firstworldproblemsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn Lapras en Ariados zitten allebei al op level 40.
Mijn Kingler, mijn Pokémon-vang-Pokémon en HM-slaaf, zit al op level 36.
Trainen ga ik nu dus niet al te veel doen, want ik heb nog maar 4 badges.
Goed nieuws, ik kreeg een lege envelop met een scheur er in thuis.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb hem gister gekocht voor iemand die wel beseft dat het bizarre prijzen zijn voor dat spel.
8 euro inclusief verzending.
De vader moet de moves hebben die je het kind leren kan, heeft de vader meerdere moves die het kind leren zou kunnen, kun je deze bij de move deleter verwijderen zodat het kind die ene move leert die jij wilt.quote:Op maandag 19 maart 2012 04:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Aaaaah heb ik weer.![]()
Eindelijk gebeld door Baboa en voor de zekerheid 2 Rhyhorns gevangen in de Safari Zone, hebben ze allebei als Ability Lightningrod, terwijl ik er eentje met Rock Head wil.![]()
Dat wordt dus weer breeden ... en het zijn natuurlijk ook allebei mannetjes, dus het moet weer met een Ditto.![]()
Even iets anders: hoe kunnen Pokémon eigenlijk egg moves leren? Ik snap er namelijk niks van.
Naarquote:Op maandag 19 maart 2012 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Goed nieuws, ik kreeg een lege envelop met een scheur er in thuis.
Wat een gedoe ...quote:Op maandag 19 maart 2012 09:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De vader moet de moves hebben die je het kind leren kan, heeft de vader meerdere moves die het kind leren zou kunnen, kun je deze bij de move deleter verwijderen zodat het kind die ene move leert die jij wilt.
Zolang je het toch maar uitspeelt met drie tot vier pkmn en daarna weer opnieuw begint is dat idd een betere manier.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een gedoe ...
Dan moet er eerst een vrouwtjesrhyhorn uit een eitje komen, dan moet ik Sudowoodo breeden voor een mannetje, want dat is weer een vrouwtje ...
Dan die Sudowoodo tot level 33 trainen zodat-ie Rock Slide leert en dan wéér breeden zodat ik een Rhyhorn krijg met Rock Slide.
Ik leer het hem wel via TM.
Ach, ik koop 'm wel ergens anders of zo.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
NaarIk heb nog wel ergens een firered liggen maar die wil ik stiekem zelf gebruiken om mn pokedex vol te krijgen..
Firered heb je niet nodig om je pokedex vol te krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
NaarIk heb nog wel ergens een firered liggen maar die wil ik stiekem zelf gebruiken om mn pokedex vol te krijgen..
Ja écht nodig heb ik hem natuurlijk niet, maar het maakt de klus wel verdomde makkelijker. Alleen al de starters zijn gewoon zo makkelijk nu.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Firered heb je niet nodig om je pokedex vol te krijgen.
(als je hg/ss en b/w hebt)
maar ik zou hem ook niet verkopen hoor
Ik had op silver een potje met 247 pokemon.. soo closequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Het compleet maken van m'n Pokédex heb ik allang opgegeven.
Bij Pokémon Silver heb ik er ooit 242 op de Pokédex gehad, maar verder kwam ik echt niet.
Bovendien vind ik het saai en frustrerend om daar zolang mee bezig te zijn.
Dus ik begin mijn spel altijd opnieuw als ik alle badges heb/bij Victory Road ben/de Pokémon League heb verslagen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Het compleet maken van m'n Pokédex heb ik allang opgegeven.
Bij Pokémon Silver heb ik er ooit 242 op de Pokédex gehad, maar verder kwam ik echt niet.
Bovendien vind ik het saai en frustrerend om daar zolang mee bezig te zijn.
Dus ik begin mijn spel altijd opnieuw als ik alle badges heb/bij Victory Road ben/de Pokémon League heb verslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |