in een box, dus ik hoef er niks bijzonders voor terug.

pi_108877465
Wauw, wat zijn de kansen daarop?!
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:45:44 #21
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_108877787
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:40 schreef Franknfurter het volgende:
Wauw, wat zijn de kansen daarop?!
Als je de Masuda-methode gebruikt 1 op 1366, althans in Black en White. En die gebruikte ik ook, want de "vader" is een Japanse Ditto. Ik was overigens verder niet uit op een shiny.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 03:31:56 #22
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108892483
Waarom heeft Milk Drink 10 PP?
Zulke aanvallen horen 5 PP te hebben.
Zo is het inderdaad makkelijk voor Whitney om je Pokémon met haar Miltank uit te schakelen. }:|
Of in mijn geval: Dig heeft geen PP meer. Toen een andere Pokémon ingeschakeld en toen toch gewonnnen. 8-)

10 PP voor zo'n aanval, echt belachelijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 11 maart 2012 @ 21:38:39 #23
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108988111
Ik heb dus een Lapras gevangen. Maar hij heeft Water Absorb, terwijl ik er eentje met Shell Armor wou.
Wat nu? Breeden?
Met welke Pokémon?
Ik speel Heart Gold en heb 4 badges.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 11 maart 2012 @ 21:43:16 #24
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108988402
Breeden met een Lanturn voor Signal beam :')
  zondag 11 maart 2012 @ 21:43:48 #25
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108988432
Lanturn heb ik niet.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 11 maart 2012 @ 21:46:27 #26
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108988575
zo'n beetje alle egg moes van lapras zijn te verwaarlozen(dus als je deze wilt breeden voor de ability kan zo'n beetje alles), je kunt hem beter iets van ice beam/thunderbolt/surf aanleren, mits je lapras geen persoonlijkheid heeft die je sp att beperkt. :D
  zondag 11 maart 2012 @ 21:47:44 #27
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108988645
Dus het maakt niet echt uit met welke Pokémon ik hem laat breeden?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 11 maart 2012 @ 21:50:34 #28
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_108988808
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus het maakt niet echt uit met welke Pokémon ik hem laat breeden?
Nope, de ability die het kind krijgt is random, allen de persoonlijkheid is te manipuleren met de everstone volgensmij(dus als je een male pkmn hebt die bijvoorbeeld modest is heb je 50% meer kans om een modest baby te krijgen als je de modest ouder de everstone geeft)
pi_109000392
Omg omg omg, ik heb net een supevette Pokémon tower defense game ontdekt.


Link volgt
There are only 151 Pokémon.
pi_109000403
Het is fucking tof! :D
There are only 151 Pokémon.
pi_109004368
quote:
5s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb dus een Lapras gevangen. Maar hij heeft Water Absorb, terwijl ik er eentje met Shell Armor wou.
Wat nu? Breeden?
Met welke Pokémon?
Ik speel Heart Gold en heb 4 badges.
Is het een mannetje of een vrouwtje?
Je kan hem altijd breeden met een ditto, te vangen in het grasveldje voor de daycare.
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
  maandag 12 maart 2012 @ 15:34:06 #32
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109013052
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:21 schreef Key. het volgende:

[..]

Is het een mannetje of een vrouwtje?
Je kan hem altijd breeden met een ditto, te vangen in het grasveldje voor de daycare.
Het is helaas een mannetje, dus ik heb 'm met Ditto laten breeden.
3 eieren. Daar móet haast wel eentje met Shell Armor tussenzitten.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109017017
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:27:42 #34
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_109043578
Heeft iemand van jullie nog Firered of Leavegreen voor de GBA te koop voor mij?

Wil hem weer spelen op mijn Micro maar kan hem nergens vinden. :'(
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:04:54 #35
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109096864
quote:
:o

quote:
13s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand van jullie nog Firered of Leavegreen voor de GBA te koop voor mij?

Wil hem weer spelen op mijn Micro maar kan hem nergens vinden. :'(
http://www.bol.com/nl/p/g(...)l#product_secondhand
http://www.bol.com/nl/p/g(...)l#product_secondhand

Ik had dus 3 eitjes met een Lapras erin .. en het waren alle drie vrouwtjes. *O*
Waarvan 2 met Shell Armor en 1 daarvan met een Rash nature, ideaal dus.
Cool vet gaaf tof.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109105926
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

:o

Ik had pagina's vol lof op mijn persoon verwacht ;( het is echt heel uitgebreid en tof gemaakt...
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:13:36 #37
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109106310
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:06 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Ik had pagina's vol lof op mijn persoon verwacht ;( het is echt heel uitgebreid en tof gemaakt...
Ik heb 'm nog niet gespeeld. :o
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109116356
Pokemon begint in een sleur te raken, heb de gymleiders al verslagen maar alles eruithalen zoals bij pokemon Ruby/Spaphire/Emerald, daar heb ik geen zin in ;(
  donderdag 15 maart 2012 @ 08:31:08 #39
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_109119586
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

:o

[..]

http://www.bol.com/nl/p/g(...)l#product_secondhand
http://www.bol.com/nl/p/g(...)l#product_secondhand

Ik had dus 3 eitjes met een Lapras erin .. en het waren alle drie vrouwtjes. *O*
Waarvan 2 met Shell Armor en 1 daarvan met een Rash nature, ideaal dus.
Cool vet gaaf tof.
Die prijzen. Mensen die denken dan GBA spellen nu al veel waard zijn. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_109122282
Jezus die prijzen ja, wat gaat er dan in je hoofd om? :')
  donderdag 15 maart 2012 @ 10:34:32 #41
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_109122354
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2012 08:31 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Die prijzen. Mensen die denken dan GBA spellen nu al veel waard zijn. :')
Vooral GBA spellen die op zo'n grote schaal zijn uitgebracht, volgensmij kun je ze 'nieuw' bij een professionele gameshop nog goedkoper krijgen. :D

En dan die leaf green versie die voor 49.99 aangeboden word, dat is verdomme duurder dan de adviesprijs waarvoor de game in de winkel lag _O- (volgensmij doet ie het om te trollen trouwens want hij bied Lunar Legend GBA voor 89.99 aan :') )

[ Bericht 6% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 15-03-2012 10:42:43 ]
  donderdag 15 maart 2012 @ 15:04:40 #42
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109131161
Op amazon.com kunnen ze er ook wat van: 89,- (dollar) zonder boekje en exclusief verzendkosten. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109132755
<- Wil bevestiging van Pokémon + Nobunaga's Ambition voor PAL territory :'(
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:14:52 #44
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_109137453
Ik heb hem gister gekocht voor iemand die wel beseft dat het bizarre prijzen zijn voor dat spel.

8 euro inclusief verzending.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:09:18 #45
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109204802
Potjandorie.
Ben ik bij de Safari Zone, zit Savannah, waar ik een Rhyhorn kan vangen, niet bij de 6 gebieden.
Dus wachten tot ik de tweede test krijg, zodat ik de gebieden kan wisselen.
Maar wat moet ik in die drie uur tijd doen? Ik ga Chuck verslaan, maar Jasmine wil ik pas verslaan zodra ik mijn Rhyhorn heb en hem heb getraind.
3 uur lang niksen? -O-

[ Bericht 4% gewijzigd door Madame_Paon op 17-03-2012 16:16:34 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109205079
Welke starter heb je? Ik heb laatst gewoon m'n quilava getraind tot een typhlosion en die kan Jasmine met gemak aan.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:37:56 #47
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109205396
Ik heb een Feraligatr, maar ik heb altijd een team van 3 en wil het liefst Pokémon gebruiken die ik niet eerder heb gebruikt.
Dit keer Ariados, Lapras en Rhydon, maar ik moet dus eerst 3 uur niksen voordat ik Rhyhorn kan vangen ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109205513
Ach, kun je in de tussentijd de rest trainen toch?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:07:02 #49
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109206165
Mijn Lapras en Ariados zitten allebei al op level 40.
Mijn Kingler, mijn Pokémon-vang-Pokémon en HM-slaaf, zit al op level 36.
Trainen ga ik nu dus niet al te veel doen, want ik heb nog maar 4 badges.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109206286
Ah ja, dan zit je in een lastig geval. Alvast de rest van je pokedex vullen? 8-)
pi_109206478
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn Lapras en Ariados zitten allebei al op level 40.
Mijn Kingler, mijn Pokémon-vang-Pokémon en HM-slaaf, zit al op level 36.
Trainen ga ik nu dus niet al te veel doen, want ik heb nog maar 4 badges.
firstworldproblems :')
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:33:47 #52
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109206931
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:17 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

firstworldproblems :')






:'(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109210864
:D herkenbaar
There are only 151 Pokémon.
pi_109214907
Geen abra kunnen vangen :')
  maandag 19 maart 2012 @ 04:05:15 #55
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109262646
Aaaaah heb ik weer. :')
Eindelijk gebeld door Baboa en voor de zekerheid 2 Rhyhorns gevangen in de Safari Zone, hebben ze allebei als Ability Lightningrod, terwijl ik er eentje met Rock Head wil. :(
Dat wordt dus weer breeden ... en het zijn natuurlijk ook allebei mannetjes, dus het moet weer met een Ditto. }:|

Even iets anders: hoe kunnen Pokémon eigenlijk egg moves leren? Ik snap er namelijk niks van.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 19 maart 2012 @ 08:42:12 #56
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_109263669
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb hem gister gekocht voor iemand die wel beseft dat het bizarre prijzen zijn voor dat spel.

8 euro inclusief verzending.
Goed nieuws, ik kreeg een lege envelop met een scheur er in thuis. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 19 maart 2012 @ 09:33:52 #57
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_109264554
quote:
3s.gif Op maandag 19 maart 2012 04:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Aaaaah heb ik weer. :')
Eindelijk gebeld door Baboa en voor de zekerheid 2 Rhyhorns gevangen in de Safari Zone, hebben ze allebei als Ability Lightningrod, terwijl ik er eentje met Rock Head wil. :(
Dat wordt dus weer breeden ... en het zijn natuurlijk ook allebei mannetjes, dus het moet weer met een Ditto. }:|

Even iets anders: hoe kunnen Pokémon eigenlijk egg moves leren? Ik snap er namelijk niks van.
De vader moet de moves hebben die je het kind leren kan, heeft de vader meerdere moves die het kind leren zou kunnen, kun je deze bij de move deleter verwijderen zodat het kind die ene move leert die jij wilt.
pi_109266205
quote:
8s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Goed nieuws, ik kreeg een lege envelop met een scheur er in thuis. :')
Naar :( Ik heb nog wel ergens een firered liggen maar die wil ik stiekem zelf gebruiken om mn pokedex vol te krijgen..
  maandag 19 maart 2012 @ 14:09:20 #59
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109272374
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 09:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

De vader moet de moves hebben die je het kind leren kan, heeft de vader meerdere moves die het kind leren zou kunnen, kun je deze bij de move deleter verwijderen zodat het kind die ene move leert die jij wilt.
Wat een gedoe ...
Dan moet er eerst een vrouwtjesrhyhorn uit een eitje komen, dan moet ik Sudowoodo breeden voor een mannetje, want dat is weer een vrouwtje ...
Dan die Sudowoodo tot level 33 trainen zodat-ie Rock Slide leert en dan wéér breeden zodat ik een Rhyhorn krijg met Rock Slide.

Ik leer het hem wel via TM. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 19 maart 2012 @ 15:03:24 #60
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_109274169
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:09 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat een gedoe ...
Dan moet er eerst een vrouwtjesrhyhorn uit een eitje komen, dan moet ik Sudowoodo breeden voor een mannetje, want dat is weer een vrouwtje ...
Dan die Sudowoodo tot level 33 trainen zodat-ie Rock Slide leert en dan wéér breeden zodat ik een Rhyhorn krijg met Rock Slide.

Ik leer het hem wel via TM. :')
Zolang je het toch maar uitspeelt met drie tot vier pkmn en daarna weer opnieuw begint is dat idd een betere manier. :')
pi_109286995
Pokemon, wat heb ik daar veel uren speelplezier aan gehad jaren geleden. Speel nu sinds een paar dagen Pokemon Leaf Green op m'n telefoon, en het is nog steeds het bazenspel dat het vroeger was. _O_
  maandag 19 maart 2012 @ 20:43:20 #62
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_109288163
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Naar :( Ik heb nog wel ergens een firered liggen maar die wil ik stiekem zelf gebruiken om mn pokedex vol te krijgen..
Ach, ik koop 'm wel ergens anders of zo. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_109290232
Ik heb firered ook nog wel.. maar heb alleen de cartrigde..
There are only 151 Pokémon.
  maandag 19 maart 2012 @ 21:49:28 #64
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_109291977
Ik wacht even een paar dagen af, de verkoopster zou LeafGreen opsturen als excuus.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_109292739
netjes. maar hoe kan de verpakking in godsnaam scheuren? het is nog minder dan een paar gram qua gewicht..
There are only 151 Pokémon.
  maandag 19 maart 2012 @ 22:02:22 #66
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_109292815
Het was geen bubbel-envelop maar gewoon een papier envelop.. dus tja, misschien een zooi post er boven op en dan de envelop (denkend dat er gewoon een brief in zit) uit je fietstas trekken?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_109292930
meh.. unlucky
There are only 151 Pokémon.
pi_109432905
Net 2 uur soulsilver gespeeld, opnieuw begonnen. Was ik vergeten de oude save te deleten :'(
pi_109433174
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Naar :( Ik heb nog wel ergens een firered liggen maar die wil ik stiekem zelf gebruiken om mn pokedex vol te krijgen..
Firered heb je niet nodig om je pokedex vol te krijgen.
(als je hg/ss en b/w hebt :P )
maar ik zou hem ook niet verkopen hoor
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_109434258
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 16:33 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Firered heb je niet nodig om je pokedex vol te krijgen.
(als je hg/ss en b/w hebt :P )
maar ik zou hem ook niet verkopen hoor
Ja écht nodig heb ik hem natuurlijk niet, maar het maakt de klus wel verdomde makkelijker. Alleen al de starters zijn gewoon zo makkelijk nu.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 17:07:45 #71
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109434366
Het compleet maken van m'n Pokédex heb ik allang opgegeven.
Bij Pokémon Silver heb ik er ooit 242 op de Pokédex gehad, maar verder kwam ik echt niet.
Bovendien vind ik het saai en frustrerend om daar zolang mee bezig te zijn.
Dus ik begin mijn spel altijd opnieuw als ik alle badges heb/bij Victory Road ben/de Pokémon League heb verslagen. B-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109434407
Ik had op platinum 450 ofzo. Dat was echt een no-life actie. Nu wil ik er wat meer tijd overheen laten gaan :')
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:21:07 #73
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_109443728
Zou ik ook doen,
Ik gebruikte vroeger nog cheats als ik een zeldzame wou.
Ik | Megan Fox
pi_109448757
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Het compleet maken van m'n Pokédex heb ik allang opgegeven.
Bij Pokémon Silver heb ik er ooit 242 op de Pokédex gehad, maar verder kwam ik echt niet.
Bovendien vind ik het saai en frustrerend om daar zolang mee bezig te zijn.
Dus ik begin mijn spel altijd opnieuw als ik alle badges heb/bij Victory Road ben/de Pokémon League heb verslagen. B-)
Ik had op silver een potje met 247 pokemon.. soo close :( maar nooit gehaald helaas. Wel had ik echt alles verder, tientallen van de beste items etc.. allerlei pokemon op lvl 90+, handmatig getrained..
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 07:26:27 #75
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_109454696
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Het compleet maken van m'n Pokédex heb ik allang opgegeven.
Bij Pokémon Silver heb ik er ooit 242 op de Pokédex gehad, maar verder kwam ik echt niet.
Bovendien vind ik het saai en frustrerend om daar zolang mee bezig te zijn.
Dus ik begin mijn spel altijd opnieuw als ik alle badges heb/bij Victory Road ben/de Pokémon League heb verslagen. B-)
:D

Het compleet maken van de Pokédex vind ik juist het leukste. (Met dien verstande dat ik de meeste legendaries oversla; die zijn onrealistisch.) Dat het lang duurt, maakt me niet uit.
  zondag 25 maart 2012 @ 19:42:20 #76
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109501691
Eindelijk Ariados op level 46. *O*
Heeft eindelijk z'n eerste goede aanval uit zichzelf geleerd: Psychic.
Het is dat ik 'm Dig heb geleerd, want anders was het helemaal waardeloos geweest.
Eindelijk.
Hallelujah, thank God, praise the Lord. _O_

Nu nog Voltorb Flip :r spelen zodat ik Lapras Thunderbolt kan leren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109502782
Sinds wanneer is Dig een goede aanval? :')
  zondag 25 maart 2012 @ 20:14:24 #78
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109502963
Vergeleken met de meeste aanvallen die Spinarak/Ariados leert/kan leren, is het een goede aanval. :+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109503294
Ah, de magikarp-tackle theorie.
  zondag 25 maart 2012 @ 20:26:34 #80
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109503530
Dig zou meer PP moeten hebben. 15 of zo.
Earthquake is ook een groundaanval, heeft ook 100 accuracy, ook 10 PP maar wel 100 base power.
Vreemd dat die aanvallen evenveel PP hebben.

Maar goed, het spel is niet logisch.
Extrasensory heeft 30 PP, terwijl het 100 accuracy en 80 base power heeft. 8)7
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109522606
Ben overnieuw begonnen met yellow, maar behalve pikachu weet ik nog niet wie er in mijn team komt. Ik wil proberen zo vroeg mogelijk wat Pokémon te trainen maar de pidgeys en rattatas ken ik wel. Weten jullie nog wat underused Pokémon maar geen crappy ones zoals caterpie :p
There are only 151 Pokémon.
pi_109522722
Mankey, Sandsrew, Jigglypuff, Zubat
pi_109523124
Mankey heb ik nu, maar die lvlt bizar langzaam ivm met andere Pokémon? Heb echt veel xp points voor m nodig..

Heb trouwens ook een nidoran, mss is die wel béter..
There are only 151 Pokémon.
pi_109523746
Mankey is echt heel sloom met trainen ja, dat is hel. Nidoran vind ik zelf altijd tegenvallen, ook na het evolueren. Zijn wel veel makkelijker te trainen dan Mankey's en je hebt heel snel een Nidoking/queen.
pi_109535171
Nidoking en sandshrew lijken wel erg op elkaar qua aanvallen toch? Allebei van die eartquake/ground types.. Weet alleen niet welke ik moet kiezen
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 28 maart 2012 @ 18:09:47 #86
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109616421
Nidoking is altijd goed.

Met dit weer wil ik altijd als een echte nerd buitenzitten met mijn DS, maar door de zon kan ik het scherm haast niet zien. :'(
#firstworldproblemens

Ik blijf het echt zonde vinden dat bij Heart Gold (en Soul Silver en Silver en Gold) de trainers en wilde Pokémon zo zwak zijn.
Je moet een Steelix van level 35 verslaan, maar daarna moet je weer trainers met Pokémon op level 16 verslaan. :{
Als de trainers en wilde Pokémon wat sterker zouden zijn, zou het het perfecte spel zijn.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:13:20 #87
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_109622118
quote:
9s.gif Op woensdag 28 maart 2012 18:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Nidoking is altijd goed.

Met dit weer wil ik altijd als een echte nerd buitenzitten met mijn DS, maar door de zon kan ik het scherm haast niet zien. :'(
#firstworldproblemens

Ik blijf het echt zonde vinden dat bij Heart Gold (en Soul Silver en Silver en Gold) de trainers en wilde Pokémon zo zwak zijn.
Je moet een Steelix van level 35 verslaan, maar daarna moet je weer trainers met Pokémon op level 16 verslaan. :{
Als de trainers en wilde Pokémon wat sterker zouden zijn, zou het het perfecte spel zijn.
Hier heb ik mij ook altijd aan geërgerd. Dat hele Team Rocket gebouw in Mahogany Town. Je hebt verdomme 6 badges en dan moet je tegen ratatas van level 18.
Ik krijg de laatste dagen ook weer zin om weer te beginnen in het zonnetje.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_109645191
Heb nu nidorino, pikachu, charmender en bulbasaur. Squirtle ga ik ook nog halen, eerste keer dat alledrie de starters heb dan, zo vet! Wist helemaal niet dat dat in yellow verwerkt zat.. Ook die anime references, tof!
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:51:59 #89
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_109646197
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:13 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Hier heb ik mij ook altijd aan geërgerd. Dat hele Team Rocket gebouw in Mahogany Town. Je hebt verdomme 6 badges en dan moet je tegen ratatas van level 18.
Ik krijg de laatste dagen ook weer zin om weer te beginnen in het zonnetje.
Ik gebruik dat team rocket gebouw altijd om een vierde of vijfde pokemon te trainen.
pi_109649837
Ik ben maar weer eens met Pokemon Platinum begonnen :@ Ben aan het zoeken naar een Ponyta (moet toch een fire-type hebben he :{ ). Eerste gym was appeltje eitje. Mijn Grotle hakte de gymleader zo de pan in :9 Maar dat was dan ook omdat ik hem wel heel erg OP had gemaakt :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109661168
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:26 schreef Eenskijken het volgende:
Heb nu nidorino, pikachu, charmender en bulbasaur. Squirtle ga ik ook nog halen, eerste keer dat alledrie de starters heb dan, zo vet! Wist helemaal niet dat dat in yellow verwerkt zat.. Ook die anime references, tof!
hoewel.. Bulbasaur ga ik toch maar niet trainen.. Zo vaak heb je m niet nodig,
There are only 151 Pokémon.
pi_109661591
Dit topic gezien en Silver maar eens opstarten.
pi_109675461
Yaaaay ik heb m'n Ponyta! *O*
Ik heb btw nog een hele goede site gevonden :) http://www.poke-amph.com. Het fijne op die site is dat er per Pokemon zowel de weaknesses als resistances bijstaan.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 30 maart 2012 @ 00:42:33 #94
126783 pjats
The Pjatser
pi_109681044
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:40 schreef DjinN het volgende:
Yaaaay ik heb m'n Ponyta! *O*
Ik heb btw nog een hele goede site gevonden :) http://www.poke-amph.com. Het fijne op die site is dat er per Pokemon zowel de weaknesses als resistances bijstaan.
Ik gebruik daar eigenlijk altijd serebii.net voor. Daarnaast zijn ze vaak snel met nieuws.
pi_109681696
pokemonelite2000.com is ook een handige site. veel info over vanalles
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:35:15 #96
126783 pjats
The Pjatser
pi_109686681
Vanaf nu verkrijgbaar:
quote:
Pokémon Black & White - New WiFi Event

For those of you in non-English European countries excluding France, the WiFi event giving a special Victini has been announced. This Victini is to commemorate the release of the new movie; Pokémon The Movie White: Victini & Zekrom in theatres from today, has its special move of V-Create, as well as Reshiram and Zekrom's signature moves; Fusion Flare and Fusion Bolt. As it has been running all month, the time to obtain this event is severely limited so be sure to get it while you can. The dates are from April 10th to April 30th
pi_109687425
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:42 schreef pjats het volgende:

[..]

Ik gebruik daar eigenlijk altijd serebii.net voor. Daarnaast zijn ze vaak snel met nieuws.
Serebii gebruik ik ook erg vaak ja :Y Maar bij PokeAmph kan ik sneller en makkelijker de sterkten en zwakheden zien. Serebii doet vaak bokkig op mijn smartphone :o
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109687559
bulbapedia gebruik ik soms
pi_109704705
Hoe de neuk krijgt Gary het voor elkaar om bij vermillion city al 40 pokemon te hebben gevangen... ik heb er pas 48 in totaal gezien, 25 gevangen..
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:53:04 #100
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109705669
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe de neuk krijgt Gary het voor elkaar om bij vermillion city al 40 pokemon te hebben gevangen... ik heb er pas 48 in totaal gezien, 25 gevangen..
Gary kan alles. Ook 10 Kantogymbadges verzamelen. :Y

Zo, alweer bij Blackthorn City en mijn Pokémon hebben alle drie minstens drie goede aanvallen die ik wil houden. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:51:48 #101
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_109711617
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Gary kan alles. Ook 10 Kantogymbadges verzamelen. :Y

Zo, alweer bij Blackthorn City en mijn Pokémon hebben alle drie minstens drie goede aanvallen die ik wil houden. *O*
Wat is je team?
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:09:34 #102
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109712619
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:51 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Wat is je team?
Lapras, Ariados, Rhydon.

Op serebii staat trouwens dat je heart scales kunt vinden in Violet City en op route 32, maar ik heb alles afgezocht mét dowsing machine en er ligt helemaal niks. :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:59:46 #103
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_109715307
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Lapras, Ariados, Rhydon.

Op serebii staat trouwens dat je heart scales kunt vinden in Violet City en op route 32, maar ik heb alles afgezocht mét dowsing machine en er ligt helemaal niks. :?
Heart scales kan je op dat eiland vinden onder de rotsen. Met Rock Smash kapot maken en soms krijg je dan een heart scale.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:06:58 #104
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109715700
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:59 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Heart scales kan je op dat eiland vinden onder de rotsen. Met Rock Smash kapot maken en soms krijg je dan een heart scale.
Eiland? :? :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109716274
Cianwood city.. je weet toch
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:22:45 #106
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109716581
Overal met rock smash dus. -O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109716766
vroeger dacht ik trouwens dat het candywood city was :P en sprak het ook zo uit
There are only 151 Pokémon.
pi_109718989
Net op soulsilver de derde gym verslagen :) Bayleef, Togetic, Sandshrew en Vulpix zitten nu in m'n team en daar komt Lapras dan nog bij.
Pokémon O+
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:59:01 #109
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_109729349
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:24 schreef TheFastOne het volgende:
Net op soulsilver de derde gym verslagen :) Bayleef, Togetic, Sandshrew en Vulpix zitten nu in m'n team en daar komt Lapras dan nog bij.
Pokémon O+
togetic zie je niet vaak, nice :Y
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:09:12 #111
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_109729394
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:07 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

togetic zie je niet vaak, nice :Y
Togetic is ook behoorlijk meh.
pi_109732878
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Release

quote:
A Pokémon might also refuse to be released if it has a very high happiness level
WTF!
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:34:02 #113
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109733047
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Togetic is ook behoorlijk meh.
Maar als hij evolueert in Togekisss ... *O*
Misschien wel de beste Pokémon die ik tot nu toe heb gebruikt in een team.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109736603
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar als hij evolueert in Togekisss ... *O*
Misschien wel de beste Pokémon die ik tot nu toe heb gebruikt in een team.
Had dus effe opgezocht hoe je een shiny stone kon krijgen, had je 3000 punten voor Pokeathlon nodig. Ik dat halen, kan je pas een shiny stone kopen als je de national dex hebt :(
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:33:11 #115
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_109745050
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar als hij evolueert in Togekisss ... *O*
Misschien wel de beste Pokémon die ik tot nu toe heb gebruikt in een team.
mijn beste blijft mn shiny Mamoswine O+ (is volgensmij ook de enige pokemon die ik vanaf l1 tm l100 getrained heb)
pi_109755752
Ik heb net mew gevangen :D
There are only 151 Pokémon.
pi_109756980
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:30 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb net mew gevangen :D
Via cheat?
pi_109758029
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:32 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Via cheat?
nope legaal. wel met die glitch dat je net moet wegvliegen als een trainer je ziet.
There are only 151 Pokémon.
pi_109758146
Ah ja, de bekende glitch. Welke aanvallen heeft Mew eigenlijk? Volgens mij helemaal niet zo goede toch?
pi_109758660
Alleen pound (als je m vangt op lvl 7 ) :D
Maar hij leert later wel psychic en andere minder boeiende moves, maar het toffe is dat ie elke TM kan leren, dus je kan m wel een goede moveset geven opzich. Zijn stats zijn wel hoog in ieder geval.

Ik zat ook te denken om een missingno of andere glitch pokemon te vangen (op dezelfde manier als mew eigenlijk, gewoon legaal) maar ben toch een beetje bang voor mijn safe file uiteindelijk...kan misschien corrupt worden ofzo..
There are only 151 Pokémon.
  maandag 2 april 2012 @ 01:10:09 #121
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_109791212
Pokemon bestaat 15 jaar
Gefeliciteerd

_O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_109832320
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2012 01:10 schreef Anonymousz het volgende:
Pokemon bestaat 15 jaar
Gefeliciteerd

_O_
Hoog tijd voor de aankondiging van de remakes van ruby en sapphire dus! :Y
Hoi.
  dinsdag 3 april 2012 @ 00:22:55 #123
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109833649
Dat duurt nog wel een tijdje. Eerst komen Black & White 2 uit.

Elke keer zeg ik weer tegen mezelf: deze keer ga ik niet zo veel grinden.
En toch grind ik elke keer weer urenlang. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109833689
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat duurt nog wel een tijdje. Eerst komen Black & White 2 uit.

Elke keer zeg ik weer tegen mezelf: deze keer ga ik niet zo veel grinden.
En toch grind ik elke keer weer urenlang. :')
waarom dan ook? :P

Jij hebt toch altijd van die zieke overlvled pokemon.. probeer gewoon eens ze low lvl te houden, zit er ook nog wat uitdaging en spanning in of je een gevecht wint :P
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 3 april 2012 @ 00:31:44 #125
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109833887
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 00:24 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

waarom dan ook? :P

Jij hebt toch altijd van die zieke overlvled pokemon.. probeer gewoon eens ze low lvl te houden, zit er ook nog wat uitdaging en spanning in of je een gevecht wint :P
Ja maar ik erger me altijd kapot als ik Pokémon niet in 1 of 2 hits kan laten fainten. _O-
En gebruik het liefst geen healing items, want dat vind ik zonde van het geld. :')

Voor mijn doen zitten mijn Pokémon nu niet op superhoge levels :+ : ik heb 7 badges, ben bij Blackthorn City en mijn team zit nu op level 53. Mijn Pokémon-vang-Pokémon/HM-slaaf Kingler op level 56, maar dat is vanwege Ho-Oh.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109834066
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 00:31 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ja maar ik erger me altijd kapot als ik Pokémon niet in 1 of 2 hits kan laten fainten. _O-
En gebruik het liefst geen healing items, want dat vind ik zonde van het geld. :')

Voor mijn doen zitten mijn Pokémon nu niet op superhoge levels :+ : ik heb 7 badges, ben bij Blackthorn City en mijn team zit nu op level 53. Mijn Pokémon-vang-Pokémon/HM-slaaf Kingler op level 56, maar dat is vanwege Ho-Oh.
_O- ik had de elite four verslagen met lvl 43 pokemon

bij 7 badges waren mijn pokemon lvl 34-36 ofzo..
There are only 151 Pokémon.
pi_109834264
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  dinsdag 3 april 2012 @ 00:50:51 #128
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109834304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 00:38 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

_O- ik had de elite four verslagen met lvl 43 pokemon

bij 7 badges waren mijn pokemon lvl 34-36 ofzo..
Ik moet er niet aan denken. :o
Mijn Pokémon moeten toch echt minstens 5 levels hoger zitten dan die van de gymleiders (vanaf de 5e gym)/elite four.

quote:
:{ Wat.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109834485
Mijn team:

Typlosion
Slowbro
Scyther
Taurus
Gyarados

Fuck Thunder type Pokemon. :) mijn team heeft er altijd een zwakte tegen.
  woensdag 4 april 2012 @ 04:33:27 #130
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109882178
Mijn Pokémon zijn besmet met Pokérus. :?
Ik bracht ze naar het Pokémoncenter, was niet aan het opletten en opeens zag ik een tekst over Pokérus en Professor Elm belde en nu zijn mijn Pokémon besmet. :?

Net nu ik al klaar ben met EV-trainen. -O- }:|
Dit wil ik eigenlijk wel bewaren voor een volgend spel, maar hoe?

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 04-04-2012 04:40:20 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 4 april 2012 @ 10:59:44 #131
126783 pjats
The Pjatser
pi_109886569
quote:
11s.gif Op woensdag 4 april 2012 04:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn Pokémon zijn besmet met Pokérus. :?
Ik bracht ze naar het Pokémoncenter, was niet aan het opletten en opeens zag ik een tekst over Pokérus en Professor Elm belde en nu zijn mijn Pokémon besmet. :?

Net nu ik al klaar ben met EV-trainen. -O- }:|
Dit wil ik eigenlijk wel bewaren voor een volgend spel, maar hoe?
Als je een besmette pokemon bewaard in een box dan blijft het pokerus oneindig bestaan. Tenminste zo herinner ik het mij.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:20:08 #132
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_109917116
Met VBA een nieuwe Emerald adventure gestart :)
Heb nu:
Sceptile level 53
Lairon level 45
Sandshrew level 38
Swellow level 35
Een kut ding wat kan transformeren level 25
en...... Marill. Level 5 als een baas
pi_109919644
Pokerus is toch juist goed?
  woensdag 4 april 2012 @ 23:33:06 #134
126783 pjats
The Pjatser
pi_109921631
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef Franknfurter het volgende:
Pokerus is toch juist goed?
Ja, als je wil EV-trainen. Als je dat al gedaan hebt, dan is het niet nuttig.
pi_109925554
/pokemonproblems :'(

hele ghost tower gecleared, om erachter te komen dat ik perse zo'n silph scope moet hebben om die marowak te verslaan.. en elke 5 stappen kom ik zo'n ghost tegen :') duurde een halfuur ofzo voordat ik daar uit was..
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 5 april 2012 @ 01:36:31 #136
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_109925893
Hallow
Komen er nog nieuwe afleverings van du pokemon serie op foxkids????
-x-
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  donderdag 5 april 2012 @ 20:48:27 #137
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109955526
Al minstens 40 rocks gesmashed in Cianwood City en nog geen enkele Heart Scale. }:|
Wel heel veel Krabby's, wat Shuckles, shards en andere voorwerpen ...
Gvd.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109956391
random kans is random :(
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:10:54 #139
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109956842
55 rocks, nog steeds niks.
Wel iets van 4 Max Ethers.

Nog even en ik ga gewoon naar de Pokéathlon en koop op zondag gewoon een Heart Scale.

Wat enorm frustrerend dit. :(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 5 april 2012 @ 21:25:50 #140
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109957852
70 rocks, nog steeds geen Heart Scale. Laat ook maar zitten. -O-

Ik koop 'm wel in de Pokéathlon Shop.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109959473
hup, volhouden :P als je er toch al aan begonnen bent
There are only 151 Pokémon.
pi_109960190
De aanhouder wint Madame_Paon! :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 5 april 2012 @ 22:12:40 #143
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109960591
Alle drie mijn Pokémon zijn door al die Krabby's en Shuckles al een half level gestegen en ze zaten al op level 55. :')

100 rocks, dan houd ik er echt mee op.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:19:08 #144
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_109971101
-- n.v.t.

[ Bericht 63% gewijzigd door HilarityEnsues op 06-04-2012 08:34:29 ]
pi_109973493


[ Bericht 100% gewijzigd door Ooku op 06-04-2012 10:23:10 (verkeerde topic :P) ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:43:49 #146
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_109976011
Kingdra <3
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_109980629
Ik heb zojuist een Eevee gekregen van een vrouwtje, weet alleen nog niet waar ik em in zal laten evolueren. Wat raden jullie me aan ??
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109986167
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:41 schreef DjinN het volgende:
Ik heb zojuist een Eevee gekregen van een vrouwtje, weet alleen nog niet waar ik em in zal laten evolueren. Wat raden jullie me aan ??
Jolteon als je een snelle sp. attacker wil.
Vaporeon voor een defender met redelijke sp.att.
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
pi_109987336
Umbreon of Espeon, goede snelheid en allebei goede sp defense. En de meeste toffe evoluties qua looks imo :)
There are only 151 Pokémon.
pi_109987543
spelen jullie trouwens weleens the trading card game? Ook erg leuk, en kan gratis online en met singleplayer op pokemontcg :D
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:27:29 #151
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110011698
Een Heart Scale na "slechts" 77 rocks. *O*

En Ho-Oh gevangen door "slechts" 29 Dusk Balls te gooien. *O*

:') Kutspel.
Op naar de Pokémon League.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:36:08 #152
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110011976
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:41 schreef DjinN het volgende:
Ik heb zojuist een Eevee gekregen van een vrouwtje, weet alleen nog niet waar ik em in zal laten evolueren. Wat raden jullie me aan ??
Mijn favoriet is Espeon. Vaporeon is ook wel goed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:27 schreef Eenskijken het volgende:
spelen jullie trouwens weleens the trading card game? Ook erg leuk, en kan gratis online en met singleplayer op pokemontcg :D
The trading card game??

[ Bericht 1% gewijzigd door Madame_Paon op 07-04-2012 01:43:23 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110025403
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:36 schreef Madame_Paon het volgende:

The trading card game??
Ja?
There are only 151 Pokémon.
pi_110026760
Heeft iemand wel eens Pokemon-hacks gespeeld? Zo ja, welke en bevielen die?
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:10:08 #155
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_110032101
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:31 schreef Rumille het volgende:
Heeft iemand wel eens Pokemon-hacks gespeeld? Zo ja, welke en bevielen die?
Het is maar wat je als bevallen ziet, je kunt er iig op rekenen dat je bij bijna elke stap kunt gaan saven omdat het spel vastloopt of dat je zelf vast komt te zitten , afgezien van waardeloze vertalingen en irriterende glitches.

Ik vind het iig geen aanraders, welke hack je ook proberen wilt.
pi_110033761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:31 schreef Rumille het volgende:
Heeft iemand wel eens Pokemon-hacks gespeeld? Zo ja, welke en bevielen die?
Bedoel je met gamesharks en andere zaken of ingame glitches?
There are only 151 Pokémon.
pi_110035618

Garymon!

_O_

(je moet wel half life kennen)
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 7 april 2012 @ 20:59:00 #158
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_110036051
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:06 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Bedoel je met gamesharks en andere zaken of ingame glitches?
denk eerder dat ie hacks als pokemon brown, jade, naranja, quartz ed bedoelt, van die piraatjes die je in een bazaar tegenkomt.


alhoewel ze nog niet zo slecht zijn als bepaalde rip-offs :')


en anderen zijn dan weer hilarisch als je anderen het ziet spelen:



[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 07-04-2012 21:34:39 ]
  zaterdag 7 april 2012 @ 23:41:57 #159
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_110042559
Zal vast al gepost zijn, maar toch :P

[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_110043528
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

denk eerder dat ie hacks als pokemon brown, jade, naranja, quartz ed bedoelt, van die piraatjes die je in een bazaar tegenkomt.


alhoewel ze nog niet zo slecht zijn als bepaalde rip-offs :')


en anderen zijn dan weer hilarisch als je anderen het ziet spelen:

Ah op die manier. Best wel awesome zijn ze. Lijkt me ook tof dat je gewoon je eigen avontuur kan maken.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 8 april 2012 @ 21:06:38 #161
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110071762
Spelen jullie Black/White, of zijn jullie terug naar de vorige series?
Ik denk dat ik HeartGold weer eens ga beginnen.
  zondag 8 april 2012 @ 21:07:39 #162
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110071821
Ik ben op dit moment bezig met Heart Gold.
Ik speel verschillende spellen van de 3e, 4e en 5e generatie.
Alleen Pokémon White irriteert mij nogal omdat ze het exp. puntensysteem veranderd hebben ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 8 april 2012 @ 21:10:31 #163
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110071965
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met Heart Gold.
Ik speel verschillende spellen van de 3e, 4e en 5e generatie.
Alleen Pokémon White irriteert mij nogal omdat ze het exp. puntensysteem veranderd hebben ...
Oja, dat ging met levelverschil toch? Een hele krachtige pokémon krijgt erg weinig exp. voor een gevecht.
Al die pokémon hebben ook een mindere impact op mij gehad, aangezien ik al die namen niet meer weet :P De pokémon van platinum bijvoorbeeld kan ik dromen.
  zondag 8 april 2012 @ 21:14:47 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110072214
Jup. Als je met een Pokémon van level 20 een Pokémon van level 5 verslaat, krijg je maar iets van 10 exp. punten. :{
Als je zelf zou kunnen kiezen welk systeem je wilt, zou het veel leuker zijn. Dan zou ik absoluut het oude systeem kiezen.

Ik ken wel veel Pokémon van de 5e generatie, maar vooral degene die je aan het begin van het spel (tot de 4e gym) tegenkomt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 8 april 2012 @ 21:17:18 #165
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110072348
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Jup. Als je met een Pokémon van level 20 een Pokémon van level 5 verslaat, krijg je maar iets van 10 exp. punten. :{
Als je zelf zou kunnen kiezen welk systeem je wilt, zou het veel leuker zijn. Dan zou ik absoluut het oude systeem kiezen.

Ik ken wel veel Pokémon van de 5e generatie, maar vooral degene die je aan het begin van het spel (tot de 4e gym) tegenkomt.
Maar dan geldt ook andersom dat je een nieuwe Pokémon erg snel kan trainen door hem te laten vechten met sterkere tegenstanders. Maar ik moet ook zeggen dat ik nauwelijks train tegen wilde Pokémon, en ik had eerder als eens gelezen dat jij juist met level 70'ers de League in ging? :P
Ja, dan is dat nieuwe systeem ergerlijk.
pi_110072560
Nou ja, op een ander forum (Pokemon-forum) waar ik zit zijn echt zeer professionele hacks, sommige niet van echt te onderscheiden. Dat zijn ook echt hele projecten, gebaseerd op (vaak) de FireRed-rom.

Ik vind 't best knap hoe ze zoiets maken en zit nu zelf ook wat te klooien.
Vroeg me af of mensen hier ook dat soort hacks hebben geprobeerd.
  zondag 8 april 2012 @ 21:25:27 #167
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110072860
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Maar dan geldt ook andersom dat je een nieuwe Pokémon erg snel kan trainen door hem te laten vechten met sterkere tegenstanders. Maar ik moet ook zeggen dat ik nauwelijks train tegen wilde Pokémon, en ik had eerder als eens gelezen dat jij juist met level 70'ers de League in ging? :P
Ja, dan is dat nieuwe systeem ergerlijk.
De vorige keer zaten mijn Pokémon op level 60. O-) Dat is laag voor mijn doen.
Deze keer ga ik voor level 65 denk ik.

Ik zit elke dag op de hometrainer en dat is een perfect moment om je Pokémon te grinden.
En tijdens het tv-kijken.
En tijdens het internetten.
FOK!ken terwijl je Pokémon speelt, cooler kan haast niet. B-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 8 april 2012 @ 21:43:54 #168
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110073988
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De vorige keer zaten mijn Pokémon op level 60. O-) Dat is laag voor mijn doen.
Deze keer ga ik voor level 65 denk ik.

Ik zit elke dag op de hometrainer en dat is een perfect moment om je Pokémon te grinden.
En tijdens het tv-kijken.
En tijdens het internetten.
FOK!ken terwijl je Pokémon speelt, cooler kan haast niet. B-)
Haha.
Tijdens het tv-kijken doe ik zelf altijd. Hmm ik wil zo cool worden als Madame_Paon en eens Pokémon spelen tijdens het FOK!ken. _O_
pi_110079264
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, op een ander forum (Pokemon-forum) waar ik zit zijn echt zeer professionele hacks, sommige niet van echt te onderscheiden. Dat zijn ook echt hele projecten, gebaseerd op (vaak) de FireRed-rom.

Ik vind 't best knap hoe ze zoiets maken en zit nu zelf ook wat te klooien.
Vroeg me af of mensen hier ook dat soort hacks hebben geprobeerd.
Nope, ben zelf niet zo'n programmeur, maar lijkt me wel echt awesome als je het kan.


Ben nu alweer een tijdje bezig met Yellow, en zit nu op lvl 35-36 en net hebben mijn meeste pokemon de laatste evolutie gemaakt..

'' Oh hoi trainer, ik heb nu een nidoking, venusaur, charizard en blastoice en mew'', ** Eenskijken kicked your ass.

Grinden doe ik nauwelijks, maar tijdens het tv kijken of internetten kan ik echt niet. Ik wil altijd wel mijn aandacht op mijn scherm hebben.
meestal in bed voor het slapen doe ik ff wat, of 's ochtends, maar voornamelijk in de trein. (2 uur reizen FTW :D)
There are only 151 Pokémon.
pi_110091888
Black loopt steeds vast op mijn DS, eerst gebeurde dat niet, maar ik heb de League al uitgespeeld :{
Heeft iemand van jullie hier ook last van? Ik weet niet of het aan DS ligt of de game...
pi_110092733
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het is maar wat je als bevallen ziet, je kunt er iig op rekenen dat je bij bijna elke stap kunt gaan saven omdat het spel vastloopt of dat je zelf vast komt te zitten , afgezien van waardeloze vertalingen en irriterende glitches.

Ik vind het iig geen aanraders, welke hack je ook proberen wilt.
Pokémon Naranja, gebaseerd op de pokémon afleveringen op de orange islands. :)

http://wahackpokemon.com/naranja-site
Hoi.
pi_110098941
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, op een ander forum (Pokemon-forum) waar ik zit zijn echt zeer professionele hacks, sommige niet van echt te onderscheiden. Dat zijn ook echt hele projecten, gebaseerd op (vaak) de FireRed-rom.

Ik vind 't best knap hoe ze zoiets maken en zit nu zelf ook wat te klooien.
Vroeg me af of mensen hier ook dat soort hacks hebben geprobeerd.
Ervanuitgaande dat jij ook Rumille bent op dat Pokemoncommunity-forum (thanks Google ;) ), die Pokémon AshGrey is idd wel grappig :')
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_110099545
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ervanuitgaande dat jij ook Rumille bent op dat Pokemoncommunity-forum (thanks Google ;) ), die Pokémon AshGrey is idd wel grappig :')
Hehe. Ja, AshGray is wel tof, geinig gedaan.
pi_110105633
AshGrey biedt tenminste nog uitdaging _O_
There are only 151 Pokémon.
pi_110108539
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 19:41 schreef Eenskijken het volgende:
AshGrey biedt tenminste nog uitdaging _O_
Inderdaad. Ben over het algemeen te lui om te grinden, behalve voor Misty want toen MOEST ik echt, maar ik ben nog nooit zo vaak whited out geweest :')
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_110110013
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De vorige keer zaten mijn Pokémon op level 60. O-) Dat is laag voor mijn doen.
Deze keer ga ik voor level 65 denk ik.

Ik zit elke dag op de hometrainer en dat is een perfect moment om je Pokémon te grinden.
En tijdens het tv-kijken.
En tijdens het internetten.
FOK!ken terwijl je Pokémon speelt, cooler kan haast niet. B-)
Bazin _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_110114371
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:40 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Inderdaad. Ben over het algemeen te lui om te grinden, behalve voor Misty want toen MOEST ik echt, maar ik ben nog nooit zo vaak whited out geweest :')
Ik wist toevallig dat ze sterk was vanwege de reacties. Lekker lopen trainen van te voren en in 1x gehaald. Wel met nog maar 1 Pokémon over geloof ik :')
  maandag 9 april 2012 @ 22:33:21 #178
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110115778
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:12 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ik wist toevallig dat ze sterk was vanwege de reacties. Lekker lopen trainen van te voren en in 1x gehaald. Wel met nog maar 1 Pokémon over geloof ik :')
Het klinkt wel leuk die Ash Gray. Ik heb op youtube even rondgekeken en het ziet er tof uit :D
pi_110115823
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:12 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ik wist toevallig dat ze sterk was vanwege de reacties. Lekker lopen trainen van te voren en in 1x gehaald. Wel met nog maar 1 Pokémon over geloof ik :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_110121593
Al met al een uitdagende hack, zeker in het begin. Ook dat je de Pokemon League helemaal kan verslaan ipv verliezen van fucking Richie _O_
pi_110145810
Het lijkt me wel interessant om dit spel te spelen, maar dan moet ik eerst een Nintendo DS aanschaffen :')

In een speelgoedwinkel in m'n stad is een DS Lite te koop met Pokemon White, voor 150 euro. Goede deal :?
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:39:21 #182
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110146120
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:30 schreef DeHovenier het volgende:
Het lijkt me wel interessant om dit spel te spelen, maar dan moet ik eerst een Nintendo DS aanschaffen :')

In een speelgoedwinkel in m'n stad is een DS Lite te koop met Pokemon White, voor 150 euro. Goede deal :?
Ik denk het wel. Als ik online kijk, kost de DS Lite nu 130 euro. Pokémon White kost 40 euro.
Dan bespaar je toch 20 euro.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110150928
wel raar dat pokemon games altijd zo lang zo duur blijven.. heartgold soulsilver is ook nog 30+ geloof ik. En white/black idd ~40.. terwijl normale games al lang goedkoper waren geworden.

Een DS lite voor 130 is absurd veel trouwens, niet kopen.

Voor 80 euro ofzo zou je 'n lite moeten kunnen bemachtigen.
There are only 151 Pokémon.
pi_110151614
Mario Kart DS was 5 jaar na release nog steeds 45eu volgens mij :')
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:33:52 #185
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110152760
Na anderhalf jaar niet te hebben gespeeld vanwege een verdwenen oplader en geen interesse, mijn goede pokemon overgezet van Platinum naar Diamond. Opnieuw begonnen met Platinum en Turtwig gekozen, heb zijn moveset al helemaal uitgedacht.

Wood Hammer
Earthquake
Crunch
Swords dance

Hebben jullie nog alternatieven voor Starly en Gyarados, want beginnen me nu ook de keel uit te hangen.

Verder neem ik Magmortar en Golem/Machamp, nog niet over uit. Nog andere suggesties?
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:37:15 #186
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110153044
Gastrodon, Luxray, Kricketune, Vespiquen, ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:42:55 #187
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110157886
Mijn team wordt:

Torterra
Magmortar
Noctowl
Vaporeon
Machamp
Garchomp

_O_

Maargoed, eerst maar Turtwig laten evolueren en machop vangen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Bendoe op 10-04-2012 21:48:15 ]
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:45:13 #188
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110162092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Gastrodon, Luxray, Kricketune, Vespiquen, ...
Gastrodon en Vespiquen pak ik zelf vaak. Fijne Pokémon.
pi_110163970
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:39 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Als ik online kijk, kost de DS Lite nu 130 euro. Pokémon White kost 40 euro.
Dan bespaar je toch 20 euro.
Ik heb mijn NDS van mijn broertje gekregen O+ Hij had een 3DS gekocht en heeft zijn NDS aan mij gegeven :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 11 april 2012 @ 00:24:51 #190
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_110166743
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 00:42 schreef Rumille het volgende:
Al met al een uitdagende hack, zeker in het begin. Ook dat je de Pokemon League helemaal kan verslaan ipv verliezen van fucking Richie _O_
Daarom kan het alleen ook een hack zijn :)

Het is niet zo dat pokemon games op oudere doelgroepen, die een beetje verstand hebben van strategie, gericht zijn.
Die ash gray hack is idd wel tof, maar als ik een vader zou zijn zou ik afgezien van dat ik mn zoontje zou moeten helpen om zo'n beetje alles naar het nederlands te vertalen iig iets kiezen wat hij met een beetje eigen initiatief ook uit spelen kan. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 11-04-2012 00:31:32 ]
pi_110167454
Ik ga denk ik ook weer Pokémon spelen *O*

Kan alleen niet kiezen welke versie :{
  woensdag 11 april 2012 @ 07:11:35 #192
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110169158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 00:57 schreef BobW het volgende:
Ik ga denk ik ook weer Pokémon spelen *O*

Kan alleen niet kiezen welke versie :{
Welke heb je?
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_110177962
Ik heb Red, Gold en Crystal helemaal grijs gespeeld dus die hoef ik niet te spelen.

Dan heb ik nog Ruby, FireRed, Diamond, White.

Ruby grootste deel uitgespeeld, FireRed ook. Bij Diamond en White heb ik bij biede alleen een klein beginnetje gemaakt, maar meer niet.

Ik dacht er zelf aan om White te gaan spelen.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:59:21 #194
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110201116
Ik heb net een shiny Cascoon gevangen *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef BobW het volgende:
Ik heb Red, Gold en Crystal helemaal grijs gespeeld dus die hoef ik niet te spelen.

Dan heb ik nog Ruby, FireRed, Diamond, White.

Ruby grootste deel uitgespeeld, FireRed ook. Bij Diamond en White heb ik bij biede alleen een klein beginnetje gemaakt, maar meer niet.

Ik dacht er zelf aan om White te gaan spelen.
Ik ben net opneiuw begonnen met Platinum, ik vind de graphics veel beter dan in DP. Ik heb geen Black/White, dus ik weet niet wat dat spel allemaal inhoud. Maar ik zou idd ook White opnieuw gaan spelen.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_110201256
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef BobW het volgende:
Ik heb Red, Gold en Crystal helemaal grijs gespeeld dus die hoef ik niet te spelen.

Dan heb ik nog Ruby, FireRed, Diamond, White.

Ruby grootste deel uitgespeeld, FireRed ook. Bij Diamond en White heb ik bij biede alleen een klein beginnetje gemaakt, maar meer niet.

Ik dacht er zelf aan om White te gaan spelen.
White is wel een aanrader :) Ben er zelf ook weer mee begonnen :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_110201298
Als je White hebt, en je wil de pokemons van Black (of Ruby, of de rest), hoe doe je dat dan? Moet je al die spellen kopen :?
Children of the night. What music they make.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:03:16 #197
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110201398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef DeHovenier het volgende:
Als je White hebt, en je wil de pokemons van Black (of Ruby, of de rest), hoe doe je dat dan? Moet je al die spellen kopen :?
Ruilen met mensen die andere spellen hebben.
http://www.supercheats.co(...)ade-with-someone.htm
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110202182
Hoe kan ik eigenlijk aan shiny Pokemon komen?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 11 april 2012 @ 21:18:12 #199
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110202529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:14 schreef DjinN het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk aan shiny Pokemon komen?
Geluk of breeden met Pokémon van verschillende nationaliteiten: http://www.serebii.net/games/shiny.shtml

Ben bij Heart Gold in Kanto, Power Plant gerepareerd en heb een radio card. 8-)
Nu nog die Kutsnorlax vangen. :r

Ik moet mezelf echt inhouden zodat ik niet opnieuw begin met een ander spel. Dingen gaan mij echt veel te snel vervelen. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110207428
Snorlex is liev O+
There are only 151 Pokémon.
pi_110207704
Ahhh O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 11 april 2012 @ 22:32:36 #202
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_110208393
quote:
16s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
"Cooler dan het klinkt" ;(
Toen deze uit kwam was dit echt dé shit en was dit naast stadium één van de meest geliefde games van mij en m'n vrienden. Zoo vet toen ik eindelijk Mew te pakken had op m'n camera. :9~

Anyway, meteen een klap nostalgie gekregen. Binnenkort Pokémon Silver maar weer eens op pakken. :D
Get this guy a jockstrap and a cookie!
  donderdag 12 april 2012 @ 01:29:00 #203
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110215522
Snorlax gevangen met maar 3 Dusk Balls. *O* Maar wel 2 Pokémon die Snorlax had laten fainten met z'n Rollout. }:|

Ik heb Rhydon maar Strength laten leren i.p.v. Take Down. Die aanval mist zo verschrikkelijk vaak. Dan maar wat minder base power.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 12 april 2012 @ 07:53:18 #204
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110217410
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:14 schreef DjinN het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk aan shiny Pokemon komen?
Met zoveel mogelijk wilde pokemon vechten, de kans is 1:8192 dat je er een tegenkomt.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_110218449
Speel nu weer Pokemon Gold op mn mobiel, zo ontzettend tof weer.
Wel een beetje jammer dat je nergens in Johto aan een Leaf stone kan komen volgens mij? Heb nu een Exeggcute van lvl 30, maar wil graag een Exeggcutor.. Die is zoveel toffer.
  donderdag 12 april 2012 @ 23:23:01 #206
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110257186
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:15 schreef Spaulding het volgende:
Speel nu weer Pokemon Gold op mn mobiel, zo ontzettend tof weer.
Wel een beetje jammer dat je nergens in Johto aan een Leaf stone kan komen volgens mij? Heb nu een Exeggcute van lvl 30, maar wil graag een Exeggcutor.. Die is zoveel toffer.
http://www.supercheats.co(...)eaf-stone-in-Pok.htm

Ik startte net even Pokémon Sapphire ook, gewoon om even te zien met welk team ik was geëindigd.
Is het niet mijn spel. :?
Het is een jongen terwijl ik áltijd met een meisje speel sinds dat mogelijk is, de Pokémon zitten op lagere levels dan die van mij als zo ver in het spel ben en de jongen heeft een vreemde naam die ik nooit zou hebben gekozen. :?
HUH. :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110257270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

http://www.supercheats.co(...)eaf-stone-in-Pok.htm

Ik startte net even Pokémon Sapphire ook, gewoon om even te zien met welk team ik was geëindigd.
Is het niet mijn spel. :?
Het is een jongen terwijl ik áltijd met een meisje speel sinds dat mogelijk is, de Pokémon zitten op lagere levels dan die van mij als zo ver in het spel ben en de jongen heeft een vreemde naam die ik nooit zou hebben gekozen. :?
HUH. :?
zeker een familielid dat even je spel heeft ingepikt _O-

be there done that. ben vroeger eens mijn save file verloren omdat iemand erover heen gesaved had... 'ja maar er zijn toch meerdere save files, zoals in elke game...''.

Nee, niet bij pokemon :(
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:23:30 #208
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110259482
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:25 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

zeker een familielid dat even je spel heeft ingepikt _O-

be there done that. ben vroeger eens mijn save file verloren omdat iemand erover heen gesaved had... 'ja maar er zijn toch meerdere save files, zoals in elke game...''.

Nee, niet bij pokemon :(
Ooooh wacht even, ik weet het weer. Ik had Pokémon Sapphire + mijn Gameboy Advance SP een paar jaar geleden uitgeleend aan een jongen die ik ken.

Als iemand over mijn save file heen zou saven terwijl ik nog verder wou gaan met m'n spel, zou ik echt heel boos worden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110263324
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

http://www.supercheats.co(...)eaf-stone-in-Pok.htm

Ik startte net even Pokémon Sapphire ook, gewoon om even te zien met welk team ik was geëindigd.
Is het niet mijn spel. :?
Het is een jongen terwijl ik áltijd met een meisje speel sinds dat mogelijk is, de Pokémon zitten op lagere levels dan die van mij als zo ver in het spel ben en de jongen heeft een vreemde naam die ik nooit zou hebben gekozen. :?
HUH. :?
Oh thanks, had wel gezocht maar deze nog niet gevonden :).
pi_110270454
Audino gevangen yaaay! :D :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:01:29 #211
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110270976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:47 schreef DjinN het volgende:
Audino gevangen yaaay! :D :D
Haha. Ben je overnieuw begonnen met Pokémon Black/White? :P
Audino wel mooi trainingmateriaal.
pi_110271068
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:01 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Haha. Ben je overnieuw begonnen met Pokémon Black/White? :P
Audino wel mooi trainingmateriaal.
Haha jah :P Kon het niet laten. Was toen even gestopt met Black/White omdat ik Platinum uit wilde proberen, en ik B/W even zat was :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:28:56 #213
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110272099
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef DjinN het volgende:

[..]

Haha jah :P Kon het niet laten. Was toen even gestopt met Black/White omdat ik Platinum uit wilde proberen, en ik B/W even zat was :')
Moge Audino je goed bijstaan in je strijd tegen de Elite 4 en Team Plasma.
Ik ben gisteren ook net overnieuw begonnen, toevallig :P
pi_110275499
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Moge Audino je goed bijstaan in je strijd tegen de Elite 4 en Team Plasma.
Ik ben gisteren ook net overnieuw begonnen, toevallig :P
Is da een goeie voor de Elite 4 ja ? Hmm zeker iets om over na te denken dan :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:58:49 #215
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110275874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:50 schreef DjinN het volgende:

[..]

Is da een goeie voor de Elite 4 ja ? Hmm zeker iets om over na te denken dan :D
Ik weet het eigenlijk niet, ik heb hem nooit gevangen. Misschien dat jij het ons over een tijdje kan vertellen als je zover bent :P
  zaterdag 14 april 2012 @ 07:39:35 #216
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_110306620
Waren de nieuwe characters (een aantal, althans) voor Black & White 2 al gepost?



Die gast in de blauwe panty's is de nieuwe Water gym leader, die chick met die gitaar is de nieuwe Poison gym leader, die gozer met het blauwe haar is de nieuwe rival en die twee helemaal rechts zijn de player characters. Wie die blonde gast helemaal links is, weet ik niet. Misschien de professor?

Ergens vind ik het jammer dat ze na Touko en Touya (of Hilda en Hilbert) weer teruggegaan zijn naar een wat meer "kiddie" uiterlijk voor de protagonists. Niets mis met kiddie, maar ik ben verdorie 21! Ik wil characters waarmee ik me enigszins kan identificeren. De jongen ziet er ook waanzinnig irritant uit trouwens.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_110307324
Ik ga denk ik zodra ik weer tijd heb pokemon white spelen. Heb hem een jaar geleden gekocht en nooit verder mee gekomen dan gym 1, vooral omdat ik het een verkrachting vond van pokemon.
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:02:13 #218
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110309018
net Crasher Wake verslagen, lekkah!
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:23:15 #219
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_110310566
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:50 schreef DjinN het volgende:

[..]

Is da een goeie voor de Elite 4 ja ? Hmm zeker iets om over na te denken dan :D
Nah, niet doen, stats zijn niet goed en tegen twee gymleaders heb je er sowieso geen ruk aan je kunt ze beter opzoeken om te grinden iig.
pi_110311414
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:09 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ga denk ik zodra ik weer tijd heb pokemon white spelen. Heb hem een jaar geleden gekocht en nooit verder mee gekomen dan gym 1, vooral omdat ik het een verkrachting vond van pokemon.
waarom?

(ben zelf ook nog niet met de nieuwe generatie begonnen)
There are only 151 Pokémon.
pi_110311641
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:57 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

waarom?

(ben zelf ook nog niet met de nieuwe generatie begonnen)
Waarom wat? Dat ik ga beginnen of dat ik het verkrachting vind?

Het beginnen is namelijk omdat ik weer eens zin heb in een spel waarvan ik nog niet weet wat de komende 8 gyms gaat gebeuren, hoe ik aan een TM/HM moet komen en wat voor pokemon er in zitten.

Het tweede is omdat ik de pokemon tegenwoordig zo lelijk vind dat ik het niet echt meer pokemon kan noemen :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:44:42 #222
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110312715
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:05 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Waarom wat? Dat ik ga beginnen of dat ik het verkrachting vind?

Het beginnen is namelijk omdat ik weer eens zin heb in een spel waarvan ik nog niet weet wat de komende 8 gyms gaat gebeuren, hoe ik aan een TM/HM moet komen en wat voor pokemon er in zitten.

Het tweede is omdat ik de pokemon tegenwoordig zo lelijk vind dat ik het niet echt meer pokemon kan noemen :')
Dat klopt. Lelijke dingen zijn het geworden. Eerst hadden ze nog wel wat weg van dieren en andere levende wezens. Nu heb je helaas zelfs een vuilnisberg op pootjes ;(

Maar het spel is leuk!
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:52:21 #223
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_110312936
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Dat klopt. Lelijke dingen zijn het geworden. Eerst hadden ze nog wel wat weg van dieren en andere levende wezens. Nu heb je helaas zelfs een vuilnisberg op pootjes ;(

Maar het spel is leuk!
Elke generatie had zn mindere designs, bij B/W is het alleen wat duidelijker omdat men er meteen 150 nieuwe uit de hoed moest toveren, waar het er voorheen zo'n 80((pre-)evoluties van bestaande designs uitgezonderd) waren.

De originele designs in Red/Blue waren voor het grootste deel ook niet om aan te zien, pas bij yellow kregen sommige pokemon een design zoals in de anime.de nieuwe pokemon in Ruby/Saphire hadden over het algemeen genomen naar mijn idee de minst toffe designs, maar daar vallen ook weer uitzonderingen op te vinden.
pi_110313720
gold silver crystal hebben toffe designs. goede mix tussen echt en fantasie
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 14 april 2012 @ 15:49:43 #225
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_110316338
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:24 schreef Eenskijken het volgende:
gold silver crystal hebben toffe designs. goede mix tussen echt en fantasie
Maar dat kwam dus omdat men de pokemon meer naar hun anime verchijningen stylede, R/B Rhyorn of geodude zagen er ook niet uit.
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:25:51 #226
126783 pjats
The Pjatser
pi_110318808
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Maar dat kwam dus omdat men de pokemon meer naar hun anime verchijningen stylede, R/B Rhyorn of geodude zagen er ook niet uit.
Of Muk :P
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:45:56 #227
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110319474
Bellsprout. :') Weezing. :') Diglett. :')
Niet alle gen 1 Pokémon zien er mooi of cool uit.

Alleen bij gen 5 hadden ze gewoon niet zo veel nieuwe Pokémon moeten maken.
Er zitten mooie en coole Pokémon tussen, maar ook veel lelijke of gewoon belachelijke (Vanillish :')!).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:53:51 #228
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_110319717
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Bellsprout. :') Weezing. :') Diglett. :')
Niet alle gen 1 Pokémon zien er mooi of cool uit.

Alleen bij gen 5 hadden ze gewoon niet zo veel nieuwe Pokémon moeten maken.
Er zitten mooie en coole Pokémon tussen, maar ook veel lelijke of gewoon belachelijke (Vanillish :')!).
In gen 2 zaten er ook een paar verschrikkelijke hoor (lanturn, corsola, shuckle en alhoewel deze belachelijk overpowered was zag draking er ook voor geen meter uit en nog steeds niet trouwens) en in gen 3 leken de meeste wel mislukte kloons van de gen 1 pokemon.

Maar true, elke generatie heeft zn hits en zn misses als het op designs aankomt.

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 14-04-2012 17:58:55 ]
pi_110324689
Heb vorige week nog Pokemon Yellow gespeeld op mijn Gameboy, kon het niet laten toen ik hem tegenkwam in de kast :@
pi_110330176
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Bellsprout. :') Weezing. :') Diglett. :')
Niet alle gen 1 Pokémon zien er mooi of cool uit.

Alleen bij gen 5 hadden ze gewoon niet zo veel nieuwe Pokémon moeten maken.
Er zitten mooie en coole Pokémon tussen, maar ook veel lelijke of gewoon belachelijke (Vanillish :')!).
bellsprout, weezing en diglett zijn awesome :(
There are only 151 Pokémon.
pi_110352389
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:58 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet, ik heb hem nooit gevangen. Misschien dat jij het ons over een tijdje kan vertellen als je zover bent :P
Will do :Y Weten jullie trouwens al iets meer over de Pokedex van Black & White 2 ? Heb net ergens gelezen dat er Pokemon in zitten van verschillende plaatsen van B&W die vantevoren nog niet accessible waren. Misschien dat jullie weten of en hoeveel nieuwe Pokemon erin zitten ? :o
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_110352475
Die nieuwe characters zien er ook niet uit :'(
  zondag 15 april 2012 @ 15:38:05 #233
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110352564
Ik vind het wel weer leuk dat Pokémon als Mareep en Lucario meedoen in Black & White 2 _O_
pi_110352625
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef DjinN het volgende:

[..]

Will do :Y Weten jullie trouwens al iets meer over de Pokedex van Black & White 2 ? Heb net ergens gelezen dat er Pokemon in zitten van verschillende plaatsen van B&W die vantevoren nog niet accessible waren. Misschien dat jullie weten of en hoeveel nieuwe Pokemon erin zitten ? :o
Er zitten 300 pokemon voordat je de national pokedex krijgt. Hoeveel nieuwe daarin zitten weten we nog niet. Ik ben nu in Japan en er wordt al aardig reclame voor gemaakt. Naast Pokemon Conquest (dat is de Europese naam) natuurlijk, want die is hier al uit.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110352670
Kben benieuwd! *O* :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_110353528
Is B&W2 hetzelfde verhaal als de 1e, of...?
pi_110354215
Nee, wel dezelfde regio. Op een paar steden na.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110354663
Ah ik zie het al. Ik kijk wel of ik deze ga spelen aangezien ik BW niks aan vond. :r
pi_110355754
Klinkt vet. Promofilmpje ziet er ook cool uit :D
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 15 april 2012 @ 19:32:43 #240
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110361759
De personages die je kunt spelen zien er weer ouderwets belachelijk uit. :+
De rivaal ziet er wel cool uit.

Alleen komen er meer gebieden met ijs? :{ Hopelijk niet met hagel, want dat vond ik al vervelend in Black & White 1.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110366230
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
De personages die je kunt spelen zien er weer ouderwets belachelijk uit. :+
De rivaal ziet er wel cool uit.

Alleen komen er meer gebieden met ijs? :{ Hopelijk niet met hagel, want dat vond ik al vervelend in Black & White 1.
Aangezien Kyurem deels ijs-type is, verwacht ik eigenlijk dat die gebieden door Reshiram beheerst worden oid. Die gebieden zullen dus 'locked' zijn in het begin, maar kunnen misschien wel vrijgespeeld worden na het verslaan/vangen van Reshiram of na de E4.

Pure speculatie, maar je weet het maar nooit.

Onderstaand plaatje van 't Serebii forum vandaan geplukt. Het rode vierkant is de Giant Chasm waar, als ik het me goed herinner, Kyurem zat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door EnGCatjuh op 15-04-2012 21:06:14 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 15 april 2012 @ 21:48:58 #242
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_110370941
Wel apart hoe ze in twee jaar tijd complete dorpen uit de grond gestampt hebben links onderaan de map. Niet onmogelijk natuurlijk, verre van eigenlijk, maar toch. Ben ook wel benieuwd wat er bijvoorbeeld met de gymleaders gebeurd is die vervangen zijn. En zal Ghetsis nog in het verhaal voorkomen? Hij was immers ontsnapt aan het eind van B&W als ik me niet vergis.

Vragen, vragen... Nog een half jaartje wachten, dan krijgen we de antwoorden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 16 april 2012 @ 19:15:59 #243
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110406822
maar komt er gwn weer 1 spel, zoals Platinum, of zijn het er 2?
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  maandag 16 april 2012 @ 19:50:40 #244
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_110408775
Vraagje mijn toekomstige emerald team :

Blaziken
Salamence
Milotic
Metagross
Absol
Latios of Heracross?

[ Bericht 18% gewijzigd door KingRoland op 16-04-2012 20:03:22 ]
  maandag 16 april 2012 @ 20:17:20 #245
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_110410413
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef KingRoland het volgende:
Vraagje mijn toekomstige emerald team :

Blaziken
Salamence
Milotic
Metagross
Absol
Latios of Heracross?
Blaziken
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 16 april 2012 @ 21:39:25 #246
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_110416087
Binnenkort met Emerald Ho-Oh en Lugia halen _O_ (ben nog lang niet bij de Elite 4, pas 1 badge, mrja :'( ) (En ja, ik heb de codes :D ) MUHaHaHaHa.. :N
Tongring
  maandag 16 april 2012 @ 22:09:19 #247
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_110418203
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Blaziken
pi_110418896
Ik heb mijn torchic aan het begin van het spel (emerald toch?) Alfredo genoemd en nu heb ik hem nog steeds O+ En iedere keer als ik een Blaziken zie dan denk ik: hee, een Alfredo :')
  maandag 16 april 2012 @ 22:22:42 #249
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_110419073
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef KingRoland het volgende:
Vraagje mijn toekomstige emerald team :

Blaziken
Salamence
Milotic
Metagross
Absol
Latios of Heracross?
Heracross en anders Medicham/Gallade
pi_110420138
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Bendoe het volgende:
maar komt er gwn weer 1 spel, zoals Platinum, of zijn het er 2?
2, Black 2 en White 2.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 17 april 2012 @ 08:26:44 #251
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110427197
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

2, Black 2 en White 2.
Dat is raar.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_110429139
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:26 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Dat is raar.
Het zijn ook meer sequels dan een derde game als Yellow/Crystal/Platinum/Emerald. De karakters zijn anders, het tijdsframe is anders, er zijn meer dan gemiddeld wijzigingen aan de speelwereld en de Pok'emon die je kan tegenkomen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:57:01 #253
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110457837
Net Giratina gevangen met dusk ball!
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:09:41 #254
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_110458760
Net begonnen met Pokémon Black, maar blijven die 3 koters nu voor eeuwig door mijn beeld heen stuiteren? Wil zelf op avontuur!
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:22:12 #255
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110463145
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:09 schreef toetsenbordridder het volgende:
Net begonnen met Pokémon Black, maar blijven die 3 koters nu voor eeuwig door mijn beeld heen stuiteren? Wil zelf op avontuur!
Daar ergerde ik mij ook scheel aan. Om de drie meter wil er weer iemand met je praten.
Nog even geduld, het is zo voorbij.
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:30:23 #256
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110463708
Cheren en Bianca? Zodra je je eerste badge hebt, kom je ze gelukkig minder tegen.

Ik heb bij Heart Gold mooi al 11 badges. :9
Ik doe het mooi in de Kantovolgorde: eerst Brock, dan Misty, dan Lt.Surge. De volgende gymleider wordt dus Erika.

En bij Sapphire 2 badges en bij Mauville City.
Team bestaat uit Marshtomp, Breloom en Loudred.
Alleen leert Loudred alleen goede aanvallen met TM's en voor goede TM's moet je 80.000 dollar betalen. ;(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:57:52 #257
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_110465615
Morgen vrij alweer. Het is dus tijd voor pokemon.



[ Bericht 50% gewijzigd door KingRoland op 17-04-2012 23:24:10 ]
pi_110469273
Mijn hack faalt ;( Kan om een of andere reden niet op de fiets stappen.
  woensdag 18 april 2012 @ 01:42:09 #259
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_110470671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef Rumille het volgende:
Mijn hack faalt ;( Kan om een of andere reden niet op de fiets stappen.
Welke hack? en ik heb je er voor gewaarschuwd. :6
pi_110471209
Degene die ik zelf aan 't maken ben. Ben zelf heel erg nauwkeurig, test zoveel mogelijk bij het maken van een nieuwe map. Tuurlijk bugs zul je altijd tegenkomen in de early drafts, maar ik dacht, ik bouw even een poppetje die me een fiets geeft, zo kan ik snel bij de nieuwste maps komen. Kan ik dus niet op de fiets stappen. Krijg de OAK: BLABLABLA message.
pi_110488827
Ik had het trouwens mis, het was een NDSi. Dat plus Pokemon White voor 150 euro. Ben net terug van de winkel :P
Children of the night. What music they make.
  woensdag 18 april 2012 @ 16:13:32 #262
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_110489786
Ik wou trouwens nog een hack proberen om naar Southern island te gaan op me emulator maar ben bang dat me rom of me save file gaat crashen en me hele avontuur voor niets is geweest :( iemand hier ervaring mee wat ik kan doen? is er een manier om je safe file in bescherming te brengen en met een copy van je eigen safe file die hack gedoe kan doen waardoor die ander safe file beschermd blijft?
  woensdag 18 april 2012 @ 18:16:13 #263
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_110495245
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:22 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Daar ergerde ik mij ook scheel aan. Om de drie meter wil er weer iemand met je praten.
Nog even geduld, het is zo voorbij.
Ah ze zijn nu minder in beeld ja, snertkoters. Maar kan pokemon niet trainen in het gras ofzo? vage shit dit, yellow en silver waren toch makkelijker :P
pi_110516348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik wou trouwens nog een hack proberen om naar Southern island te gaan op me emulator maar ben bang dat me rom of me save file gaat crashen en me hele avontuur voor niets is geweest :( iemand hier ervaring mee wat ik kan doen? is er een manier om je safe file in bescherming te brengen en met een copy van je eigen safe file die hack gedoe kan doen waardoor die ander safe file beschermd blijft?
Even alle bestanden kopieren en in een veilig mapje zetten?
pi_110516835
mijn hack is ook gecrashed :P wou van pokemon switchen in een battle maar de sprite en naam bleven hetzelfde en daarna craste ie ;(
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:52:28 #266
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110617272
[KLB]

Klacht 1: bij HG/SS moet je Picknicker Erin en Hiker Parry vaker meerdere keren bellen, omdat ze je vaak niet meteen uitdagen tot een gevecht.

Klacht 2: er past veel te weinig in je tas in spellen t/m de 3e generatie. :(

[/KLB]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 22 april 2012 @ 10:23:03 #267
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110623801
quote:
8s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[KLB]

Klacht 1: bij HG/SS moet je Picknicker Erin en Hiker Parry vaker meerdere keren bellen, omdat ze je vaak niet meteen uitdagen tot een gevecht.

Klacht 2: er past veel te weinig in je tas in spellen t/m de 3e generatie. :(

[/KLB]
Onder 4e gen zijn de graphics verneukt, ik speel daarom Platinum. _O_
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  maandag 23 april 2012 @ 11:53:08 #268
241739 Koopsie
Very nice
pi_110668342
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  maandag 23 april 2012 @ 12:07:32 #269
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_110668839


[ Bericht 100% gewijzigd door De_Dakgoot op 23-04-2012 20:53:43 ]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_110699824
Ik voel me kaal zonder kerstmuts ;(
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:22:56 #271
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110740864
Aaaaah.
Hammer Arm, accuracy: 90. Geen accuracyverlagende omstandigheden.
Mist 3x op rij. :(

quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef De_Dakgoot het volgende:

Pidgeotto vind ik niks. Kan bijna alleen maar normal- en flyingaanvallen leren.

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef Eenskijken het volgende:
Ik voel me kaal zonder kerstmuts ;(
Het is ook allang geen kerst meer.
Idee: tiara. :+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:28:44 #272
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_110741363
Wat een *%&*($)&()&)%$# gym is die elektrische meuk zeg, magneton is echt een schoen in mijn kont aan het worden!
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:30:30 #273
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110741519
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:28 schreef toetsenbordridder het volgende:
Wat een *%&*($)&()&)%$# gym is die elektrische meuk zeg, magneton is echt een schoen in mijn kont aan het worden!
Welke? Vermilion, Mauville, Sunyshore, Nimbasa ... ?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:43:59 #274
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_110742607
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Welke? Vermilion, Mauville, Sunyshore, Nimbasa ... ?
Emerald, geen idee hoe die dingen daar heten.
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:46:14 #275
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110742783
Mauville. :Y
Gewoon een goede fight- of fireaanval gebruiken.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110742799
Mauville, het is denk ik die Magneton van Watson
pi_110742860
Ik zoek trouwens naar een goede aanbieding van een 3ds + pokemon platinum/soulsilver/heartgold/black/white. Iemand tips? :P
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:51:47 #278
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110743281
Marktplaats?

Liza & Tate (Mossdeep Gym) waren trouwens helemaal niet moeilijk: met m'n Swampert en Exploud verslagen zonder zelf ook maar 1 HP schade te krijgen. 8-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110744750
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is ook allang geen kerst meer.
Idee: tiara. :+
Leuk idee voor een vrouwtjespikachu maar mijnes is een mannetje :P Ik zat te denken aan een halo maar ik ben niet zo goed met photoshop :@
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 25 april 2012 @ 07:35:44 #280
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_110755954
Holy shit, wat een goede ruil gemaakt net. :D Ik was op zoek naar een Riolu van level 1 en natuurlijk waren er weer een aantal lijpkezen die dan pokémon als Reshiram en Zekrom gaan vragen van level 10 of lager. Gelukkig was er ook eentje die om een vrouwelijke Buneary vroeg, eveneens level 10 of lager. Geen probleem, even breeden en ik had een goede gereed. Ik dus ruilen met die gast via GTS, blijkt mijn gloednieuwe Riolu allereerst prima moves Sky Uppercut en Blaze Kick te kennen (hij zal wel gebreed hebben met een Blaziken) en... *tromgeroffel* ... Pokérus! _O_

Nou ik eraan denk trouwens... ik wilde weer overnieuw beginnen met Black, misschien is het wel tof om Torchic in m'n team op te nemen. Ik heb eigenlijk nog nooit een Blaziken gehad.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:15:26 #281
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110782635
Wat heb ik toch een fucking hekel aan legendaries. :r
Je kunt 30 Ultra Balls/Dusk Balls/Net Balls gooien en dan zijn ze nog steeds niet gevangen. :r
Waardeloze onderdelen van het spel.
Maar sommige móet je vangen, omdat je anders bepaalde dingen niet kunt doen. }:|
Zat er in alle spellen maar zo'n glitch als in Red en Blue waarmee je Master Balls kunt klonen. }:|
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 25 april 2012 @ 22:19:42 #282
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_110791796
Hoppa, elektrische gym verslagen :D Allemaal pokemon van 30+ nu
  woensdag 25 april 2012 @ 23:56:52 #283
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110798690
quote:
18s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heb ik toch een fucking hekel aan legendaries. :r
Je kunt 30 Ultra Balls/Dusk Balls/Net Balls gooien en dan zijn ze nog steeds niet gevangen. :r
Waardeloze onderdelen van het spel.
Maar sommige móet je vangen, omdat je anders bepaalde dingen niet kunt doen. }:|
Zat er in alle spellen maar zo'n glitch als in Red en Blue waarmee je Master Balls kunt klonen. }:|
Ik had giratina na 10 ballen al lekker gevangen :6
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_110801969
quote:
18s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heb ik toch een fucking hekel aan legendaries. :r
Je kunt 30 Ultra Balls/Dusk Balls/Net Balls gooien en dan zijn ze nog steeds niet gevangen. :r
Waardeloze onderdelen van het spel.
Maar sommige móet je vangen, omdat je anders bepaalde dingen niet kunt doen. }:|
Zat er in alle spellen maar zo'n glitch als in Red en Blue waarmee je Master Balls kunt klonen. }:|
Ik had Lugia of Ho-oh na 2 great balls gevangen ooit :') wel na tig retries daarvoor tho
There are only 151 Pokémon.
pi_110803950
Iemand ervaring met Pokemon op een Android device?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_110804255
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:13 schreef Mopst3r het volgende:
Iemand ervaring met Pokemon op een Android device?
Ja, ik had een app Gameboid en die speelde ook roms af. Heb toen Pokemon Fire Red dacht ik gespeeld, maar de rest moet ook mogelijk zijn.
pi_110809354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:13 schreef Mopst3r het volgende:
Iemand ervaring met Pokemon op een Android device?
jup
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:28:13 #288
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110809690


Dat moet de volgende TT worden. 8-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 26 april 2012 @ 14:33:29 #289
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110814654
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]

Dat moet de volgende TT worden. 8-)
_O_ Youngster
  maandag 30 april 2012 @ 20:28:02 #290
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_110972095
Zo, nog net op tijd de Dreamworld bezocht om Arceus toe te voegen aan mijn verzameling Legendaries. :D Ik had wel gebaald als ik die net gemist had (de actie loopt morgen of overmorgen af geloof ik).
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_110997931
Afgelopen week een 3DS gekocht, aangezien mn DS Lite kaput was. Sindsdien ook weer verder met mn Pokemon White game..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_110997981
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 07:35 schreef Rikketik het volgende:
Holy shit, wat een goede ruil gemaakt net. :D Ik was op zoek naar een Riolu van level 1 en natuurlijk waren er weer een aantal lijpkezen die dan pokémon als Reshiram en Zekrom gaan vragen van level 10 of lager. Gelukkig was er ook eentje die om een vrouwelijke Buneary vroeg, eveneens level 10 of lager. Geen probleem, even breeden en ik had een goede gereed. Ik dus ruilen met die gast via GTS, blijkt mijn gloednieuwe Riolu allereerst prima moves Sky Uppercut en Blaze Kick te kennen (hij zal wel gebreed hebben met een Blaziken) en... *tromgeroffel* ... Pokérus! _O_

Nou ik eraan denk trouwens... ik wilde weer overnieuw beginnen met Black, misschien is het wel tof om Torchic in m'n team op te nemen. Ik heb eigenlijk nog nooit een Blaziken gehad.
ik vind Blaziken ook niet zo cool eigenlijk, alhoewel Torchic wel weer leuk is.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_110998217
Blaziken _O_
pi_110998694
Alfredo _O_
  dinsdag 1 mei 2012 @ 15:57:41 #295
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110999264
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:44 schreef Franknfurter het volgende:
Alfredo _O_
?

Infernape. _O_ Blaziken. _O_
Blaziken is sterker, maar Infernape is sneller.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110999949
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:57 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

?

Infernape. _O_ Blaziken. _O_
Blaziken is sterker, maar Infernape is sneller.
Ik heb ooit 1 keer een Blaziken gehad, maar was niet zo heel erg fan..
Ik deed het meer omdat ik het leuk vond om een Torchic en een Piplup in een team te hebben.. :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_111000040
Die derde en vierde generatie startpokemon zijn bagger vergeleken met de eerste twee gen's
There are only 151 Pokémon.
pi_111000428
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:16 schreef Eenskijken het volgende:
Die derde en vierde generatie startpokemon zijn bagger vergeleken met de eerste twee gen's
ben ik het niet helemaal met je eens.. de 3de generatie is idd dramatisch, maar de 4de generatie is wel weer tof..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:44:24 #299
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_111003525
Blaziken vond ik in het begin ook niets, maar nu krijg ik er wel waardering voor. Dat heb ik met meer pokémon uit de derde generatie, gek genoeg.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:47:06 #300
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111003621
Mawile blijf ik monsterlijk lelijk vinden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:47:11 #301
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111003623
LAPO.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')