Of Mukquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dat kwam dus omdat men de pokemon meer naar hun anime verchijningen stylede, R/B Rhyorn of geodude zagen er ook niet uit.
In gen 2 zaten er ook een paar verschrikkelijke hoor (lanturn, corsola, shuckle en alhoewel deze belachelijk overpowered was zag draking er ook voor geen meter uit en nog steeds niet trouwens) en in gen 3 leken de meeste wel mislukte kloons van de gen 1 pokemon.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Bellsprout.Weezing.
Diglett.
![]()
Niet alle gen 1 Pokémon zien er mooi of cool uit.
Alleen bij gen 5 hadden ze gewoon niet zo veel nieuwe Pokémon moeten maken.
Er zitten mooie en coole Pokémon tussen, maar ook veel lelijke of gewoon belachelijke (Vanillish!).
bellsprout, weezing en diglett zijn awesomequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Bellsprout.Weezing.
Diglett.
![]()
Niet alle gen 1 Pokémon zien er mooi of cool uit.
Alleen bij gen 5 hadden ze gewoon niet zo veel nieuwe Pokémon moeten maken.
Er zitten mooie en coole Pokémon tussen, maar ook veel lelijke of gewoon belachelijke (Vanillish!).
Will doquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:58 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, ik heb hem nooit gevangen. Misschien dat jij het ons over een tijdje kan vertellen als je zover bent
Er zitten 300 pokemon voordat je de national pokedex krijgt. Hoeveel nieuwe daarin zitten weten we nog niet. Ik ben nu in Japan en er wordt al aardig reclame voor gemaakt. Naast Pokemon Conquest (dat is de Europese naam) natuurlijk, want die is hier al uit.quote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Will doWeten jullie trouwens al iets meer over de Pokedex van Black & White 2 ? Heb net ergens gelezen dat er Pokemon in zitten van verschillende plaatsen van B&W die vantevoren nog niet accessible waren. Misschien dat jullie weten of en hoeveel nieuwe Pokemon erin zitten ?
![]()
Aangezien Kyurem deels ijs-type is, verwacht ik eigenlijk dat die gebieden door Reshiram beheerst worden oid. Die gebieden zullen dus 'locked' zijn in het begin, maar kunnen misschien wel vrijgespeeld worden na het verslaan/vangen van Reshiram of na de E4.quote:Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
De personages die je kunt spelen zien er weer ouderwets belachelijk uit.![]()
De rivaal ziet er wel cool uit.
Alleen komen er meer gebieden met ijs?Hopelijk niet met hagel, want dat vond ik al vervelend in Black & White 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door EnGCatjuh op 15-04-2012 21:06:14 ]There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Blazikenquote:Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef KingRoland het volgende:
Vraagje mijn toekomstige emerald team :
Blaziken
Salamence
Milotic
Metagross
Absol
Latios of Heracross?
Heracross en anders Medicham/Galladequote:Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef KingRoland het volgende:
Vraagje mijn toekomstige emerald team :
Blaziken
Salamence
Milotic
Metagross
Absol
Latios of Heracross?
2, Black 2 en White 2.quote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Bendoe het volgende:
maar komt er gwn weer 1 spel, zoals Platinum, of zijn het er 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |