Ik vind dat je in deze tijd niet te veel moet bezuinigen op defensie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang Nederland miljarden in JSF-achtige projecten blijft pompen zie ik wel andere gebieden waar de kraan met minder drastische gevolgen kan worden dichtgedraaid.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had het ook niet over jou tenzij je studeert in Zimbabwe en in een lemen hutje woont.
Dat is ook zo, dan komt er weer een groep die denkt hier valt genoeg te stelen of ze te willen onderdrukken inderdaad..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan nog.
Als er weer een of andere oorlog is branden ze elkaars shit toch weer plat. Zoals toen met die hutu's en de tutu's of zo. Miljarden aan ontwikkelingshulp in de vorm van scholen, waterputten en andere voorzieningen in de as gelegd
Hutus en Tutsi's in Rwanda bedoel je. Vreselijk wat daar gebeurd is. Heb vorig jaar nog slachtoffers uit Rwanda direct hun verhaal horen doen op de Universiteit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan nog.
Als er weer een of andere oorlog is branden ze elkaars shit toch weer plat. Zoals toen met die hutu's en de tutu's of zo. Miljarden aan ontwikkelingshulp in de vorm van scholen, waterputten en andere voorzieningen in de as gelegd
Meh, denk je niet dat het gewoon de aard van het beestje is?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dan komt er weer een groep die denkt hier valt genoeg te stelen of ze te willen onderdrukken inderdaad..
Daarom, richt een Black Ops team op die die rebellen en kutleiders laat verdwijnen![]()
En ook het grootste tuig dat niet te rehabiliteren valt (ook al denken sommige van wel), poef poef.. opruimen die handel.
Jij doet net alsof mensen die geen geld willen sturen het niet erg zouden vinden. Het gaat er om dat geld sturen geen zin heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hutus en Tutsi's in Rwanda bedoel je. Vreselijk wat daar gebeurd is. Heb vorig jaar nog slachtoffers uit Rwanda direct hun verhaal horen doen op de Universiteit.
Wat betreft die miljarden aan ontwikkelingshulp vraag ik me af waar je dat vandaan haalt. Het conflict ontstond --> mensen werden gemarteld, verkracht en vermoord --> mensen vluchtten naar Congo en toen kwam de humanitaire hulp pas een beetje op gang.
Weet ik niet, is dat de aard van het beestje of aangeleerd gedrag? (Sommige mensen sporen niet, maar over het algemeen).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meh, denk je niet dat het gewoon de aard van het beestje is?
Dat is geen bezuinigen man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind dat je in deze tijd niet te veel moet bezuinigen op defensie.
Vind ik wijs in tijden van globale armoede weet je het maar nooit welk land gek gaat doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het project zorgt er wel voor dat de militaire macht in het westen blijft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen bezuinigen man.Dat is gewoon een schandalig en overbodig miljardenverslindend project stopzetten. Pure volksverlakkerij is het dat we daar aan meedoen en vervolgens wel op onderwijs en zorg gaan bezuinigen. Heb er geen woorden voor.
Dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind ik wijs in tijden van globale armoede weet je het maar nooit welk land gek gaat doen.
Maakt niet uit als je goed verdiend. Doe je dat niet, dan tja...ben je de sjaak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, maar je moet die shit toch straks ook weer terugbetalen (+ rente) dus wat is er handig aan?
Als hij eens klaar is met zijn studie moet hij een kleine 60k of zo terug gaan betalen?
Wat?! Waarom precies? Of ben jij nog zo'n simpele die bang is voor ''terrorisme'' ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
gewoon een EU leger oprichten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het project zorgt er wel voor dat de militaire macht in het westen blijft.
China en Rusland/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat?! Waarom precies? Of ben jij nog zo'n simpele die bang is voor ''terrorisme'' ?
Zo doe ik niet, maar zo schets jij het stiekem zelf wel een beetje hoor. Achteloos over het leven van anderen oordelen omdat ze maar in Afrika wonen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij doet net alsof mensen die geen geld willen sturen het niet erg zouden vinden. Het gaat er om dat geld sturen geen zin heeft.
Maar hier komen we toch vandaag, en waarschijnlijk nooit uit.
Het vierde Reich!quote:
Je Sport1 niet op tijd aangesloten gekregen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:12 schreef GGMM het volgende:
Dus, de NOS zendt geen wedstrijd uit vanavond?
Slaven van maken en in de eerste linie zetten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het vierde Reich!
Waar gaan we dat van betalen? Van het geld dat we terug krijgen van Griekenland? Oh wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |