Oh echt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een goal beïnvloedt sowieso je spel.
Neuh, deze blijftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt je oude accounts postcount alweer bijna behaaldGeo5kant binnenkort?
schijnt dat zijn 3 kapot is van het toestenbord en dus niet meer goed kon inloggen.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb ik zo men redenen vooris niet van belang en zal je weinig interesseren.
ALT 51 werkt prima hoor, in case.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schijnt dat zijn 3 kapot is van het toestenbord en dus niet meer goed kon inloggen.
kloon?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poging tot humor, geheel mislukt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poging tot humor, geheel mislukt.
ALT 51quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
de 3 kan je makkelijk ergens anders kopieren en dan pasten in je inlogbalkje
De 1.5 jaar dat ik op de uni zat is mij opgevallen dat veel studenten met een hipster bril geen eigen goede PC thuis hadden of thuis leerde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Kutbieb.Het is net een fucking dierentuin daarbinnen man. Waarom moeten al die mensen ineens en masse gebruik maken van de werkplekken op de uni.
Ok.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De 1.5 jaar dat ik op de uni zat is mij opgevallen dat veel studenten met een hipster bril geen eigen goede PC thuis hadden of thuis leerde.
Bij mij zat het altijd vol, de hele dag lang. Bieb en mediatheek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok.
Was het bij jou ook vaak zo druk dan? Heb het idee dat het echt maar drukker en drukker wordt op die werkplekken.
Vroeger kon je nog eens op je gemakje naar de uni fietsen en daar lekker rustig werken. Tegenwoordig moet ik thuisblijven om rustig te kunnen werken. Is gewoon de omgedraaide wereld geworden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij mij zat het altijd vol, de hele dag lang. Bieb en mediatheek.
ik snap juist het KLB forum nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hihi poep pies... Ik snap echt niks van het ONZ subforum en de populariteit ervan.
Heb je geen wifi daar? Neem je gewoon je eigen laptop meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger kon je nog eens op je gemakje naar de uni fietsen en daar lekker rustig werken. Tegenwoordig moet ik thuisblijven om rustig te kunnen werken. Is gewoon de omgedraaide wereld geworden.
Die koppen ook van die mensen die in die stampvolle bieb wel aan een pc zitten: 'Kijk daar heb je nog zo'n stumper die om kwart voor 3 nog een PC denkt te kunnen vinden. Wat een debiel'.
Ik snap heel FOK eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hihi poep pies... Ik snap echt niks van het ONZ subforum en de populariteit ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |