zie profielquote:
Zeker vanwege het schelden op Ajacied4lfquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is gister inderdaad gebanned.
21!!!!!!!!!!!!!quote:
racist, net als Pim.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Het niveau zakt... even aan InZanity vragen wat hij van Wilders vindt.
quote:
volgende keer zullen het de vrouwen zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef Anonymousz het volgende:
eerst kinderen en nu de leraren gratis naar de arena
Tenzij de homo's eerst mogen door 1 of ander wethoudertje. Heb jij het ervoor over 4lfje?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
volgende keer zullen het de vrouwen zijn
en daarna alleen de mannenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
volgende keer zullen het de vrouwen zijn
Gewoon kijken tijdens het werk. Stream links op scherm, werk rechts op het scherm en klaar is kees.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
OS is ook mooi man.niet dat ik er speciaal voor thuis blijf, maar als je niks te doen hebt is het wel vet.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon kijken tijdens het werk. Stream links op scherm, werk rechts op het scherm en klaar is kees.
Mee doen met wat? En waarom krijg ik nou een paarse? Ik zei toch dat ik een blauwe wou..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dan wel weer gezellig meedoen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mannen zijn hooligans. Dat zal nooit gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |