quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja maar ik erger me altijd kapot als ik Pokémon niet in 1 of 2 hits kan laten fainten.![]()
En gebruik het liefst geen healing items, want dat vind ik zonde van het geld.![]()
Voor mijn doen zitten mijn Pokémon nu niet op superhoge levels: ik heb 7 badges, ben bij Blackthorn City en mijn team zit nu op level 53. Mijn Pokémon-vang-Pokémon/HM-slaaf Kingler op level 56, maar dat is vanwege Ho-Oh.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]ik had de elite four verslagen met lvl 43 pokemon
bij 7 badges waren mijn pokemon lvl 34-36 ofzo..
quote:
Als je een besmette pokemon bewaard in een box dan blijft het pokerus oneindig bestaan. Tenminste zo herinner ik het mij.quote:Op woensdag 4 april 2012 04:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn Pokémon zijn besmet met Pokérus.![]()
Ik bracht ze naar het Pokémoncenter, was niet aan het opletten en opeens zag ik een tekst over Pokérus en Professor Elm belde en nu zijn mijn Pokémon besmet.![]()
Net nu ik al klaar ben met EV-trainen.![]()
![]()
Dit wil ik eigenlijk wel bewaren voor een volgend spel, maar hoe?
Jolteon als je een snelle sp. attacker wil.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:41 schreef DjinN het volgende:
Ik heb zojuist een Eevee gekregen van een vrouwtje, weet alleen nog niet waar ik em in zal laten evolueren. Wat raden jullie me aan ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |