hoewel.. Bulbasaur ga ik toch maar niet trainen.. Zo vaak heb je m niet nodig,quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:26 schreef Eenskijken het volgende:
Heb nu nidorino, pikachu, charmender en bulbasaur. Squirtle ga ik ook nog halen, eerste keer dat alledrie de starters heb dan, zo vet! Wist helemaal niet dat dat in yellow verwerkt zat.. Ook die anime references, tof!
Ik gebruik daar eigenlijk altijd serebii.net voor. Daarnaast zijn ze vaak snel met nieuws.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:40 schreef DjinN het volgende:
Yaaaay ik heb m'n Ponyta!
Ik heb btw nog een hele goede site gevondenhttp://www.poke-amph.com. Het fijne op die site is dat er per Pokemon zowel de weaknesses als resistances bijstaan.
quote:Pokémon Black & White - New WiFi Event
For those of you in non-English European countries excluding France, the WiFi event giving a special Victini has been announced. This Victini is to commemorate the release of the new movie; Pokémon The Movie White: Victini & Zekrom in theatres from today, has its special move of V-Create, as well as Reshiram and Zekrom's signature moves; Fusion Flare and Fusion Bolt. As it has been running all month, the time to obtain this event is severely limited so be sure to get it while you can. The dates are from April 10th to April 30th
Serebii gebruik ik ook erg vaak jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:42 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik gebruik daar eigenlijk altijd serebii.net voor. Daarnaast zijn ze vaak snel met nieuws.
Gary kan alles. Ook 10 Kantogymbadges verzamelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe de neuk krijgt Gary het voor elkaar om bij vermillion city al 40 pokemon te hebben gevangen... ik heb er pas 48 in totaal gezien, 25 gevangen..
Wat is je team?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gary kan alles. Ook 10 Kantogymbadges verzamelen.
Zo, alweer bij Blackthorn City en mijn Pokémon hebben alle drie minstens drie goede aanvallen die ik wil houden.
Lapras, Ariados, Rhydon.quote:
Heart scales kan je op dat eiland vinden onder de rotsen. Met Rock Smash kapot maken en soms krijg je dan een heart scale.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lapras, Ariados, Rhydon.
Op serebii staat trouwens dat je heart scales kunt vinden in Violet City en op route 32, maar ik heb alles afgezocht mét dowsing machine en er ligt helemaal niks.
Eiland?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:59 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Heart scales kan je op dat eiland vinden onder de rotsen. Met Rock Smash kapot maken en soms krijg je dan een heart scale.
togetic zie je niet vaak, nicequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:24 schreef TheFastOne het volgende:
Net op soulsilver de derde gym verslagenBayleef, Togetic, Sandshrew en Vulpix zitten nu in m'n team en daar komt Lapras dan nog bij.
Pokémon
WTF!quote:A Pokémon might also refuse to be released if it has a very high happiness level
Maar als hij evolueert in Togekisss ...quote:
Had dus effe opgezocht hoe je een shiny stone kon krijgen, had je 3000 punten voor Pokeathlon nodig. Ik dat halen, kan je pas een shiny stone kopen als je de national dex hebtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar als hij evolueert in Togekisss ...![]()
Misschien wel de beste Pokémon die ik tot nu toe heb gebruikt in een team.
mijn beste blijft mn shiny Mamoswinequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar als hij evolueert in Togekisss ...![]()
Misschien wel de beste Pokémon die ik tot nu toe heb gebruikt in een team.
nope legaal. wel met die glitch dat je net moet wegvliegen als een trainer je ziet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |