Ik zie in die Afrikaanse landen zoveel achterlijkheid, en einde van de rit willen ze allemaal Nike Air Max.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik niet, is dat de aard van het beestje of aangeleerd gedrag? (Sommige mensen sporen niet, maar over het algemeen).
Het lijkt wel dat het in de mens zit om beter te willen zijn en vooral macht/geld te willen en dat gaat over lijken.
Zo'n 100 euro excl. mijn bijdragen als belastingbetaler.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Kapitein hoeveel doneer jij eigenlijk per jaar?
Ik vind het heel kut hoor. Echt waar. Ik wil het liefst dat iedereen in de wereld welvarend is, dat meen ik echt. Maar het zit er in bepaalde gebieden gewoon niet in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo doe ik niet, maar zo schets jij het stiekem zelf wel een beetje hoor. Achteloos over het leven van anderen oordelen omdat ze maar in Afrika wonen.
Totale afschaffing van humanitaire hulp is toch belachelijk en dat mag jij wel met me eens zijn mag ik hopen?
En daar wil je zeker wel een liedje voor terug?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n 100 euro excl. mijn bijdragen als belastingbetaler.
Door geld te stoppen in een vliegtuig dat 1. nog niet eens bestaat. 2. bewezen MINDER is dan de concurrerende modellen en 3. vele malen DUURDER is dan diezelfde modellen met als gevolg dat dat weggegooide geld niet in versterking van ander materieel geïnvesteerd kan worden?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het project zorgt er wel voor dat de militaire macht in het westen blijft.
Van dat belachelijke hoeveel geld wat we aan de EU betalen jaarlijks waar je niks van ziet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het vierde Reich!
Waar gaan we dat van betalen? Van het geld dat we terug krijgen van Griekenland? Oh wacht...
Precies het zelfde tenzij het een gericht project is. Grote organisaties op het gebied van hulpverlening heb ik echt 0,0 vertrouwen in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het heel kut hoor. Echt waar. Ik wil het liefst dat iedereen in de wereld welvarend is, dat meen ik echt. Maar het zit er in bepaalde gebieden gewoon niet in.
Ik geef iig liever aan een goed doel voor dieren geld.
Wat is daar mee? Die hebben sowieso al veel meer macht, economisch maar zeker ook militair. Als Europa stel je geen aars voor vergeleken met hen en als Nederland al helemaal niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zie in die Afrikaanse landen zoveel achterlijkheid, en einde van de rit willen ze allemaal Nike Air Max.
Misschien zijn ze gewoon niet te helpen joh.
Huh, maar als je weinig verdient kan je toch ook niet binnen 15 jaar terugbetalen en schelden ze het kwijt dan? Ik heb alleen een loodgieters en beveiligingsopleiding man. Maar als je redenatie klopt geef ik je groot gelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt niet uit als je goed verdiend. Doe je dat niet, dan tja...ben je de sjaak.
Het moet binnen 15 jaar terug betaald zijn, is het dat niet dan wordt het kwijtgescholden. Ideaal toch.
?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En daar wil je zeker wel een liedje voor terug?
Minder goed? De F-35B is een stuk beter dan wat er nu rondvliegt en wordt ontwikkeld op de F-22 na.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door geld te stoppen in een vliegtuig dat 1. nog niet eens bestaat. 2. bewezen MINDER is dan de concurrerende modellen en 3. vele malen DUURDER is dan diezelfde modellen met als gevolg dat dat weggegooide geld niet in versterking van ander materieel geïnvesteerd kan worden?
Kutkind is het.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
MooiDie kuthond Labyad krijgt ook een onderzoek aan zijn laars.
Idd. Opdoeken die tentenkampen die voorzien in primaire levensbehoeften voor oorlogsvluchtelingen. Laat ze allemaal maar de tering krijgen die kutnegers! Ze vragen er zelf om om vermoord, verkracht en uitgebuit te worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies het zelfde tenzij het een gericht project is. Grote organisaties op het gebied van hulpverlening heb ik echt 0,0 vertrouwen in.
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
MooiDie kuthond Labyad krijgt ook een onderzoek aan zijn laars.
Je overschat de macht van die 2 landen. Militair gezien is Europa sterker dan Rusland en China (niet bij elkaar nat.). Rusland heeft 1 voordeel, gaskraan dichtdraaien. China kan stoppen met produceren maar dan stort het land ook in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Die hebben sowieso al veel meer macht, economisch maar zeker ook militair. Als Europa stel je geen aars voor vergeleken met hen en als Nederland al helemaal niet.
Maar nee, laten we lekker bezuinigen op de toekomst van ons landje. Na je HBO richting de Uni? Prima hoor, maar dan mag je wel even 5255242 euro per jaar lenen omdat het rijk het niet meer betaald. Jaartje of twee langer studeren? Prima, pakken we nog meer geld wat je niet hebt. Ben je zwak ziek of gewoon op leeftijd? Oke, hier heb je een hokje en 2x per week word je gewassen als je geluk hebt.
Maar ondertussen wel mensen met het meeste geld beschermen. Om te kotsen werkelijk.
Slavernij was zo gek nog niet, toen hadden ze wel voeding en onderdak!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Opdoeken die tentenkampen die voorzien in primaire levensbehoeften voor oorlogsvluchtelingen. Laat ze allemaal maar de tering krijgen die kutnegers! Ze vragen er zelf om om vermoord, verkracht en uitgebuit te worden.
Zal ze leren stelletje schorriemorrie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Opdoeken die tentenkampen die voorzien in primaire levensbehoeften voor oorlogsvluchtelingen. Laat ze allemaal maar de tering krijgen die kutnegers! Ze vragen er zelf om om vermoord, verkracht en uitgebuit te worden.
Blijft wel pijnlijk dat Nederland aan de grond van de ghetto rapscene staatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het vierde Reich!
Waar gaan we dat van betalen? Van het geld dat we terug krijgen van Griekenland? Oh wacht...
natrap achtig iets.quote:
Als ik het goed heb wordt er een bepaald bedrag berekend afhankelijk van je loon dat redelijk is om elke maand terug te betalen zodat je nog normaal kunt leven ipv totaal leeggezogen wordt door zo'n lening die terugbetaald moet worden. Dat bedrag betaal je gewoon en na 15 jaar ben je klaar met betalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huh, maar als je weinig verdient kan je toch ook niet binnen 15 jaar terugbetalen en schelden ze het kwijt dan? Ik heb alleen een loodgieters en beveiligingsopleiding man. Maar als je redenatie klopt geef ik je groot gelijk.
Al zou ik zelf liever met minder schulden beginnen, uiteindelijk moet je het toch terugbetalen. Dan geef ik liever 8 jaar later mijn eigen geld uit. Zit je ook niet met rente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |