Het zijn ook meer sequels dan een derde game als Yellow/Crystal/Platinum/Emerald. De karakters zijn anders, het tijdsframe is anders, er zijn meer dan gemiddeld wijzigingen aan de speelwereld en de Pok'emon die je kan tegenkomen...quote:
Daar ergerde ik mij ook scheel aan. Om de drie meter wil er weer iemand met je praten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:09 schreef toetsenbordridder het volgende:
Net begonnen met Pokémon Black, maar blijven die 3 koters nu voor eeuwig door mijn beeld heen stuiteren? Wil zelf op avontuur!
Welke hack? en ik heb je er voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:26 schreef Rumille het volgende:
Mijn hack faaltKan om een of andere reden niet op de fiets stappen.
Ah ze zijn nu minder in beeld ja, snertkoters. Maar kan pokemon niet trainen in het gras ofzo? vage shit dit, yellow en silver waren toch makkelijkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:22 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Daar ergerde ik mij ook scheel aan. Om de drie meter wil er weer iemand met je praten.
Nog even geduld, het is zo voorbij.
Even alle bestanden kopieren en in een veilig mapje zetten?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik wou trouwens nog een hack proberen om naar Southern island te gaan op me emulator maar ben bang dat me rom of me save file gaat crashen en me hele avontuur voor niets is geweestiemand hier ervaring mee wat ik kan doen? is er een manier om je safe file in bescherming te brengen en met een copy van je eigen safe file die hack gedoe kan doen waardoor die ander safe file beschermd blijft?
Onder 4e gen zijn de graphics verneukt, ik speel daarom Platinum.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[KLB]
Klacht 1: bij HG/SS moet je Picknicker Erin en Hiker Parry vaker meerdere keren bellen, omdat ze je vaak niet meteen uitdagen tot een gevecht.
Klacht 2: er past veel te weinig in je tas in spellen t/m de 3e generatie.![]()
[/KLB]
Pidgeotto vind ik niks. Kan bijna alleen maar normal- en flyingaanvallen leren.quote:
Het is ook allang geen kerst meer.quote:
Welke? Vermilion, Mauville, Sunyshore, Nimbasa ... ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:28 schreef toetsenbordridder het volgende:
Wat een *%&*($)&()&)%$# gym is die elektrische meuk zeg, magneton is echt een schoen in mijn kont aan het worden!
Emerald, geen idee hoe die dingen daar heten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welke? Vermilion, Mauville, Sunyshore, Nimbasa ... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |