oh dit lijkt mij wel leuk hoor, maar ben 1x bij uwv geweest en dat was niet tofquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind het knap van je dat je niet de 'makkelijke' weg verkiest maar iets doet waar je volgens mij niet eens heel erg veel zin in hebt>
Nee word je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh dit lijkt mij wel leuk hoor, maar ben 1x bij uwv geweest en dat was niet tof
Toch niet zo'n kankerlul die mensen lastig valt aan de deur hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wordt vertegenwoordiger van een Energie maatschappij, niks verkopen dus
Als ik Adverntures of TinTin zie.. daar word ik bang van..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn wel meer dingen m.b.t. de VS waar ik niks van geloof maar die door mensen wel klakkeloos voor waarheid worden aangenomen.
nope, is allemaal op afspraakquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch niet zo'n kankerlul die mensen lastig valt aan de deur he
Typisch had de lapoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
Topickaap maar ik wilde niet dat een neus 'm had
Ah nice manquote:
Ik hoop het ook, verveel mij dood thuis hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah nice man
Hoop dat het gaat werken voor je
Kon het niet zien joh, zodra het topic rood werd klikte ik op 'nieuw topic openen'quote:
Na 3 of 4 maanden moet je wel langs komen bij zon bureau en laten zien dat je studeert, werkt of een eigen bedrijf hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar daardoor krijg je wel weer dezelfde problemen als toen met de Marokkanen. Ze spreken de taal niet, zorgen voor overlast, burgeren niet in etc.
Vast niet.. En zolang die terrorist geen Nederlands tintje heeft zou het mij me reet roesten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik Adverntures of TinTin zie.. daar word ik bang van..
Over 5 jaar kun je het verschil niet meer vertellen tussen echt en 3D..
Dan gaat de VS weer wat videotjes knutselen van die terroristen en hebben ze weer en excuus om aan te vallen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
Ey, ik ben geen ajacied.
Tevens was mijn TT: ''De Joden deden het zelf!''. Veel beter.
Humanitaire hulp wegzetten als simpel 'negertjes voeden' is echt een gebrek aan achtergrondkennis hoor Smoofie. We hebben het wel over een contintent dat al decennia lang verscheurd wordt door de meest vreselijke stammenoorlogen, klimaatrampen en ziekte.quote:
Dat weet ik. Ook nog kolonisatie, uitbuiting etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Humanitaire hulp wegzetten als simpel 'negertjes voeden' is echt een gebrek aan achtergrondkennis hoor Smoofie. We hebben het wel over een contintent dat al decennia lang verscheurd wordt door de meest vreselijke stammenoorlogen, klimaatrampen en ziekte.
Je moet wel met 'm eens zijn dat ongeveer 95% van ontwikkelingshulp jarenlang op de verkeerde manier gebruikt is. Dat het tegenwoordig allemaal een stuk beter gaat is voor mij overigens wel een feitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Humanitaire hulp wegzetten als simpel 'negertjes voeden' is echt een gebrek aan achtergrondkennis hoor Smoofie. We hebben het wel over een contintent dat al decennia lang verscheurd wordt door de meest vreselijke stammenoorlogen, klimaatrampen en ziekte.
Waarom stel je het dan zo simpel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ook nog kolonisatie, uitbuiting etc.
Dat 3D is ook wel behoorlijk dramatisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik Adverntures of TinTin zie.. daar word ik bang van..
Over 5 jaar kun je het verschil niet meer vertellen tussen echt en 3D..
Dan gaat de VS weer wat videotjes knutselen van die terroristen en hebben ze weer en excuus om aan te vallen.
Omdat voedsel geven geen problemen oplost zolang je niks aan de leiders doet. Ik bied mijzelf bij deze aan president van Kenia te worden overigens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom stel je het dan zo simpel?
Broertje wel een 3D computerscherm werkt wel goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat 3D is ook wel behoorlijk dramatisch.
Zijn er echt FOK!ers die een 3D-tv hebben?
En wie z'n verantwoordelijkheid is dat? Als jij een zak eten aan de ingang van een weeshuis met ondervoede kinderen zet zal die zak eten aan het einde bij de ziekste kinderen die het voedsel het hardste nodig zijn ook al leegzijn. TENZIJ je iemand in dienst neemt die betrouwbaar en kundig is en alle graaiende armen weet te omzeilen/af te weren en achter in de gang begint met uitdelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet wel met 'm eens zijn dat ongeveer 95% van ontwikkelingshulp jarenlang op de verkeerde manier gebruikt is. Dat het tegenwoordig allemaal een stuk beter gaat is voor mij overigens wel een feit.
Met 3D bedoel ik het modelleren, niet het 3D effect met je brilletjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat 3D is ook wel behoorlijk dramatisch.
Zijn er echt FOK!ers die een 3D-tv hebben?
je moet als westerse samenleving dan ook niet de arrogantie hebben dat je dat gaat veranderen door er miljarden heen te sturen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen dood laten gaan van de honger terwijl wij meer dan genoeg voedsel en geld hebben is inhumaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat voedsel geven geen problemen oplost zolang je niks aan de leiders doet. Ik bied mijzelf bij deze aan president van Kenia te worden overigens.
[..]
Broertje wel een 3D computerscherm werkt wel goed.
Maar zo'n bril is toch kut man? Dat vind ik in de bios al een ramp. Daarna altijd hoofdpijn en een goed verhaal heeft geen 3D crap nodigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat voedsel geven geen problemen oplost zolang je niks aan de leiders doet. Ik bied mijzelf bij deze aan president van Kenia te worden overigens.
[..]
Broertje wel een 3D computerscherm werkt wel goed.
Dat zeg ik toch net zelf ook al? Daarom moet je gewoon zorgen dat er kundige personen aangesteld worden en organisaties die dat goed kunnen begeleiden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je moet als westerse samenleving dan ook niet de arrogantie hebben dat je dat gaat veranderen door er miljarden heen te sturen.
juist door steeds geld te sturen (wat vaak nog gebruikt wordt voor wapens ook) hou je dat totale gebrek aan zelfredzaamheid in stand
Lijkt mij ook, heb het pas 1x gezien in de IMAX in Berlijn, toen het nog nieuw was.. was een docu over zee leven.. daar vind ik het wel tof, maar in actie films etc.. dunnow.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar zo'n bril is toch kut man? Dat vind ik in de bios al een ramp. Daarna altijd hoofdpijn en een goed verhaal heeft geen 3D crap nodig
Laat ze hun problemen zelf maar oplossen. A richt het niets uit wat wij doen in het Westen, en B is het hautain gedrag. Zoals 10 cent naar een zwerver gooien vanuit schuldgevoel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net zelf ook al? Daarom moet je gewoon zorgen dat er kundige personen aangesteld worden en organisaties die dat goed kunnen begeleiden.
Is misschien al voorbij gekomen maar werk je in de horeca?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Caland het volgende:
Van kwart voor 5 tot half 9 werken![]()
![]()
![]()
Wel een euro loonsverhoging gekregen. Heuj!
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, heb het pas 1x gezien in de IMAX in Berlijn, toen het nog nieuw was.. was een docu over zee leven.. daar vind ik het wel tof, maar in actie films etc.. dunnow.
Kom sowieso nooit in de bios.
Inderdaad.. adapt or die bitches.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat ze hun problemen zelf maar oplossen. A richt het niets uit wat wij doen in het Westen, en B is het hautain gedrag. Zoals 10 cent naar een zwerver gooien vanuit schuldgevoel.
Toch weer 30 euro Calandquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Caland het volgende:
Van kwart voor 5 tot half 9 werken![]()
![]()
![]()
Wel een euro loonsverhoging gekregen. Heuj!
Ik wil het je best uitleggen, maar als je er al zo'n laconieke houding erop na houdt heeft dat weinig nut heb ik het idee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat ze hun problemen zelf maar oplossen. A richt het niets uit wat wij doen in het Westen, en B is het hautain gedrag. Zoals 10 cent naar een zwerver gooien vanuit schuldgevoel.
Mwah, iets meer dan 40 ofzo.quote:
Ik bezorg boodschappenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is misschien al voorbij gekomen maar werk je in de horeca?
Idd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
30 euro, daar kom ik me bed niet voor uit
Zouden we in Nederland moeten invoeren. Waren we gelijk van de vergrijzingsproblematiek afgeweest.quote:
Een groot gedeelte van het ontwikkelingshulp geld komt terug omdat er Nederlandse goederen mee gekocht worden, dus het is niet zo dat het allemaal weggegooid geld isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grote of kleine?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, iets meer dan 40 ofzo.
[..]
Ik bezorg boodschappen
Boeiend man, 't is maar een bijbaantje. Verdien per week 150 ofzo, soms 200. Stufi 700 euro.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd.
En dan durft hij mij nog wel pauper te noemen omdat ik af en toe Atlas-bier zuip
Prins Friso is de eerste, daar hebben we toch niks meer aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zouden we in Nederland moeten invoeren. Waren we gelijk van de vergrijzingsproblematiek afgeweest.
The fuckquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend man, 't is maar een bijbaantje. Verdien per week 150 ofzo, soms 200. Stufi 700 euro.
Hou ik als student nog best wat knaken over.
Niet laconiek kapiteintje, realistisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil het je best uitleggen, maar als je er al zo'n laconieke houding erop na houdt heeft dat weinig nut heb ik het idee.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
700?............... Zijn je ouders zwerver?
Ik kreeg toen 72euro..
Gewoon een ordinaire lening wat hij bedoelt. Stufi is maar 256 ofzo. Daar kun je net een maand normaal van eten man.quote:
Ik leen veel bij. Maar betaal ook alles zelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
700?............... Zijn je ouders zwerver?
Ik kreeg toen 72euro..
Sterker nog. Ik WEET dat het effect heeft, maar niet of te weinig zoals het op deze manier gaat. Daarom liggen daar veel kansen voor verbeteringen. Dit heb ik net al 4 keer gezegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet laconiek kapiteintje, realistisch.
Jij denkt (waarschijnlijk) vanuit je Sociale stemgedrag dat geld sturen daadwerkelijk effect heeft. Ik denk van niet.
Bovendien hebben we het geld zelf hard nodig. Onze bejaarden liggen in hun eigen zeik omdat er geen geld is. Dus wat doe je dan?? Geld opsturen naar de arme kindertjes in Afrika.
Die het vervolgens nooit ontvangen omdat een of ander corrupt regime alles inpikt
Dit is het probleem net als gelovigen tegen atheďsten.. je kan elkaar niet overtuigen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet laconiek kapiteintje, realistisch.
Jij denkt (waarschijnlijk) vanuit je Sociale stemgedrag dat geld sturen daadwerkelijk effect heeft. Ik denk van niet.
Bovendien hebben we het geld zelf hard nodig. Onze bejaarden liggen in hun eigen zeik omdat er geen geld is. Dus wat doe je dan?? Geld opsturen naar de arme kindertjes in Afrika.
Die het vervolgens nooit ontvangen omdat een of ander corrupt regime alles inpikt
Is gewoon een lening hoor. Tegenwoordig is er weinig krijgen bij. In tegenstelling tot wat veel zelfverklaarde hardwerkende arbeiders beweren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk wel fucking kansloos dat je 700 euro per maand krijgt en dan zelf ook nog zoiets verdient. Waarom heb je recht op 1400 euro per maand? Om lekker bier te kopen tijdens je voetbal-reisjes....
Maar je snapt toch ook dat het feit dat ze wonen in een gebied zonder wat en vruchtbare grond het niet veel zin heeft?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik WEET dat het effect heeft, maar niet of te weinig zoals het op deze manier gaat. Daarom liggen daar veel kansen voor verbeteringen. Dit heb ik net al 4 keer gezegd.
Hij krijgt het dus niet maar leent het.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk wel fucking kansloos dat je 700 euro per maand krijgt en dan zelf ook nog zoiets verdient. Waarom heb je recht op 1400 euro per maand? Om lekker bier te kopen tijdens je voetbal-reisjes....
Handig hoor. Deed ik ook toen ik studeerde. Kreeg ¤749 en verdiende rond de ¤1000 per maand. Ideaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef Stokstaart het volgende:
Daarom zeg ik:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik WEET dat het effect heeft, maar niet of te weinig zoals het op deze manier gaat. Daarom liggen daar veel kansen voor verbeteringen. Dit heb ik net al 4 keer gezegd.
Dat kan niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Handig hoor. Deed ik ook toen ik studeerde. Kreeg ¤749 en verdiende rond de ¤1000 per maand. Ideaal.
Als ik niet zou lenen zou ik niet eens kunnen studeren manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:
Stoppen met betalen =>Problemen oplossen => Weer beginnen met betalen
Op deze manier kun je blijven storten natuurlijk.
pff, we moeten toch ergens onze tijd voldoen? Collegetijden worden steeds minderquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef Stokstaart het volgende:
Dat mag jij vinden en ik vind dat we het in Nederland redelijk voor elkaar hebben. Alleen moeten we onze eigen problematiek niet als een gevolg van humanitaire hulp gaan zien en ineens uiterst vrijpostig gaan lopen oordelen over het belang daarvan omdat dat nu eenmaal zo lekker bekt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is het probleem net als gelovigen tegen atheďsten.. je kan elkaar niet overtuigen.
Ik vind ook eigen volk eerst..
En als je doneert, geef het niet aan de leiders daar.. liefst ook geen geld, zorg voor spullen of bouw dan scholen e.d.
Ja, maar je moet die shit toch straks ook weer terugbetalen (+ rente) dus wat is er handig aan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Handig hoor. Deed ik ook toen ik studeerde. Kreeg ¤749 en verdiende rond de ¤1000 per maand. Ideaal.
Moet het nu wel terugbetalen, maar ach. Geen probleem allemaal.
Had het ook niet over jou tenzij je studeert in Zimbabwe en in een lemen hutje woont.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik niet zou lenen zou ik niet eens kunnen studeren man
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had het ook niet over jou tenzij je studeert in Zimbabwe en in een lemen hutje woont.
Je doet net alsof dat humanitaire hulp is: negertjes te eten geven. Terwijl er ook gewoon politieke vluchtelingen, oorlogsvluchtelingen, vluchtelingen n.a.v. klimaatrampen zijn en dan heb ik het nog niet eens over hulpbehoevenden die in eigen land zodanig worden misbruikt en van kansen worden ontnomen dat ze zichzelf amper in leven kunnen houden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar je snapt toch ook dat het feit dat ze wonen in een gebied zonder wat en vruchtbare grond het niet veel zin heeft?
Dan nog.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is het probleem net als gelovigen tegen atheďsten.. je kan elkaar niet overtuigen.
Ik vind ook eigen volk eerst..
En als je doneert, geef het niet aan de leiders daar.. liefst ook geen geld, zorg voor spullen of bouw dan scholen e.d.
Zolang Nederland miljarden in JSF-achtige projecten blijft pompen zie ik wel andere gebieden waar de kraan met minder drastische gevolgen kan worden dichtgedraaid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:
Stoppen met betalen =>Problemen oplossen => Weer beginnen met betalen
Op deze manier kun je blijven storten natuurlijk.
Jij stemt SPquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:10 schreef Caland het volgende:
En hey, ik zeg altijd maar zo: van een kale kip kan je niet plukken. En je kan nog altijd drugs gaan verkopen. Of de schuldhulpverlening ingaan.
nederland
Ik ben een zwevende kiezer. Maar heb vorige keer groenlinks gestemd.quote:
Ik vind dat je in deze tijd niet te veel moet bezuinigen op defensie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang Nederland miljarden in JSF-achtige projecten blijft pompen zie ik wel andere gebieden waar de kraan met minder drastische gevolgen kan worden dichtgedraaid.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had het ook niet over jou tenzij je studeert in Zimbabwe en in een lemen hutje woont.
Dat is ook zo, dan komt er weer een groep die denkt hier valt genoeg te stelen of ze te willen onderdrukken inderdaad..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan nog.
Als er weer een of andere oorlog is branden ze elkaars shit toch weer plat. Zoals toen met die hutu's en de tutu's of zo. Miljarden aan ontwikkelingshulp in de vorm van scholen, waterputten en andere voorzieningen in de as gelegd
Hutus en Tutsi's in Rwanda bedoel je. Vreselijk wat daar gebeurd is. Heb vorig jaar nog slachtoffers uit Rwanda direct hun verhaal horen doen op de Universiteit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan nog.
Als er weer een of andere oorlog is branden ze elkaars shit toch weer plat. Zoals toen met die hutu's en de tutu's of zo. Miljarden aan ontwikkelingshulp in de vorm van scholen, waterputten en andere voorzieningen in de as gelegd
Meh, denk je niet dat het gewoon de aard van het beestje is?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dan komt er weer een groep die denkt hier valt genoeg te stelen of ze te willen onderdrukken inderdaad..
Daarom, richt een Black Ops team op die die rebellen en kutleiders laat verdwijnen![]()
En ook het grootste tuig dat niet te rehabiliteren valt (ook al denken sommige van wel), poef poef.. opruimen die handel.
Jij doet net alsof mensen die geen geld willen sturen het niet erg zouden vinden. Het gaat er om dat geld sturen geen zin heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hutus en Tutsi's in Rwanda bedoel je. Vreselijk wat daar gebeurd is. Heb vorig jaar nog slachtoffers uit Rwanda direct hun verhaal horen doen op de Universiteit.
Wat betreft die miljarden aan ontwikkelingshulp vraag ik me af waar je dat vandaan haalt. Het conflict ontstond --> mensen werden gemarteld, verkracht en vermoord --> mensen vluchtten naar Congo en toen kwam de humanitaire hulp pas een beetje op gang.
Weet ik niet, is dat de aard van het beestje of aangeleerd gedrag? (Sommige mensen sporen niet, maar over het algemeen).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meh, denk je niet dat het gewoon de aard van het beestje is?
Dat is geen bezuinigen man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind dat je in deze tijd niet te veel moet bezuinigen op defensie.
Vind ik wijs in tijden van globale armoede weet je het maar nooit welk land gek gaat doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het project zorgt er wel voor dat de militaire macht in het westen blijft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen bezuinigen man.Dat is gewoon een schandalig en overbodig miljardenverslindend project stopzetten. Pure volksverlakkerij is het dat we daar aan meedoen en vervolgens wel op onderwijs en zorg gaan bezuinigen. Heb er geen woorden voor.
Dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind ik wijs in tijden van globale armoede weet je het maar nooit welk land gek gaat doen.
Maakt niet uit als je goed verdiend. Doe je dat niet, dan tja...ben je de sjaak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, maar je moet die shit toch straks ook weer terugbetalen (+ rente) dus wat is er handig aan?
Als hij eens klaar is met zijn studie moet hij een kleine 60k of zo terug gaan betalen?
Wat?! Waarom precies? Of ben jij nog zo'n simpele die bang is voor ''terrorisme'' ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
gewoon een EU leger oprichten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het project zorgt er wel voor dat de militaire macht in het westen blijft.
China en Rusland/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat?! Waarom precies? Of ben jij nog zo'n simpele die bang is voor ''terrorisme'' ?
Zo doe ik niet, maar zo schets jij het stiekem zelf wel een beetje hoor. Achteloos over het leven van anderen oordelen omdat ze maar in Afrika wonen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij doet net alsof mensen die geen geld willen sturen het niet erg zouden vinden. Het gaat er om dat geld sturen geen zin heeft.
Maar hier komen we toch vandaag, en waarschijnlijk nooit uit.
Het vierde Reich!quote:
Je Sport1 niet op tijd aangesloten gekregen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:12 schreef GGMM het volgende:
Dus, de NOS zendt geen wedstrijd uit vanavond?
Slaven van maken en in de eerste linie zetten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het vierde Reich!
Waar gaan we dat van betalen? Van het geld dat we terug krijgen van Griekenland? Oh wacht...
Ik zie in die Afrikaanse landen zoveel achterlijkheid, en einde van de rit willen ze allemaal Nike Air Max.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik niet, is dat de aard van het beestje of aangeleerd gedrag? (Sommige mensen sporen niet, maar over het algemeen).
Het lijkt wel dat het in de mens zit om beter te willen zijn en vooral macht/geld te willen en dat gaat over lijken.
Zo'n 100 euro excl. mijn bijdragen als belastingbetaler.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Kapitein hoeveel doneer jij eigenlijk per jaar?
Ik vind het heel kut hoor. Echt waar. Ik wil het liefst dat iedereen in de wereld welvarend is, dat meen ik echt. Maar het zit er in bepaalde gebieden gewoon niet in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo doe ik niet, maar zo schets jij het stiekem zelf wel een beetje hoor. Achteloos over het leven van anderen oordelen omdat ze maar in Afrika wonen.
Totale afschaffing van humanitaire hulp is toch belachelijk en dat mag jij wel met me eens zijn mag ik hopen?
En daar wil je zeker wel een liedje voor terug?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n 100 euro excl. mijn bijdragen als belastingbetaler.
Door geld te stoppen in een vliegtuig dat 1. nog niet eens bestaat. 2. bewezen MINDER is dan de concurrerende modellen en 3. vele malen DUURDER is dan diezelfde modellen met als gevolg dat dat weggegooide geld niet in versterking van ander materieel geďnvesteerd kan worden?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het project zorgt er wel voor dat de militaire macht in het westen blijft.
Van dat belachelijke hoeveel geld wat we aan de EU betalen jaarlijks waar je niks van ziet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het vierde Reich!
Waar gaan we dat van betalen? Van het geld dat we terug krijgen van Griekenland? Oh wacht...
Precies het zelfde tenzij het een gericht project is. Grote organisaties op het gebied van hulpverlening heb ik echt 0,0 vertrouwen in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het heel kut hoor. Echt waar. Ik wil het liefst dat iedereen in de wereld welvarend is, dat meen ik echt. Maar het zit er in bepaalde gebieden gewoon niet in.
Ik geef iig liever aan een goed doel voor dieren geld.
Wat is daar mee? Die hebben sowieso al veel meer macht, economisch maar zeker ook militair. Als Europa stel je geen aars voor vergeleken met hen en als Nederland al helemaal niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zie in die Afrikaanse landen zoveel achterlijkheid, en einde van de rit willen ze allemaal Nike Air Max.
Misschien zijn ze gewoon niet te helpen joh.
Huh, maar als je weinig verdient kan je toch ook niet binnen 15 jaar terugbetalen en schelden ze het kwijt dan? Ik heb alleen een loodgieters en beveiligingsopleiding man. Maar als je redenatie klopt geef ik je groot gelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt niet uit als je goed verdiend. Doe je dat niet, dan tja...ben je de sjaak.
Het moet binnen 15 jaar terug betaald zijn, is het dat niet dan wordt het kwijtgescholden. Ideaal toch.
?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En daar wil je zeker wel een liedje voor terug?
Minder goed? De F-35B is een stuk beter dan wat er nu rondvliegt en wordt ontwikkeld op de F-22 na.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door geld te stoppen in een vliegtuig dat 1. nog niet eens bestaat. 2. bewezen MINDER is dan de concurrerende modellen en 3. vele malen DUURDER is dan diezelfde modellen met als gevolg dat dat weggegooide geld niet in versterking van ander materieel geďnvesteerd kan worden?
Kutkind is het.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
MooiDie kuthond Labyad krijgt ook een onderzoek aan zijn laars.
Idd. Opdoeken die tentenkampen die voorzien in primaire levensbehoeften voor oorlogsvluchtelingen. Laat ze allemaal maar de tering krijgen die kutnegers! Ze vragen er zelf om om vermoord, verkracht en uitgebuit te worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies het zelfde tenzij het een gericht project is. Grote organisaties op het gebied van hulpverlening heb ik echt 0,0 vertrouwen in.
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
MooiDie kuthond Labyad krijgt ook een onderzoek aan zijn laars.
Je overschat de macht van die 2 landen. Militair gezien is Europa sterker dan Rusland en China (niet bij elkaar nat.). Rusland heeft 1 voordeel, gaskraan dichtdraaien. China kan stoppen met produceren maar dan stort het land ook in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Die hebben sowieso al veel meer macht, economisch maar zeker ook militair. Als Europa stel je geen aars voor vergeleken met hen en als Nederland al helemaal niet.
Maar nee, laten we lekker bezuinigen op de toekomst van ons landje. Na je HBO richting de Uni? Prima hoor, maar dan mag je wel even 5255242 euro per jaar lenen omdat het rijk het niet meer betaald. Jaartje of twee langer studeren? Prima, pakken we nog meer geld wat je niet hebt. Ben je zwak ziek of gewoon op leeftijd? Oke, hier heb je een hokje en 2x per week word je gewassen als je geluk hebt.
Maar ondertussen wel mensen met het meeste geld beschermen. Om te kotsen werkelijk.
Slavernij was zo gek nog niet, toen hadden ze wel voeding en onderdak!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Opdoeken die tentenkampen die voorzien in primaire levensbehoeften voor oorlogsvluchtelingen. Laat ze allemaal maar de tering krijgen die kutnegers! Ze vragen er zelf om om vermoord, verkracht en uitgebuit te worden.
Zal ze leren stelletje schorriemorrie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Opdoeken die tentenkampen die voorzien in primaire levensbehoeften voor oorlogsvluchtelingen. Laat ze allemaal maar de tering krijgen die kutnegers! Ze vragen er zelf om om vermoord, verkracht en uitgebuit te worden.
Blijft wel pijnlijk dat Nederland aan de grond van de ghetto rapscene staatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het vierde Reich!
natrap achtig iets.quote:
Als ik het goed heb wordt er een bepaald bedrag berekend afhankelijk van je loon dat redelijk is om elke maand terug te betalen zodat je nog normaal kunt leven ipv totaal leeggezogen wordt door zo'n lening die terugbetaald moet worden. Dat bedrag betaal je gewoon en na 15 jaar ben je klaar met betalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huh, maar als je weinig verdient kan je toch ook niet binnen 15 jaar terugbetalen en schelden ze het kwijt dan? Ik heb alleen een loodgieters en beveiligingsopleiding man. Maar als je redenatie klopt geef ik je groot gelijk.
Al zou ik zelf liever met minder schulden beginnen, uiteindelijk moet je het toch terugbetalen. Dan geef ik liever 8 jaar later mijn eigen geld uit. Zit je ook niet met rente.
quote:
Gewoon zoals ijshockey, heb je problemen, dan even 1minuutje left hooks uitdelen en daarna verder spelenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Natrappen zou gewoon moeten kunnen. Al dat aanstellerige gedoe tegenwoordig. Als je al een beweging maakt krijg je al 3 wedstrijden schorsing, terwijl je met een elleboogstoot in 80% van de gevallen gewoon weg komt.
Dus ben je als je op je 20e begint met je studie op je 40e een keer klaar met aflossen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik het goed heb wordt er een bepaald bedrag berekend afhankelijk van je loon dat redelijk is om elke maand terug te betalen zodat je nog normaal kunt leven ipv totaal leeggezogen wordt door zo'n lening die terugbetaald moet worden. Dat bedrag betaal je gewoon en na 15 jaar ben je klaar met betalen.
NHL ja, bij nederland fluit de zebra gelijk af als ze willen knokken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon zoals ijshockey, heb je problemen, dan even 1minuutje left hooks uitdelen en daarna verder spelen
dat tikje op zijn hand? kan gezien worden als een natrapje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Na-trap achtig iets is het niet Napoleon
ik zie het niet als natrappen. Gewoon bewust poging doen tot het blesseren van Luuk de Jong aan zijn handquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat tikje op zijn hand? kan gezien worden als een natrapje.
Yeahquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon zoals ijshockey, heb je problemen, dan even 1minuutje left hooks uitdelen en daarna verder spelen
Idd. Op de F-22 na, al is dat misschien een vliegtuig voor een net iets andere rol. En ik snap sowieso niet waarom dat Zweedse Gripen vliegtuig nu zo makkelijk aan de kant is gezet als serieuze optie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Minder goed? De F-35B is een stuk beter dan wat er nu rondvliegt en wordt ontwikkeld op de F-22 na.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zie het niet als natrappen. Gewoon bewust poging doen tot het blesseren van Luuk de Jong aan zijn hand
Heb hem gedownload, zag gister al de praat erover.. moet hem nog kijken. HDrip kon ik alleen vinden maar was toch goed genoegquote:
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus ben je als je op je 20e begint met je studie op je 40e een keer klaar met aflossen?
Rare vergelijking. Er was gefloten voor een overtreding. Luuk de Jong lag op de grond. Labyad wou weglopen en trapte stiekem nog even op zijn handquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
En al die smerige tackels van die Twente-spelers op Mertens dan?
Die is wel redelijke kwaliteit. Als je hem kijkt op een 32 inch of zo helemaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem gedownload, zag gister al de praat erover.. moet hem nog kijken. HDrip kon ik alleen vinden maar was toch goed genoeg
Daar zijn de club topics voor. Hier is iedereen één groep, voetbalfans.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet zeggen hier in de SC hangt een goed sfeertje, geen (of weinig) clubhaat/rel/gejank.
Deze SC zorgde ervoor dat Feyenoorder Ajax gematigd tot niet trollde na de 4 - 2 dat vond ik weer wat ver gaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet zeggen hier in de SC hangt een goed sfeertje, geen (of weinig) clubhaat/rel/gejank.
komt door de politiek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
22" PC monitor voor mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is wel redelijke kwaliteit. Als je hem kijkt op een 32 inch of zo helemaal.
En wat heeft Luuk aan dit ernstige voorval overgehouden?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rare vergelijking. Er was gefloten voor een overtreding. Luuk de Jong lag op de grond. Labyad wou weglopen en trapte stiekem nog even op zijn hand
Absoluutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Dan volstaat dat prima.quote:
Is al sinds het begin zo hoor. Het is hier goed toeven idd. De clubtopics lopen ook een stuk minder hard is me opgevallen, puur omdat iedereen hier nu z'n off-topic discussies kan houden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Dan kan je ook afvragen wat Toivonen aan het ernstige voorval overgehouden heeft met Doeglaswquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En wat heeft Luuk aan dit ernstige voorval overgehouden?
Wat heeft Toivonen over gehouden aan dat tikje? Niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En wat heeft Luuk aan dit ernstige voorval overgehouden?
Ik kom hier pas sinds een dag of 2/3 dus..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is al sinds het begin zo hoor. Het is hier goed toeven idd. De clubtopics lopen ook een stuk minder hard is me opgevallen, puur omdat iedereen hier nu z'n off-topic discussies kan houden.
Er gaat dus een wereld voor je open.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom hier pas sinds een dag of 2/3 dus..
Is niet goed voor zijn postcount andersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er gaat dus een wereld voor je open.
Vond ik ook een kinderachtige rode kaart.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je ook afvragen wat Toivonen aan het ernstige voorval overgehouden heeft met Doeglasw
Dagcijfers #223 Waar het niet om de kwaliteit gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom hier pas sinds een dag of 2/3 dus..
De F-35 is sneller, meer stealth mogelijkheden(fuel tanks, weapons etc in het de weapon bay enz. Het is een 5th generation vliegtuig, gripen is nog 4th generation. De technologie is gewoon een stuk minder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Op de F-22 na, al is dat misschien een vliegtuig voor een net iets andere rol. En ik snap sowieso niet waarom dat Zweedse Gripen vliegtuig nu zo makkelijk aan de kant is gezet als serieuze optie.
Ik heb nog steeds niet gezien wat daar nu aan de hand was na 10 keer die herhaling in diverse programma's.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vond ik ook een kinderachtige rode kaart.
Al snap ik je punt wel... Befehl ist befehl.
Awww gossie, wil jij eerste zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dagcijfers #223 Waar het niet om de kwaliteit gaat.
zie ik in de dagcijfers duidelijk terug
quote:'Ik ben verdrietig, boos en teleurgesteld', zegt Van Raaij tegen lokale omroep 040TV. 'Mensen denken misschien dat dit een incident was, maar ik wil iedereen even herinneren aan de 3-0 nederlaag tegen FC Groningen twee weken geleden. Als je twee keer in korte tijd achter elkaar door het ijs zakt, is het de vraag of je kan spreken van een incident.'
Geo4kant ineens aan een opmars bezig. Ik ga nu weer studeren man. Dit Fok!-en kost me echt veel en veel te veel tijd tegenwoordig.quote:
Een natrappende beweging of iets dergelijks. Maar dat dat al verboden is slaat sowieso nergens op. Zou je alleen moeten bestraffen als je daadwerkelijk iemand raakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gezien wat daar nu aan de hand was na 10 keer die herhaling in diverse programma's.
Ach anders had je wel iets anders gevonden om het studeren uit te stellen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo4kant ineens aan een opmars bezig. Ik ga nu weer studeren man. Dit Fok!-en kost me echt veel en veel te veel tijd tegenwoordig.
Harry die Van Bommel beldequote:
En toen ik daarover wat ze in het PSV-Topic was er alarm. Pieters deed dat overigensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een natrappende beweging of iets dergelijks. Maar dat dat al verboden is slaat sowieso nergens op. Zou je alleen moeten bestraffen als je daadwerkelijk iemand raakt.
Ik zag in de slotfase ook een van die Psv-gasten een duw uitdelen aan de scheids. Kennelijk mag dat dan weer wel gewoon.....
Nog even en met gebalde vuist juichen is een natrappende beweging
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo4kant ineens aan een opmars bezig. Ik ga nu weer studeren man. Dit Fok!-en kost me echt veel en veel te veel tijd tegenwoordig.
Dit, en opmars.. mwa, tijdens SR was het helemaal maf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach anders had je wel iets anders gevonden om het studeren uit te stellen.
Ik gaf je gelijk, maarja ik ben dan ook de meest nuchtere en realistische daarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toen ik daarover wat ze in het PSV-Topic was er alarm. Pieters deed dat overigens
dat hele schorsen met terugwerkende kracht is ook flauw.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toen ik daarover wat ze in het PSV-Topic was er alarm. Pieters deed dat overigens
Je hebt je oude accounts postcount alweer bijna behaaldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dit, en opmars.. mwa, tijdens SR was het helemaal maf.![]()
Jammere is dat ik overnieuw moest/wilde beginnen met een nieuw account
Een goal beďnvloedt sowieso je spel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat hele schorsen met terugwerkende kracht is ook flauw.
als je club een 100% buitenspel goal tegen krijgt dan krijg je die toch ook niet achteraf kwijtgescholden?
Ja ik snap je punt maar daarmee geef je dus een signaal af (twisted) dat je kan schoppen en doen.. als het maar niet door de arbitrage wordt gezien!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat hele schorsen met terugwerkende kracht is ook flauw.
als je club een 100% buitenspel goal tegen krijgt dan krijg je die toch ook niet achteraf kwijtgescholden?
Oh echt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een goal beďnvloedt sowieso je spel.
Neuh, deze blijftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt je oude accounts postcount alweer bijna behaaldGeo5kant binnenkort?
schijnt dat zijn 3 kapot is van het toestenbord en dus niet meer goed kon inloggen.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb ik zo men redenen vooris niet van belang en zal je weinig interesseren.
ALT 51 werkt prima hoor, in case.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schijnt dat zijn 3 kapot is van het toestenbord en dus niet meer goed kon inloggen.
kloon?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poging tot humor, geheel mislukt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poging tot humor, geheel mislukt.
ALT 51quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
de 3 kan je makkelijk ergens anders kopieren en dan pasten in je inlogbalkje
De 1.5 jaar dat ik op de uni zat is mij opgevallen dat veel studenten met een hipster bril geen eigen goede PC thuis hadden of thuis leerde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Kutbieb.Het is net een fucking dierentuin daarbinnen man. Waarom moeten al die mensen ineens en masse gebruik maken van de werkplekken op de uni.
Ok.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De 1.5 jaar dat ik op de uni zat is mij opgevallen dat veel studenten met een hipster bril geen eigen goede PC thuis hadden of thuis leerde.
Bij mij zat het altijd vol, de hele dag lang. Bieb en mediatheek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok.
Was het bij jou ook vaak zo druk dan? Heb het idee dat het echt maar drukker en drukker wordt op die werkplekken.
Vroeger kon je nog eens op je gemakje naar de uni fietsen en daar lekker rustig werken. Tegenwoordig moet ik thuisblijven om rustig te kunnen werken. Is gewoon de omgedraaide wereld geworden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij mij zat het altijd vol, de hele dag lang. Bieb en mediatheek.
ik snap juist het KLB forum nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hihi poep pies... Ik snap echt niks van het ONZ subforum en de populariteit ervan.
Heb je geen wifi daar? Neem je gewoon je eigen laptop meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger kon je nog eens op je gemakje naar de uni fietsen en daar lekker rustig werken. Tegenwoordig moet ik thuisblijven om rustig te kunnen werken. Is gewoon de omgedraaide wereld geworden.
Die koppen ook van die mensen die in die stampvolle bieb wel aan een pc zitten: 'Kijk daar heb je nog zo'n stumper die om kwart voor 3 nog een PC denkt te kunnen vinden. Wat een debiel'.
Ik snap heel FOK eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hihi poep pies... Ik snap echt niks van het ONZ subforum en de populariteit ervan.
Ik snap beide niet. Treurig niveau over het algemeen. En dan te weten dat die twee het drukst bezocht zijn..quote:
Heb jij dat ook wel eens gedaan dan? zulke reacties...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De mensen die in KLB een serieuze klacht hebben. Krijgen gelijk in hun topic van die shitreacties: pics van je zusje, TSetc.
Ik probeer er nog inhoudelijk op in te gaan. Maar hoe jong het topic is. Deste meer infantielen komen posten die totaal onzinnig zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens gedaan dan? zulke reacties...
Verveling bij een gebrek aan echte hobby's en te vroeg om te zuipen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo
[..]
Ik snap heel FOK eigenlijk niet.
Oh. Oke.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verveling bij een gebrek aan echte hobby's en te vroeg om te zuipen.
vaste reactie op FOKquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De mensen die in KLB een serieuze klacht hebben. Krijgen gelijk in hun topic van die shitreacties: pics van je zusje, TSetc.
kloptquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeggen ze dat ook altijd tegen jou?
Hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom van je zusje dan, en niet van jou?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer er nog inhoudelijk op in te gaan. Maar hoe jong het topic is. Deste meer infantielen komen posten die totaal onzinnig zijn.
Komen meestal overwaaien uit ONZ.
goeie vraagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom van je zusje dan, en niet van jou?
130 nu, kinda sad...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wtf is dit: 10086 (gemiddeld 123 per dag)
123?
Used to be 550+quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wtf is dit: 10086 (gemiddeld 123 per dag)
123?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Used to be 550+
Het lijkt nog hoog, dat zakt elk maand.. komt door Serious Request.
En een paar MMA events per maand waarvoor ik meestal tot 06.00 op blijf helpt ook wel mee.
Dat is gewoon sadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Used to be 550+
En een paar MMA events per maand waarvoor ik meestal tot 06.00 op blijf helpt ook wel mee.
de nieuwe tongquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Used to be 550+
Denk jij dan dat je binnen 1.5 jaar mijn postaantal voorbij bent?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het feit dat jullie er meer op letten dan ik ook
Stiekem ben ik jaloers, en wil ik ook zo stoer zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het feit dat jullie er meer op letten dan ik ook
Ik ga er ook zo naar kijken. Inmiddels heb ik er zo'n hoge verwachtingen van dat het alleen maar tegen kan vallenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
SWC is dik geworden.. *net Goon aangezet*
Ik ben over 16 dagen 14. Mag het dan wel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Film. Niet geschikt voor kinderen van 13.
Nee, en kijk jouw postaantal zegt ook genoeg..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij dan dat je binnen 1.5 jaar mijn postaantal voorbij bent?
Maar in de zomer niet denken dat ik zwakker post hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, en kijk jouw postaantal zegt ook genoeg..
hij post wel minder nuquote:
ik voel me zo oudquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben over 16 dagen 14. Mag het dan wel?
ik bedoel ik voel me zo jongquote:
ik dacht dat je 10 jaar ouder wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou erg zijn als Tong nooit meer post op Fok!.
Gaat een geweldige zomer wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar in de zomer niet denken dat ik zwakker post hoor.
EK2012, Elk jaar TDF. En OS 2012.
OS is ook mooi man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef inZanity het volgende:
Olympsiche spelen is kut. TdF daarentegen
Zonder Contadorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef inZanity het volgende:
Olympsiche spelen is kut. TdF daarentegen
zie profielquote:
Zeker vanwege het schelden op Ajacied4lfquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is gister inderdaad gebanned.
21!!!!!!!!!!!!!quote:
racist, net als Pim.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Het niveau zakt... even aan InZanity vragen wat hij van Wilders vindt.
quote:
volgende keer zullen het de vrouwen zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef Anonymousz het volgende:
eerst kinderen en nu de leraren gratis naar de arena
Tenzij de homo's eerst mogen door 1 of ander wethoudertje. Heb jij het ervoor over 4lfje?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
volgende keer zullen het de vrouwen zijn
en daarna alleen de mannenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
volgende keer zullen het de vrouwen zijn
Gewoon kijken tijdens het werk. Stream links op scherm, werk rechts op het scherm en klaar is kees.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
OS is ook mooi man.niet dat ik er speciaal voor thuis blijf, maar als je niks te doen hebt is het wel vet.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon kijken tijdens het werk. Stream links op scherm, werk rechts op het scherm en klaar is kees.
Mee doen met wat? En waarom krijg ik nou een paarse? Ik zei toch dat ik een blauwe wou..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dan wel weer gezellig meedoen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mannen zijn hooligans. Dat zal nooit gebeuren.
Kleurenblind en bedankt voor het subtiel openbaar maken hiervan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mee doen met wat? En waarom krijg ik nou een paarse? Ik zei toch dat ik een blauwe wou..
Ja klopt, lichtjes, is dat een probleem?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kleurenblind en bedankt voor het subtiel openbaar maken hiervan.
Ik had sowieso een hekel aan veel mensen, afspreken dit dat op de uni, projecten samen op de uni maken. Echt koop een fucking PC thuis ofzo met je hipster bril en starbucks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger kon je nog eens op je gemakje naar de uni fietsen en daar lekker rustig werken. Tegenwoordig moet ik thuisblijven om rustig te kunnen werken. Is gewoon de omgedraaide wereld geworden.
Die koppen ook van die mensen die in die stampvolle bieb wel aan een pc zitten: 'Kijk daar heb je nog zo'n stumper die om kwart voor 3 nog een PC denkt te kunnen vinden. Wat een debiel'.
Nee dankje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
A4L als je nog een zieke MMA injury wilt zien moet je op de weblog kijken (fok)deze is echt nasty! Eigen risico.
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou erg zijn als Tong nooit meer post op Fok!.
Ziek!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
A4L als je nog een zieke MMA injury wilt zien moet je op de weblog kijken (fok)deze is echt nasty! Eigen risico.
Geef dan link.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ooit 1 keer een ranzige C1000 Quatro Fromaggi gehad die naar zeep proefde. Sindsdien nooit meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb ook pizzaMaar dan quatro formaggi ofzo
Tja weinig keus als het om pizza uit de diepvries gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit 1 keer een ranzige C1000 Quatro Fromaggi gehad die naar zeep proefde. Sindsdien nooit meer.
In de haven maakt het niet uit nee. Dat is toch het soort werk voor het afvoerputje van de samenleving, waarom niet gewoon meteen vol scherm?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon kijken tijdens het werk. Stream links op scherm, werk rechts op het scherm en klaar is kees.
Gast, ga gezond eten. Zo raak je je vetkwabjes nooit kwijt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja weinig keus als het om pizza uit de diepvries gaat.Ene keer mozarella met tomaat en andere keer quatro formagi die van Dr. Oetker is best te doen
Boks op je neus beunhaas! KOM DAN!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
Holy fuck, wat gaat het hard hier.![]()
Kutajacieden, zoek een leven.
Wanneer gaan we meeten dan. Sowieso in Den Haag.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boks op je neus beunhaas! KOM DAN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |