Leuk idee voor een vrouwtjespikachu maar mijnes is een mannetjequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is ook allang geen kerst meer.
Idee: tiara.
Ik had giratina na 10 ballen al lekker gevangenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heb ik toch een fucking hekel aan legendaries.
Je kunt 30 Ultra Balls/Dusk Balls/Net Balls gooien en dan zijn ze nog steeds niet gevangen.
Waardeloze onderdelen van het spel.
Maar sommige móet je vangen, omdat je anders bepaalde dingen niet kunt doen.
Zat er in alle spellen maar zo'n glitch als in Red en Blue waarmee je Master Balls kunt klonen.
Ik had Lugia of Ho-oh na 2 great balls gevangen ooitquote:Op woensdag 25 april 2012 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heb ik toch een fucking hekel aan legendaries.
Je kunt 30 Ultra Balls/Dusk Balls/Net Balls gooien en dan zijn ze nog steeds niet gevangen.
Waardeloze onderdelen van het spel.
Maar sommige móet je vangen, omdat je anders bepaalde dingen niet kunt doen.
Zat er in alle spellen maar zo'n glitch als in Red en Blue waarmee je Master Balls kunt klonen.
Ja, ik had een app Gameboid en die speelde ook roms af. Heb toen Pokemon Fire Red dacht ik gespeeld, maar de rest moet ook mogelijk zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:13 schreef Mopst3r het volgende:
Iemand ervaring met Pokemon op een Android device?
jupquote:Op donderdag 26 april 2012 09:13 schreef Mopst3r het volgende:
Iemand ervaring met Pokemon op een Android device?
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet de volgende TT worden.
ik vind Blaziken ook niet zo cool eigenlijk, alhoewel Torchic wel weer leuk is..quote:Op woensdag 25 april 2012 07:35 schreef Rikketik het volgende:
Holy shit, wat een goede ruil gemaakt net.Ik was op zoek naar een Riolu van level 1 en natuurlijk waren er weer een aantal lijpkezen die dan pokémon als Reshiram en Zekrom gaan vragen van level 10 of lager. Gelukkig was er ook eentje die om een vrouwelijke Buneary vroeg, eveneens level 10 of lager. Geen probleem, even breeden en ik had een goede gereed. Ik dus ruilen met die gast via GTS, blijkt mijn gloednieuwe Riolu allereerst prima moves Sky Uppercut en Blaze Kick te kennen (hij zal wel gebreed hebben met een Blaziken) en... *tromgeroffel* ... Pokérus!
Nou ik eraan denk trouwens... ik wilde weer overnieuw beginnen met Black, misschien is het wel tof om Torchic in m'n team op te nemen. Ik heb eigenlijk nog nooit een Blaziken gehad.
?quote:
Ik heb ooit 1 keer een Blaziken gehad, maar was niet zo heel erg fan..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
?
Infernape.Blaziken.
Blaziken is sterker, maar Infernape is sneller.
ben ik het niet helemaal met je eens.. de 3de generatie is idd dramatisch, maar de 4de generatie is wel weer tof..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:16 schreef Eenskijken het volgende:
Die derde en vierde generatie startpokemon zijn bagger vergeleken met de eerste twee gen's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |