Wat is je team?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gary kan alles. Ook 10 Kantogymbadges verzamelen.
Zo, alweer bij Blackthorn City en mijn Pokémon hebben alle drie minstens drie goede aanvallen die ik wil houden.
Lapras, Ariados, Rhydon.quote:
Heart scales kan je op dat eiland vinden onder de rotsen. Met Rock Smash kapot maken en soms krijg je dan een heart scale.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lapras, Ariados, Rhydon.
Op serebii staat trouwens dat je heart scales kunt vinden in Violet City en op route 32, maar ik heb alles afgezocht mét dowsing machine en er ligt helemaal niks.
Eiland?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:59 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Heart scales kan je op dat eiland vinden onder de rotsen. Met Rock Smash kapot maken en soms krijg je dan een heart scale.
togetic zie je niet vaak, nicequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:24 schreef TheFastOne het volgende:
Net op soulsilver de derde gym verslagenBayleef, Togetic, Sandshrew en Vulpix zitten nu in m'n team en daar komt Lapras dan nog bij.
Pokémon
WTF!quote:A Pokémon might also refuse to be released if it has a very high happiness level
Maar als hij evolueert in Togekisss ...quote:
Had dus effe opgezocht hoe je een shiny stone kon krijgen, had je 3000 punten voor Pokeathlon nodig. Ik dat halen, kan je pas een shiny stone kopen als je de national dex hebtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar als hij evolueert in Togekisss ...![]()
Misschien wel de beste Pokémon die ik tot nu toe heb gebruikt in een team.
mijn beste blijft mn shiny Mamoswinequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar als hij evolueert in Togekisss ...![]()
Misschien wel de beste Pokémon die ik tot nu toe heb gebruikt in een team.
nope legaal. wel met die glitch dat je net moet wegvliegen als een trainer je ziet.quote:
waarom dan ook?quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat duurt nog wel een tijdje. Eerst komen Black & White 2 uit.
Elke keer zeg ik weer tegen mezelf: deze keer ga ik niet zo veel grinden.
En toch grind ik elke keer weer urenlang.
Ja maar ik erger me altijd kapot als ik Pokémon niet in 1 of 2 hits kan laten fainten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom dan ook?
Jij hebt toch altijd van die zieke overlvled pokemon.. probeer gewoon eens ze low lvl te houden, zit er ook nog wat uitdaging en spanning in of je een gevecht wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |