abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 december 2022 @ 14:34:55 #251
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_207078288
Kijk, het is leuk dat ze je een soort van open world geven in SC/VI en imho ook ideeen aanbrengen op dat te kunnen laten werken, probleem is voornamelijk level scaling waardoor je eigenlijk gelocked bent totdat je genoeg grind(als je teveel grind door go zijn de gym/star battles niet eens de moeite waard)

De poging is opzich oke, de uitvoering daarintegen zo gerushed dat het een van de weinigen is die in de middelmatigheid vervalt...
pi_207087975
Gister voor het eerst wat aan shiny hunten gedaan. Met een shiny power lvl 3 en electric encounter lvl 3 sandwich een mass outbreak van Magnemite gedaan. In 30 minuten tijd (zolang duurt de sandwich) 3 shiny magnemites gevangen. Maar de teri....wat is dat lastig om te zien zeg zonder sparks of geluidje. Magnemite is ietsjes donkerder met een gele glans er over. Moest echt ontzettend goed kijken.

Daarna had ik weer Mystica Herbs nodig, om sandwiches te kunnen maken. Paar raids gedaan. Besloten om wat eieren te hatchen voor mogelijk shiny starters. Meest bizarre: Ik zet even het spel op soort pauze door het aan te laten maar wel in menu te gaan. Dat betekent dat er wel pokemon rondlopen maar ze je niet kunnen aanvallen. Kom ik terug van het avond eten...staan er 2 oinkolognes voor me neus....1 beetje zwart met roze...de ander wit met roze...Alsof ze het nog duidelijker wilde maken dat er een shiny voor mijn neus stond, door er een gewone naast te zetten haha. Uiteraard zsm gevangen :P Tijdens het hatchen van eieren....kom ik nog een wit/roze oinkologne tegen. Nu heb ik er dus 2.

Maakt wel dat ik mij afvraag: Hoeveel shiny pokemon heb ik gemist door er langs te rijden en niet te zien dat ie shiny is, vanwege minimaal verschil??

Zo veel pokemon die maar net van kleur verschillen als ze shiny zijn: Tadbulb, Slowpoke, Alle puffs (jiggly enz) Gothelle, Tauros, enz. Hoop echt dat ze dat updaten
Vici, Vidi, Veni!
pi_207105470
Na 25 jaar gaat iconisch Pokémon-duo Ash en Pikachu met pensioen
https://nos.nl/artikel/24(...)pikachu-met-pensioen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 16 december 2022 @ 19:07:45 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207106572
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 december 2022 17:30 schreef Aether het volgende:
Na 25 jaar gaat iconisch Pokémon-duo Ash en Pikachu met pensioen
https://nos.nl/artikel/24(...)pikachu-met-pensioen
Kan echt niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207120760
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 09:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

Maakt wel dat ik mij afvraag: Hoeveel shiny pokemon heb ik gemist door er langs te rijden en niet te zien dat ie shiny is, vanwege minimaal verschil??

Zo veel pokemon die maar net van kleur verschillen als ze shiny zijn: Tadbulb, Slowpoke, Alle puffs (jiggly enz) Gothelle, Tauros, enz. Hoop echt dat ze dat updaten
Wss heel veel.....
Die terra Pokemon zie je dan juist weer van 10km al, maar shiny moet je echt naast gaan staan en gluren om het te zien.
Tenzij bv met een Mareep waarbij de ene geel is en de andere roze.
Heel vervelend.
pi_207121434
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 19:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wss heel veel.....
Die terra Pokemon zie je dan juist weer van 10km al, maar shiny moet je echt naast gaan staan en gluren om het te zien.
Tenzij bv met een Mareep waarbij de ene geel is en de andere roze.
Heel vervelend.
Ja het is voor mij wel echt een flink minpunt...aangezien shiny hunten voor mij wel echt een belangrijk onderdeel is
Vici, Vidi, Veni!
pi_207136683
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 20:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ja het is voor mij wel echt een flink minpunt...aangezien shiny hunten voor mij wel echt een belangrijk onderdeel is
Kan ik mij voorstellen, het verpest het gaan shiny hunten wel een beetje.

Voor mij is het een leuke extra om een enkele shiny te hebben, boeit mij zelf niet zo verder.

Hooguit als end-game dingetje als ik de game nog zo boeiend vind om te blijven doen na alle tasks en Pokedex vullen.
pi_207141800
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Kan ik mij voorstellen, het verpest het gaan shiny hunten wel een beetje.

Voor mij is het een leuke extra om een enkele shiny te hebben, boeit mij zelf niet zo verder.

Hooguit als end-game dingetje als ik de game nog zo boeiend vind om te blijven doen na alle tasks en Pokedex vullen.
Ja kloopt het is voor mij ook een end game dingetje. Alleen is die lol er wel beetje vanaf. Maar goed er zit weer 100+ uur in de game. Dat is al meer in veel games die er zijn dus wat dat betreft is het best.
Vici, Vidi, Veni!
pi_207198009
Prima game hoor. Goeie ontwikkeling wel de nieuwe Pokemon games.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_207415072
Nou, ik ben ondertussen een heel eind in Pokemon Violet *O* Maar ik loop ergens spaak ... Even in de spoiler :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn starter Pokemon is trouwens al level 82 atm _O_
pi_207459966
Mijn zoontje van 7 is helemaal gek van Pokemon, en nu ben ik van plan om hem een Pokemon spel voor de Switch te kopen.

Klopt het dat deze alleen Engelstalig beschikbaar zijn?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_207464249
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:41 schreef Swennus het volgende:
Mijn zoontje van 7 is helemaal gek van Pokemon, en nu ben ik van plan om hem een Pokemon spel voor de Switch te kopen.

Klopt het dat deze alleen Engelstalig beschikbaar zijn?
Ja. En andere talen. Geen Nederlands helaas. Bij geen enkele Pokemonspel voor zover ik weet.
pi_207491036
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:41 schreef Swennus het volgende:
Mijn zoontje van 7 is helemaal gek van Pokemon, en nu ben ik van plan om hem een Pokemon spel voor de Switch te kopen.

Klopt het dat deze alleen Engelstalig beschikbaar zijn?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja. En andere talen. Geen Nederlands helaas. Bij geen enkele Pokemonspel voor zover ik weet.
Niet alleen Engels, maar geen NL.
Geen gemis aan. Pokemon hoort Engels voor ons.

Ze kunnen niet vroeg genoeg Engels leren! Op zijn 7e moet hij dat ook wel al leren.

Daarnaast zal hij toch wel grotendeels het verhaal door klikken. Dus dat het Engels is boeit niet.
pi_207526467
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:41 schreef Swennus het volgende:
Mijn zoontje van 7 is helemaal gek van Pokemon, en nu ben ik van plan om hem een Pokemon spel voor de Switch te kopen.

Klopt het dat deze alleen Engelstalig beschikbaar zijn?
Eén van de redenen waarom ik nu nagenoeg geen moeite heb met de Engelse taal is omdat ik vroeger uren en uren gegamed heb in het Engels. Ook Pokemon, destijds nog Red. En nee, ik begreep er geen jota van in den beginne, maar dat maakte niet uit voor het spelplezier, het gaat/ging om de actie en veel daarvan werd/wordt voorgedaan in de meeste spellen. Gaandeweg pik je dan echt wel genoeg op. Mijn zoon ook; speelt Fortnite, had bij sommige 'challenges' geen idee wat hij precies moest doen want Engels, waarop ik aanraadde om Google erbij te pakken en nu zit hij in de microfoon van z'n headset af en toe wat Engels te tetteren: "where are you now? Come here, come here!" :D

Kan 'ie alleen maar profijt van hebben! ^O^
pi_207526521
O.a. door jullie comments nu toch maar Lets Go Pikachu gekocht :). Inderdaad klikt hij vrij veel weg, en als het niet meer lukt vraagt ie wel om mijn hulp :)
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_208174324
Zijn de shinies in Violet en Scarlet al makkelijker te zien? Of is er nog steeds niks aan veranderd?
Vici, Vidi, Veni!
pi_208175149
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zijn de shinies in Violet en Scarlet al makkelijker te zien? Of is er nog steeds niks aan veranderd?
Ze hebben in de laatste update gezorgd dat er minder Pokemon spawnen om de lags te reduceren (vrijwel geen last van gehad).

Dus ze hebben het shiny hunten nog moeilijker gemaakt.
Gelukkig heb ik alle nieuwe al een tijdje compleet shiny :P.
pi_208186885
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:56 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Ze hebben in de laatste update gezorgd dat er minder Pokemon spawnen om de lags te reduceren (vrijwel geen last van gehad).

Dus ze hebben het shiny hunten nog moeilijker gemaakt.
Gelukkig heb ik alle nieuwe al een tijdje compleet shiny :P.
Ooh fijn...nog minder redenen om het spel nog eens te starten haha...ook nooit last gehad van lags...

Ach ja...wachten op de volgende pokemon game en zien wat ze daar van maken
Vici, Vidi, Veni!
pi_208199725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 07:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ooh fijn...nog minder redenen om het spel nog eens te starten haha...ook nooit last gehad van lags...

Ach ja...wachten op de volgende pokemon game en zien wat ze daar van maken
Vind het ook zonde hoor. Liever klein beetje lagg (wat bij mij alleen op die grote lake gebeurd soms) dan minder spawns.
pi_208216286
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zijn de shinies in Violet en Scarlet al makkelijker te zien? Of is er nog steeds niks aan veranderd?
Als je de shiny hunters online ziet is er letterlijk niemand die daar last van heeft hoor.
Als je die 60 Pokemon battled bv.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:33:14 #271
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_208216571
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Als je de shiny hunters online ziet is er letterlijk niemand die daar last van heeft hoor.
Als je die 60 Pokemon battled bv.
Dat is uiteraard mooi voor hun. Echter zelfs in mass outbreaks met de 60 pokemon blijft het ontzettend moeilijk om bijvoorbeeld een shiny slowpoke, magnemite of Charadet te zien. De laatste heeft bijvoorbeeld blauwe ogen ipv rood. Het is een hele kleine pokemon en zijn ogen zijn nog veeeeeel kleiner. Dit zelfde geldt voor Igglypuff, en een van de Gothita familie...dat is gewoon ondoenlijk.

Daarnaast vind ik het leuk om niet alleen via Mass outbreaks te zoeken, maar ook tijdens het door de wereld bewegen/vliegen/lopen. Dat is voor een flink aantal gewoon niet te doen.

Neemt voor mij veel weg
Vici, Vidi, Veni!
pi_208216720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Dat is uiteraard mooi voor hun. Echter zelfs in mass outbreaks met de 60 pokemon blijft het ontzettend moeilijk om bijvoorbeeld een shiny slowpoke, magnemite of Charadet te zien. De laatste heeft bijvoorbeeld blauwe ogen ipv rood. Het is een hele kleine pokemon en zijn ogen zijn nog veeeeeel kleiner. Dit zelfde geldt voor Igglypuff, en een van de Gothita familie...dat is gewoon ondoenlijk.

Daarnaast vind ik het leuk om niet alleen via Mass outbreaks te zoeken, maar ook tijdens het door de wereld bewegen/vliegen/lopen. Dat is voor een flink aantal gewoon niet te doen.

Neemt voor mij veel weg
Tijdens het gewone spelen ga je het idd niet zien, maar goed dat is ook niet wat shiny hunten is.
Je moet er echt voor gaan zitten.
Een tip wat ik zag is de zoom instelling van de Switch aanzetten, dan kun je snel naar dat soort ogen gaan kijken.

De meeste shinies zijn dan prima te zien. Op de kleintjes na dan.
Het moet qua shiny hunten de allermakkelijkste game ooit zijn.
  zaterdag 18 maart 2023 @ 22:45:41 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208443810
Iemand die van zijn hobby zijn werk wil maken?

Check out this job from Catawiki https://www.linkedin.com/jobs/view/3489462628/
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')