oh dit lijkt mij wel leuk hoor, maar ben 1x bij uwv geweest en dat was niet tofquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind het knap van je dat je niet de 'makkelijke' weg verkiest maar iets doet waar je volgens mij niet eens heel erg veel zin in hebt>
Nee word je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh dit lijkt mij wel leuk hoor, maar ben 1x bij uwv geweest en dat was niet tof
Toch niet zo'n kankerlul die mensen lastig valt aan de deur hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wordt vertegenwoordiger van een Energie maatschappij, niks verkopen dus
Als ik Adverntures of TinTin zie.. daar word ik bang van..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn wel meer dingen m.b.t. de VS waar ik niks van geloof maar die door mensen wel klakkeloos voor waarheid worden aangenomen.
nope, is allemaal op afspraakquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch niet zo'n kankerlul die mensen lastig valt aan de deur he
Typisch had de lapoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
Topickaap maar ik wilde niet dat een neus 'm had
Ah nice manquote:
Ik hoop het ook, verveel mij dood thuis hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah nice man
Hoop dat het gaat werken voor je
Kon het niet zien joh, zodra het topic rood werd klikte ik op 'nieuw topic openen'quote:
Na 3 of 4 maanden moet je wel langs komen bij zon bureau en laten zien dat je studeert, werkt of een eigen bedrijf hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar daardoor krijg je wel weer dezelfde problemen als toen met de Marokkanen. Ze spreken de taal niet, zorgen voor overlast, burgeren niet in etc.
Vast niet.. En zolang die terrorist geen Nederlands tintje heeft zou het mij me reet roesten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik Adverntures of TinTin zie.. daar word ik bang van..
Over 5 jaar kun je het verschil niet meer vertellen tussen echt en 3D..
Dan gaat de VS weer wat videotjes knutselen van die terroristen en hebben ze weer en excuus om aan te vallen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
Ey, ik ben geen ajacied.
Tevens was mijn TT: ''De Joden deden het zelf!''. Veel beter.
Humanitaire hulp wegzetten als simpel 'negertjes voeden' is echt een gebrek aan achtergrondkennis hoor Smoofie. We hebben het wel over een contintent dat al decennia lang verscheurd wordt door de meest vreselijke stammenoorlogen, klimaatrampen en ziekte.quote:
Dat weet ik. Ook nog kolonisatie, uitbuiting etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Humanitaire hulp wegzetten als simpel 'negertjes voeden' is echt een gebrek aan achtergrondkennis hoor Smoofie. We hebben het wel over een contintent dat al decennia lang verscheurd wordt door de meest vreselijke stammenoorlogen, klimaatrampen en ziekte.
Je moet wel met 'm eens zijn dat ongeveer 95% van ontwikkelingshulp jarenlang op de verkeerde manier gebruikt is. Dat het tegenwoordig allemaal een stuk beter gaat is voor mij overigens wel een feitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Humanitaire hulp wegzetten als simpel 'negertjes voeden' is echt een gebrek aan achtergrondkennis hoor Smoofie. We hebben het wel over een contintent dat al decennia lang verscheurd wordt door de meest vreselijke stammenoorlogen, klimaatrampen en ziekte.
Waarom stel je het dan zo simpel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ook nog kolonisatie, uitbuiting etc.
Dat 3D is ook wel behoorlijk dramatisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik Adverntures of TinTin zie.. daar word ik bang van..
Over 5 jaar kun je het verschil niet meer vertellen tussen echt en 3D..
Dan gaat de VS weer wat videotjes knutselen van die terroristen en hebben ze weer en excuus om aan te vallen.
Omdat voedsel geven geen problemen oplost zolang je niks aan de leiders doet. Ik bied mijzelf bij deze aan president van Kenia te worden overigens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom stel je het dan zo simpel?
Broertje wel een 3D computerscherm werkt wel goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat 3D is ook wel behoorlijk dramatisch.
Zijn er echt FOK!ers die een 3D-tv hebben?
En wie z'n verantwoordelijkheid is dat? Als jij een zak eten aan de ingang van een weeshuis met ondervoede kinderen zet zal die zak eten aan het einde bij de ziekste kinderen die het voedsel het hardste nodig zijn ook al leegzijn. TENZIJ je iemand in dienst neemt die betrouwbaar en kundig is en alle graaiende armen weet te omzeilen/af te weren en achter in de gang begint met uitdelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet wel met 'm eens zijn dat ongeveer 95% van ontwikkelingshulp jarenlang op de verkeerde manier gebruikt is. Dat het tegenwoordig allemaal een stuk beter gaat is voor mij overigens wel een feit.
Met 3D bedoel ik het modelleren, niet het 3D effect met je brilletjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat 3D is ook wel behoorlijk dramatisch.
Zijn er echt FOK!ers die een 3D-tv hebben?
je moet als westerse samenleving dan ook niet de arrogantie hebben dat je dat gaat veranderen door er miljarden heen te sturen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen dood laten gaan van de honger terwijl wij meer dan genoeg voedsel en geld hebben is inhumaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat voedsel geven geen problemen oplost zolang je niks aan de leiders doet. Ik bied mijzelf bij deze aan president van Kenia te worden overigens.
[..]
Broertje wel een 3D computerscherm werkt wel goed.
Maar zo'n bril is toch kut man? Dat vind ik in de bios al een ramp. Daarna altijd hoofdpijn en een goed verhaal heeft geen 3D crap nodigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat voedsel geven geen problemen oplost zolang je niks aan de leiders doet. Ik bied mijzelf bij deze aan president van Kenia te worden overigens.
[..]
Broertje wel een 3D computerscherm werkt wel goed.
Dat zeg ik toch net zelf ook al? Daarom moet je gewoon zorgen dat er kundige personen aangesteld worden en organisaties die dat goed kunnen begeleiden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je moet als westerse samenleving dan ook niet de arrogantie hebben dat je dat gaat veranderen door er miljarden heen te sturen.
juist door steeds geld te sturen (wat vaak nog gebruikt wordt voor wapens ook) hou je dat totale gebrek aan zelfredzaamheid in stand
Lijkt mij ook, heb het pas 1x gezien in de IMAX in Berlijn, toen het nog nieuw was.. was een docu over zee leven.. daar vind ik het wel tof, maar in actie films etc.. dunnow.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar zo'n bril is toch kut man? Dat vind ik in de bios al een ramp. Daarna altijd hoofdpijn en een goed verhaal heeft geen 3D crap nodig
Laat ze hun problemen zelf maar oplossen. A richt het niets uit wat wij doen in het Westen, en B is het hautain gedrag. Zoals 10 cent naar een zwerver gooien vanuit schuldgevoel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net zelf ook al? Daarom moet je gewoon zorgen dat er kundige personen aangesteld worden en organisaties die dat goed kunnen begeleiden.
Is misschien al voorbij gekomen maar werk je in de horeca?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Caland het volgende:
Van kwart voor 5 tot half 9 werken![]()
![]()
![]()
Wel een euro loonsverhoging gekregen. Heuj!
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, heb het pas 1x gezien in de IMAX in Berlijn, toen het nog nieuw was.. was een docu over zee leven.. daar vind ik het wel tof, maar in actie films etc.. dunnow.
Kom sowieso nooit in de bios.
Inderdaad.. adapt or die bitches.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat ze hun problemen zelf maar oplossen. A richt het niets uit wat wij doen in het Westen, en B is het hautain gedrag. Zoals 10 cent naar een zwerver gooien vanuit schuldgevoel.
Toch weer 30 euro Calandquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Caland het volgende:
Van kwart voor 5 tot half 9 werken![]()
![]()
![]()
Wel een euro loonsverhoging gekregen. Heuj!
Ik wil het je best uitleggen, maar als je er al zo'n laconieke houding erop na houdt heeft dat weinig nut heb ik het idee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat ze hun problemen zelf maar oplossen. A richt het niets uit wat wij doen in het Westen, en B is het hautain gedrag. Zoals 10 cent naar een zwerver gooien vanuit schuldgevoel.
Mwah, iets meer dan 40 ofzo.quote:
Ik bezorg boodschappenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is misschien al voorbij gekomen maar werk je in de horeca?
Idd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
30 euro, daar kom ik me bed niet voor uit
Zouden we in Nederland moeten invoeren. Waren we gelijk van de vergrijzingsproblematiek afgeweest.quote:
Een groot gedeelte van het ontwikkelingshulp geld komt terug omdat er Nederlandse goederen mee gekocht worden, dus het is niet zo dat het allemaal weggegooid geld isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grote of kleine?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, iets meer dan 40 ofzo.
[..]
Ik bezorg boodschappen
Boeiend man, 't is maar een bijbaantje. Verdien per week 150 ofzo, soms 200. Stufi 700 euro.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd.
En dan durft hij mij nog wel pauper te noemen omdat ik af en toe Atlas-bier zuip
Prins Friso is de eerste, daar hebben we toch niks meer aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zouden we in Nederland moeten invoeren. Waren we gelijk van de vergrijzingsproblematiek afgeweest.
The fuckquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend man, 't is maar een bijbaantje. Verdien per week 150 ofzo, soms 200. Stufi 700 euro.
Hou ik als student nog best wat knaken over.
Niet laconiek kapiteintje, realistisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil het je best uitleggen, maar als je er al zo'n laconieke houding erop na houdt heeft dat weinig nut heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |