Wat heeft Toivonen over gehouden aan dat tikje? Niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En wat heeft Luuk aan dit ernstige voorval overgehouden?
Ik kom hier pas sinds een dag of 2/3 dus..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is al sinds het begin zo hoor. Het is hier goed toeven idd. De clubtopics lopen ook een stuk minder hard is me opgevallen, puur omdat iedereen hier nu z'n off-topic discussies kan houden.
Er gaat dus een wereld voor je open.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom hier pas sinds een dag of 2/3 dus..
Is niet goed voor zijn postcount andersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er gaat dus een wereld voor je open.
Vond ik ook een kinderachtige rode kaart.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je ook afvragen wat Toivonen aan het ernstige voorval overgehouden heeft met Doeglasw
Dagcijfers #223 Waar het niet om de kwaliteit gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom hier pas sinds een dag of 2/3 dus..
De F-35 is sneller, meer stealth mogelijkheden(fuel tanks, weapons etc in het de weapon bay enz. Het is een 5th generation vliegtuig, gripen is nog 4th generation. De technologie is gewoon een stuk minder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Op de F-22 na, al is dat misschien een vliegtuig voor een net iets andere rol. En ik snap sowieso niet waarom dat Zweedse Gripen vliegtuig nu zo makkelijk aan de kant is gezet als serieuze optie.
Ik heb nog steeds niet gezien wat daar nu aan de hand was na 10 keer die herhaling in diverse programma's.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vond ik ook een kinderachtige rode kaart.
Al snap ik je punt wel... Befehl ist befehl.
Awww gossie, wil jij eerste zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dagcijfers #223 Waar het niet om de kwaliteit gaat.
zie ik in de dagcijfers duidelijk terug
quote:'Ik ben verdrietig, boos en teleurgesteld', zegt Van Raaij tegen lokale omroep 040TV. 'Mensen denken misschien dat dit een incident was, maar ik wil iedereen even herinneren aan de 3-0 nederlaag tegen FC Groningen twee weken geleden. Als je twee keer in korte tijd achter elkaar door het ijs zakt, is het de vraag of je kan spreken van een incident.'
Geo4kant ineens aan een opmars bezig. Ik ga nu weer studeren man. Dit Fok!-en kost me echt veel en veel te veel tijd tegenwoordig.quote:
Een natrappende beweging of iets dergelijks. Maar dat dat al verboden is slaat sowieso nergens op. Zou je alleen moeten bestraffen als je daadwerkelijk iemand raakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gezien wat daar nu aan de hand was na 10 keer die herhaling in diverse programma's.
Ach anders had je wel iets anders gevonden om het studeren uit te stellen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo4kant ineens aan een opmars bezig. Ik ga nu weer studeren man. Dit Fok!-en kost me echt veel en veel te veel tijd tegenwoordig.
Harry die Van Bommel beldequote:
En toen ik daarover wat ze in het PSV-Topic was er alarm. Pieters deed dat overigensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een natrappende beweging of iets dergelijks. Maar dat dat al verboden is slaat sowieso nergens op. Zou je alleen moeten bestraffen als je daadwerkelijk iemand raakt.
Ik zag in de slotfase ook een van die Psv-gasten een duw uitdelen aan de scheids. Kennelijk mag dat dan weer wel gewoon.....
Nog even en met gebalde vuist juichen is een natrappende beweging
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo4kant ineens aan een opmars bezig. Ik ga nu weer studeren man. Dit Fok!-en kost me echt veel en veel te veel tijd tegenwoordig.
Dit, en opmars.. mwa, tijdens SR was het helemaal maf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach anders had je wel iets anders gevonden om het studeren uit te stellen.
Ik gaf je gelijk, maarja ik ben dan ook de meest nuchtere en realistische daarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toen ik daarover wat ze in het PSV-Topic was er alarm. Pieters deed dat overigens
dat hele schorsen met terugwerkende kracht is ook flauw.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toen ik daarover wat ze in het PSV-Topic was er alarm. Pieters deed dat overigens
Je hebt je oude accounts postcount alweer bijna behaaldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dit, en opmars.. mwa, tijdens SR was het helemaal maf.![]()
Jammere is dat ik overnieuw moest/wilde beginnen met een nieuw account
Een goal beïnvloedt sowieso je spel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat hele schorsen met terugwerkende kracht is ook flauw.
als je club een 100% buitenspel goal tegen krijgt dan krijg je die toch ook niet achteraf kwijtgescholden?
Ja ik snap je punt maar daarmee geef je dus een signaal af (twisted) dat je kan schoppen en doen.. als het maar niet door de arbitrage wordt gezien!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat hele schorsen met terugwerkende kracht is ook flauw.
als je club een 100% buitenspel goal tegen krijgt dan krijg je die toch ook niet achteraf kwijtgescholden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |