quote:
Gewoon zoals ijshockey, heb je problemen, dan even 1minuutje left hooks uitdelen en daarna verder spelenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Natrappen zou gewoon moeten kunnen. Al dat aanstellerige gedoe tegenwoordig. Als je al een beweging maakt krijg je al 3 wedstrijden schorsing, terwijl je met een elleboogstoot in 80% van de gevallen gewoon weg komt.
Dus ben je als je op je 20e begint met je studie op je 40e een keer klaar met aflossen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik het goed heb wordt er een bepaald bedrag berekend afhankelijk van je loon dat redelijk is om elke maand terug te betalen zodat je nog normaal kunt leven ipv totaal leeggezogen wordt door zo'n lening die terugbetaald moet worden. Dat bedrag betaal je gewoon en na 15 jaar ben je klaar met betalen.
NHL ja, bij nederland fluit de zebra gelijk af als ze willen knokken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon zoals ijshockey, heb je problemen, dan even 1minuutje left hooks uitdelen en daarna verder spelen
dat tikje op zijn hand? kan gezien worden als een natrapje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Na-trap achtig iets is het niet Napoleon
ik zie het niet als natrappen. Gewoon bewust poging doen tot het blesseren van Luuk de Jong aan zijn handquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat tikje op zijn hand? kan gezien worden als een natrapje.
Yeahquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon zoals ijshockey, heb je problemen, dan even 1minuutje left hooks uitdelen en daarna verder spelen
Idd. Op de F-22 na, al is dat misschien een vliegtuig voor een net iets andere rol. En ik snap sowieso niet waarom dat Zweedse Gripen vliegtuig nu zo makkelijk aan de kant is gezet als serieuze optie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Minder goed? De F-35B is een stuk beter dan wat er nu rondvliegt en wordt ontwikkeld op de F-22 na.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zie het niet als natrappen. Gewoon bewust poging doen tot het blesseren van Luuk de Jong aan zijn hand
Heb hem gedownload, zag gister al de praat erover.. moet hem nog kijken. HDrip kon ik alleen vinden maar was toch goed genoegquote:
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus ben je als je op je 20e begint met je studie op je 40e een keer klaar met aflossen?
Rare vergelijking. Er was gefloten voor een overtreding. Luuk de Jong lag op de grond. Labyad wou weglopen en trapte stiekem nog even op zijn handquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
En al die smerige tackels van die Twente-spelers op Mertens dan?
Die is wel redelijke kwaliteit. Als je hem kijkt op een 32 inch of zo helemaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem gedownload, zag gister al de praat erover.. moet hem nog kijken. HDrip kon ik alleen vinden maar was toch goed genoeg
Daar zijn de club topics voor. Hier is iedereen één groep, voetbalfans.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet zeggen hier in de SC hangt een goed sfeertje, geen (of weinig) clubhaat/rel/gejank.
Deze SC zorgde ervoor dat Feyenoorder Ajax gematigd tot niet trollde na de 4 - 2 dat vond ik weer wat ver gaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet zeggen hier in de SC hangt een goed sfeertje, geen (of weinig) clubhaat/rel/gejank.
komt door de politiek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
22" PC monitor voor mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is wel redelijke kwaliteit. Als je hem kijkt op een 32 inch of zo helemaal.
En wat heeft Luuk aan dit ernstige voorval overgehouden?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rare vergelijking. Er was gefloten voor een overtreding. Luuk de Jong lag op de grond. Labyad wou weglopen en trapte stiekem nog even op zijn hand
Absoluutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Dan volstaat dat prima.quote:
Is al sinds het begin zo hoor. Het is hier goed toeven idd. De clubtopics lopen ook een stuk minder hard is me opgevallen, puur omdat iedereen hier nu z'n off-topic discussies kan houden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Dan kan je ook afvragen wat Toivonen aan het ernstige voorval overgehouden heeft met Doeglaswquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En wat heeft Luuk aan dit ernstige voorval overgehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |