Ik snap beide niet. Treurig niveau over het algemeen. En dan te weten dat die twee het drukst bezocht zijn..quote:
Heb jij dat ook wel eens gedaan dan? zulke reacties...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De mensen die in KLB een serieuze klacht hebben. Krijgen gelijk in hun topic van die shitreacties: pics van je zusje, TSetc.
Ik probeer er nog inhoudelijk op in te gaan. Maar hoe jong het topic is. Deste meer infantielen komen posten die totaal onzinnig zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens gedaan dan? zulke reacties...
Verveling bij een gebrek aan echte hobby's en te vroeg om te zuipen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo
[..]
Ik snap heel FOK eigenlijk niet.
Oh. Oke.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verveling bij een gebrek aan echte hobby's en te vroeg om te zuipen.
vaste reactie op FOKquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De mensen die in KLB een serieuze klacht hebben. Krijgen gelijk in hun topic van die shitreacties: pics van je zusje, TSetc.
kloptquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeggen ze dat ook altijd tegen jou?
Hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom van je zusje dan, en niet van jou?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer er nog inhoudelijk op in te gaan. Maar hoe jong het topic is. Deste meer infantielen komen posten die totaal onzinnig zijn.
Komen meestal overwaaien uit ONZ.
goeie vraagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom van je zusje dan, en niet van jou?
130 nu, kinda sad...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wtf is dit: 10086 (gemiddeld 123 per dag)
123?
Used to be 550+quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wtf is dit: 10086 (gemiddeld 123 per dag)
123?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Used to be 550+
Het lijkt nog hoog, dat zakt elk maand.. komt door Serious Request.
En een paar MMA events per maand waarvoor ik meestal tot 06.00 op blijf helpt ook wel mee.
Dat is gewoon sadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Used to be 550+
En een paar MMA events per maand waarvoor ik meestal tot 06.00 op blijf helpt ook wel mee.
de nieuwe tongquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Used to be 550+
Denk jij dan dat je binnen 1.5 jaar mijn postaantal voorbij bent?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het feit dat jullie er meer op letten dan ik ook
Stiekem ben ik jaloers, en wil ik ook zo stoer zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het feit dat jullie er meer op letten dan ik ook
Ik ga er ook zo naar kijken. Inmiddels heb ik er zo'n hoge verwachtingen van dat het alleen maar tegen kan vallenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
SWC is dik geworden.. *net Goon aangezet*
Ik ben over 16 dagen 14. Mag het dan wel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Film. Niet geschikt voor kinderen van 13.
Nee, en kijk jouw postaantal zegt ook genoeg..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij dan dat je binnen 1.5 jaar mijn postaantal voorbij bent?
Maar in de zomer niet denken dat ik zwakker post hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, en kijk jouw postaantal zegt ook genoeg..
hij post wel minder nuquote:
ik voel me zo oudquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben over 16 dagen 14. Mag het dan wel?
ik bedoel ik voel me zo jongquote:
ik dacht dat je 10 jaar ouder wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou erg zijn als Tong nooit meer post op Fok!.
Gaat een geweldige zomer wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar in de zomer niet denken dat ik zwakker post hoor.
EK2012, Elk jaar TDF. En OS 2012.
OS is ook mooi man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef inZanity het volgende:
Olympsiche spelen is kut. TdF daarentegen
Zonder Contadorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef inZanity het volgende:
Olympsiche spelen is kut. TdF daarentegen
zie profielquote:
Zeker vanwege het schelden op Ajacied4lfquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is gister inderdaad gebanned.
21!!!!!!!!!!!!!quote:
racist, net als Pim.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Het niveau zakt... even aan InZanity vragen wat hij van Wilders vindt.
quote:
volgende keer zullen het de vrouwen zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef Anonymousz het volgende:
eerst kinderen en nu de leraren gratis naar de arena
Tenzij de homo's eerst mogen door 1 of ander wethoudertje. Heb jij het ervoor over 4lfje?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
volgende keer zullen het de vrouwen zijn
en daarna alleen de mannenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
volgende keer zullen het de vrouwen zijn
Gewoon kijken tijdens het werk. Stream links op scherm, werk rechts op het scherm en klaar is kees.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
OS is ook mooi man.niet dat ik er speciaal voor thuis blijf, maar als je niks te doen hebt is het wel vet.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon kijken tijdens het werk. Stream links op scherm, werk rechts op het scherm en klaar is kees.
Mee doen met wat? En waarom krijg ik nou een paarse? Ik zei toch dat ik een blauwe wou..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dan wel weer gezellig meedoen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mannen zijn hooligans. Dat zal nooit gebeuren.
Kleurenblind en bedankt voor het subtiel openbaar maken hiervan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mee doen met wat? En waarom krijg ik nou een paarse? Ik zei toch dat ik een blauwe wou..
Ja klopt, lichtjes, is dat een probleem?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kleurenblind en bedankt voor het subtiel openbaar maken hiervan.
Ik had sowieso een hekel aan veel mensen, afspreken dit dat op de uni, projecten samen op de uni maken. Echt koop een fucking PC thuis ofzo met je hipster bril en starbucks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger kon je nog eens op je gemakje naar de uni fietsen en daar lekker rustig werken. Tegenwoordig moet ik thuisblijven om rustig te kunnen werken. Is gewoon de omgedraaide wereld geworden.
Die koppen ook van die mensen die in die stampvolle bieb wel aan een pc zitten: 'Kijk daar heb je nog zo'n stumper die om kwart voor 3 nog een PC denkt te kunnen vinden. Wat een debiel'.
Nee dankje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
A4L als je nog een zieke MMA injury wilt zien moet je op de weblog kijken (fok)deze is echt nasty! Eigen risico.
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou erg zijn als Tong nooit meer post op Fok!.
Ziek!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
A4L als je nog een zieke MMA injury wilt zien moet je op de weblog kijken (fok)deze is echt nasty! Eigen risico.
Geef dan link.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ooit 1 keer een ranzige C1000 Quatro Fromaggi gehad die naar zeep proefde. Sindsdien nooit meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb ook pizzaMaar dan quatro formaggi ofzo
Tja weinig keus als het om pizza uit de diepvries gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit 1 keer een ranzige C1000 Quatro Fromaggi gehad die naar zeep proefde. Sindsdien nooit meer.
In de haven maakt het niet uit nee. Dat is toch het soort werk voor het afvoerputje van de samenleving, waarom niet gewoon meteen vol scherm?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon kijken tijdens het werk. Stream links op scherm, werk rechts op het scherm en klaar is kees.
Gast, ga gezond eten. Zo raak je je vetkwabjes nooit kwijt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja weinig keus als het om pizza uit de diepvries gaat.Ene keer mozarella met tomaat en andere keer quatro formagi die van Dr. Oetker is best te doen
Boks op je neus beunhaas! KOM DAN!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
Holy fuck, wat gaat het hard hier.![]()
Kutajacieden, zoek een leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |