Kleurenblind en bedankt voor het subtiel openbaar maken hiervan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mee doen met wat? En waarom krijg ik nou een paarse? Ik zei toch dat ik een blauwe wou..
Ja klopt, lichtjes, is dat een probleem?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kleurenblind en bedankt voor het subtiel openbaar maken hiervan.
Ik had sowieso een hekel aan veel mensen, afspreken dit dat op de uni, projecten samen op de uni maken. Echt koop een fucking PC thuis ofzo met je hipster bril en starbucks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger kon je nog eens op je gemakje naar de uni fietsen en daar lekker rustig werken. Tegenwoordig moet ik thuisblijven om rustig te kunnen werken. Is gewoon de omgedraaide wereld geworden.
Die koppen ook van die mensen die in die stampvolle bieb wel aan een pc zitten: 'Kijk daar heb je nog zo'n stumper die om kwart voor 3 nog een PC denkt te kunnen vinden. Wat een debiel'.
Nee dankje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
A4L als je nog een zieke MMA injury wilt zien moet je op de weblog kijken (fok)deze is echt nasty! Eigen risico.
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou erg zijn als Tong nooit meer post op Fok!.
Ziek!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
A4L als je nog een zieke MMA injury wilt zien moet je op de weblog kijken (fok)deze is echt nasty! Eigen risico.
Geef dan link.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ooit 1 keer een ranzige C1000 Quatro Fromaggi gehad die naar zeep proefde. Sindsdien nooit meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb ook pizzaMaar dan quatro formaggi ofzo
Tja weinig keus als het om pizza uit de diepvries gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit 1 keer een ranzige C1000 Quatro Fromaggi gehad die naar zeep proefde. Sindsdien nooit meer.
In de haven maakt het niet uit nee. Dat is toch het soort werk voor het afvoerputje van de samenleving, waarom niet gewoon meteen vol scherm?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon kijken tijdens het werk. Stream links op scherm, werk rechts op het scherm en klaar is kees.
Gast, ga gezond eten. Zo raak je je vetkwabjes nooit kwijt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja weinig keus als het om pizza uit de diepvries gaat.Ene keer mozarella met tomaat en andere keer quatro formagi die van Dr. Oetker is best te doen
Boks op je neus beunhaas! KOM DAN!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
Holy fuck, wat gaat het hard hier.![]()
Kutajacieden, zoek een leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |