Ja, richting die winkelstraat.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das volgens mij de andere kant van het station
ow niet aan de kant van de HMH dus?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das volgens mij de andere kant van het station
Nope.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow niet aan de kant van de HMH dus?
maar dat ronde ding in de OP, bedoelen ze waar wij geplast hebbenquote:
Ik heb ook geen idee wat er in dat gebouw zit wat nu bedoeld wordtquote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dat ronde ding in de OP, bedoelen ze waar wij geplast hebben
Alsof mensen nu weten waar wij geplast hebben, maar goed
(fuck in ben melig)
ja de bios?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:58 schreef heloef het volgende:
Het is aan de andere kant ja, dus je moet niet richting de Arena lopen als je het station uitkomt.
De bios, HMH en Arena zitten aan de ene kant van het station.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja de bios?
Of ronde paviljoen?
Wat bedoel je
Ja sorry hoor... ik kom daar niet zo vaakquote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef Dastan het volgende:
Dat café, jezus, je loopt de roltrap af van het station en loopt rechts richting de winkelstraat.
Ja, oké, dat is zo. Het is dus niet JinSo op die satellietafbeelding.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is ook rond :
[ afbeelding ]
Dus niet zo gek dat ik denk, dat jullie dit bedoelen
Dit dus mensen!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef Dastan het volgende:
Dat café, jezus, je loopt de roltrap af van het perron en loopt rechts richting de winkelstraat. Meteen aan je linkerhand heb je de Kleine Arena.
Ja, maar je moet aan de andere kant zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is ook rond :
[ afbeelding ]
Dus niet zo gek dat ik denk, dat jullie dit bedoelen
ik ga zo de weg kwijtraken... ik kom met de auto en niet met de treinquote:
Ow is dat Jinsoquote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, oké, dat is zo. Het is dus niet JinSo op die satellietafbeelding.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar wat is dan nu Jinso?
Dat ding op de foto van Charmed?
Dus we spreken af in Jinso?
Die tekeningquote:Op zondag 4 maart 2012 16:09 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de groene dingen moet je zijn c_a.
Links: restaurant/cafe ding voor pre-meet. Het is rond(en op het plaatje groen)!
Midden: spoor en trein. Das alleen interessant voor mensen die met de trein (of metro) komen.
Rechts: het plein voor de Arena. Het enige waarvoor je daar meot zijn is de Bios(die is groen)
ja op mijn kaart... weet ik gelijk hoe ik moet lopenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan 't niet gewoon op een kaart worden aangewezen met een pijltje of zo?
Ik wou er net een posten.quote:
Het is een restaurant/cafe en de prijzen voor drankjes zijn stukken goedkoper dan op de arena boulevard zelfquote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef iBenny het volgende:
Al heb ik echt geen flauw idee wat voor cafe restaurant of wat het ook moge zijn
Ah, thanks!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een restaurant/cafe en de prijzen voor drankjes zijn stukken goedkoper dan op de arena boulevard zelf
Waar je op de boulevard al gauw 8euro voor een halve liter kwijt bent is het in die pannekoekencafe een eurootje of 5
Het is groot genoeg voor 30 man, wij zijn de rook meet er gestart en het is gewoon een leuke tent, je hoeft er ook niks te eten en het is 3 minuten lopen vanaf het station
Het lijkt ook op een veredelde stranttent dat zo afgebroken kan wordenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, thanks!
Ik kom er vaak genoeg, maar wist niet eens dat die daar zat.
Welke winkelquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Papabear het volgende:
Ik haal iedere ochtend koffie bij die keet die daar 10 meter naast staat
Niet echt een winkel, maar die 'keet' pal naast de Kleine ArenA, net voordat je onder het Nieuw Amsterdam Gebouw doorloopt, die ze nu aan het renoveren zijnquote:
lekker boeiend, gewoon gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey wat tof, ik wil er ook wel aanwezig zijn, maar ik ken niemand hiero, en niemand mij denk ik
endan? Forever alone daar om me heen kijken of wat..?quote:
* charmed_angel checkt foboquote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey wat tof, ik wil er ook wel aanwezig zijn, maar ik ken niemand hiero, en niemand mij denk ik
Heb ik ook en ik ga toch ook gewoon?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
endan? Forever alone daar om me heen kijken of wat..?
Welnee, je gaat erbij zitten, drinkt een drankje mee en je lult gewoon stom, dat doet iedereen toch ookquote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
endan? Forever alone daar om me heen kijken of wat..?
ik vind mensen ook niet engquote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef kanovinnie het volgende:
Meets zijn niet eng, alleen de mensen die er zijn.
Eerlijk gezegd is het enige enge het binnenstappen en hopen dat je het goede groepje treft.
Protip: iig het telefoonnummer van 1 medemeeter regelen zodat je in geval van twijfel kan bellen
Mij ken jequote:
Goede tip.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef kanovinnie het volgende:
Meets zijn niet eng, alleen de mensen die er zijn.
Eerlijk gezegd is het enige enge het binnenstappen en hopen dat je het goede groepje treft.
Protip: iig het telefoonnummer van 1 medemeeter regelen zodat je in geval van twijfel kan bellen
Ik schrik elke dag weer als ik in de spiegel kijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken je wel en ik vind het nogsteeds eng.
op een dinsdagquote:Op zondag 4 maart 2012 18:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is ook nog maar de vraag idd. Rond dat tijdstip kan het er soms aardig vol zitten.
Ja, ook op een dinsdag kan dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
op een dinsdag
Zelfs op vrijdag toen wij er waren konden er nog veel meer bij
Zou kunnen maar ga er maar niet van uitquote:
Als wij er zijn, kan er in ieder geval niemand meer bij, that's for surequote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ga er maar niet van uit
Gasten zullen er alleen maar blij mee zijn dat ze extra omzet binnen harken op een dinsdagquote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als wij er zijn, kan er in ieder geval niemand meer bij, that's for sure
Precies, ze moeten niet klagenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gasten zullen er alleen maar blij mee zijn dat ze extra omzet binnen harken op een dinsdag
Ge komt maar jungquote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga sowieso eerst patje8719 in elkaar slaan
wat een kwal is dat
ja wacht maarquote:
Jij pakt helemaal niets afquote:Op zondag 4 maart 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja wacht maar
en ik pak silk van je af, ben toch weer single dus het mag nu
Anders kan ik mijn move op silk doen zonder je eerst te moeten klappen als je niet komtquote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij pakt helemaal niets af
Verder OT morgen even kijken of ik vrij kan krijgen, dan ben ik er zeker bij
ja laat even weten dan aangezien ik mee zou gaan met jou.. ben om 14u vrijquote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij pakt helemaal niets af
Verder OT morgen even kijken of ik vrij kan krijgen, dan ben ik er zeker bij
Ga maar met de trein klierquote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja laat even weten dan aangezien ik mee zou gaan met jou.. ben om 14u vrij
quote:
active topics gewoon drukken de hele tijdquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
je zit me echt te stalken vuilen hommo
krijg je als je single bent hequote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
active topics gewoon drukken de hele tijd
jaquote:
Fixedquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
krijg je als je single wanhopig bent he
Zo erg is het nog niet hoorquote:
je gaat ook weinig chicks vinden door hele tijd AT te verversenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet hoor
Het is pas sinds afgelopen maandag uit
Vandaag weer voor het eerst sinds een week naar buiten gegaan, netjes geschoren enzo, fijn naar ajax, morge weer normale levenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
je gaat ook weinig chicks vinden door hele tijd AT te verversen
wat doe je voor werk nu dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vandaag weer voor het eerst sinds een week naar buiten gegaan, netjes geschoren enzo, fijn naar ajax, morge weer normale leven
alsof werk nodig isquote:
Gestopt man, was geen reet aan wat ik deedquote:
ik stop ook we gaan samen hosselenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gestopt man, was geen reet aan wat ik deed
Dealquote:
Ik werk daar 200 mtr vandaan tot 17:00 uur, maar ik ga eerst naar huis (Alkmaar). Even snel douchen/eten en dan 2 dames ophalen die een paar straten verderop wonen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:53 schreef So_Surreal het volgende:
Zijn er nog andere mensen die er rond 18:00 al zijn en even een hapje willen eten ?
Jullie zijn met de auto?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Wij vertrekken om 16:00 uur vanuit Rotterdam![]()
Maar we eten onderweg
Sja, ik zit eraan te denken om toch ook maar gewoon naar de premeet te komen, moet toch effe wat tijd overbruggen, aangezien de film pas zo laat begintquote:Op zondag 4 maart 2012 20:53 schreef So_Surreal het volgende:
Zijn er nog andere mensen die er rond 18:00 al zijn en even een hapje willen eten ?
uuulan, Bilge heeft jou niet gedmt..?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:12 schreef xminator het volgende:
Misschien ben ik ook aanwezig, hangt ervan af hoe mijn afspraakje daarvoor verloopt..
Wat zal de gemiddelde leeftijd zijn?
uulen, jij moet Chrome gebruiken..!!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:21 schreef xminator het volgende:
Toch wel ontvangen, alleen ik kan mijn oude bericht niet editten.
Overigens zag ik niet de DM-melding. Weird. Even met Internet explorer proberen.
Firefox Auroraquote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
uulen, jij moet Chrome gebruiken..!!
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:28 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik zou erg graag willen komen, maar het is toch echt te ver voor mij, van leeuwarden naar amsterdam is een beetje mijl op zeven.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Oke. Ik kom ook wel even hiernaartoe dan. Kom ietsje later. Zal ik gewoon om kwart over 7 de deuren openklappen en 'zijn er hier nog autisten aanwezig?' roepen?
alsof je dat durftquote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Oke. Ik kom ook wel even hiernaartoe dan. Kom ietsje later. Zal ik gewoon om kwart over 7 de deuren openklappen en 'zijn er hier nog autisten aanwezig?' roepen?
Doe dat maar.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik kom ook uit Friesland en hier is het geen probleem. We kunnen gerust samen rijden, maar zoals ik eerder zei, is er een kans dat we laat komen voor de pre-meet.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:28 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
90% heeft tegenwoordig toch een smartphone? GoogleMaps
Ik zou erg graag willen komen, maar het is toch echt te ver voor mij, van leeuwarden naar amsterdam is een beetje mijl op zeven.
Kaartje ookalweer ingeleverd.
Iedereen verder een fantastische avond gewenst en hopelijk is het een erg vermakelijke film.
Waar kom je vandaan?quote:
Het is een man hè.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef Papabear het volgende:
Morgenmiddag rond 17:00 uur weer 500 kaarten beschikbaar
Dus treinen accepteren geen mannen morgen?quote:
Ja, ik was al bijna bang dat jij hem mee wilde nemen op de achterbank. Naief van me natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus treinen accepteren geen mannen morgen?
Als je een matzwarte golf 2 ziet met gele xenon verlichting, steek je hand eens op dan, zwaai naar me. Dan laat ik je wel ff zien hoe krap het bij mij op de achterbank is. Je kunt het vergelijken met een Audi TT, alleen heb ik wel een wat hogere dak.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik was al bijna bang dat jij hem mee wilde nemen op de achterbank. Naief van me natuurlijk.
Lekker rustigquote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef Papabear het volgende:
Morgenmiddag rond 17:00 uur weer 500 kaarten beschikbaar
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:58 schreef ItWasWritten het volgende:
ben ik de enige die meegaat maar verder maar 1 iemand kent van fok.nl? (die ws niet meegaat)
Is je gedicht al af?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:21 schreef Monopoly het volgende:
Premeet ga ik niet halen iig. Ik kom wel naar de film.
Is dit het begin van een slechte smoes?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef Monopoly het volgende:
Als iemand nog inspiratie heeft, bij deze van harte welkom!
Nee want hij doet het echt hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is dit het begin van een slechte smoes?
je bent bang he skkltjequote:Op maandag 5 maart 2012 23:30 schreef Monopoly het volgende:
Nee hoor, ik heb de laatste tijd niet veel op FOK! gezeten door drukte, Anders had ik een paar recentelijke topics aan kunnen halen in het gedicht.
Kan niet wachtenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben om 18uur bij pannekoekenhuis samen met mijn grote broer BobRooney, komen we mono en patje in elkaar slaan
Ik vertel jonge gewillige meisjes over terminaal zieke vrienden, ik wurg katten en laatst heb ik een reiger levend opgegeten.quote:
Ik steel rolstoelenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vertel jonge gewillige meisjes over terminaal zieke vrienden, ik wurg katten en laatst heb ik een reiger levend opgegeten.
Deze boy heeft lef vriend.
Ik ook niet man, tijd geleden dat ik jullie gezien hebquote:
Neen. Je komt, of je komt niet.quote:
Ik kom sowieso bios, ik zit alleen met school te kijken, volgens mij tot 5, misschien tot 6... Dus half 7 is lastigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Je komt, of je komt niet.
Kom nou maar gewoon.
Je kan toch later binnenlopen, we blijven daar zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kom sowieso bios, ik zit alleen met school te kijken, volgens mij tot 5, misschien tot 6... Dus half 7 is lastig
Okiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan toch later binnenlopen, we blijven daar zitten.
Skkl wrm nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef Monopoly het volgende:
Myra, ik ga niet naar de premeet, dus we kunnen terug wel treinen, maar heen ga ik wat later
Zachtjes bieren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Huiswerk, geen zin om hard te bieren doordeweeks etc
SiIk stalken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
OkiIll be there, ik heb het nummer van Silk dus ik stalk haar wel als ik het niet kan vinden
Remlof neequote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:23 schreef remlof het volgende:
Ik ga het niet redden, vandaag en morgen te druk, heb een avond chillen ipv treinen ertussen nodig.
Spijtig maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:23 schreef remlof het volgende:
Ik ga het niet redden, vandaag en morgen te druk, heb een avond chillen ipv treinen ertussen nodig.
Heb een luchtje meegenomen naar 't werk, komt goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:53 schreef LompeHork het volgende:
Het begint hier een beetje te stinken vrind.
1988 - 24 hierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:56 schreef JK1982 het volgende:
Ik hoor hier iedereen maar over school, huiswerk enz. Ben ik de oudste vanavond ofzo? (29)
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
1988 - 24 hier
En geloof dat LompeHork ook in de richting van jouw leeftijd is
"In de richting van jouw leeftijd.."quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik ben nog heel ver weg van de dertig.
Oke, misschien ook niet
Mijn vriend is een jaartje jonger.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:56 schreef JK1982 het volgende:
Ik hoor hier iedereen maar over school, huiswerk enz. Ben ik de oudste vanavond ofzo? (29)
Ah, gelukkig.. Anders zou het net een schoolreisje lijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mijn vriend is een jaartje jonger.you're not alone.
Zeg, ging jij nou ergens nog wat eten vooraf?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:50 schreef So_Surreal het volgende:
Zijn altijd de toffe mensen die moeten afhaken: Remlof, Mono
Dat is ook de rede dat ik er bijna nooit bij benik ben tof.
Ja, ik ben er om 17:45 ongeveer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.. Anders zou het net een schoolreisje lijken
[..]
Zeg, ging jij nou ergens nog wat eten vooraf?
Ikke ben 33quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:56 schreef JK1982 het volgende:
Ja, ik vind het goed, is misschien wel even gezellig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:10 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja, ik ben er om 17:45 ongeveer.
Volgens mij zit er een Surinaamse toko, die lijkt me wel goed.
Als jij ook wil eten moet je het even zeggen
Patje en Silk zouden misschien aanschuiven, dat laat Patje mij nog weten, hij heeft mijn nummer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het goed, is misschien wel even gezellig.
Moet sowieso toch ook nog even ergens wat eten..
Had je verder nog meer reacties ontvangen, of?
PM me anders maar even wat je wilt..
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef So_Surreal het volgende:
JK1982, voordat we afspreken, je bent toch niet een of andere rare gast / seriemoordenaar of zo toch ?
Zolang ik mijn medicatie gewoon netjes op tijd inneem heb ik mezelf redelijk onder controle..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef So_Surreal het volgende:
JK1982, voordat we afspreken, je bent toch niet een of andere rare gast / seriemoordenaar of zo toch ?
Pilletjes als in psychopaat of als in nachtapothekerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zolang ik mijn medicatie gewoon netjes op tijd inneem heb ik mezelf redelijk onder controle..
Shit, nu je het zegt.. Pilletje helemaal vergeten vanmorgen!!![]()
Wees maar niet bang, ik doe niet aan pilletjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:28 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Pilletjes als in psychopaat of als in nachtapotheker?
ja. Tijd voor een falcon punch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:40 schreef SiIk het volgende:
Ik ben mijn pilletje ook vergeten, ben ik nu zwanger?
Dat ligt eraan wat je verder allemaal uitgespookt hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:40 schreef SiIk het volgende:
Ik ben mijn pilletje ook vergeten, ben ik nu zwanger?
Wil je de details, of zal ik het globaal vertellen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je verder allemaal uitgespookt hebt natuurlijk
Zolang je de video's maar niet stuurt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wil je de details, of zal ik het globaal vertellen?
Welke video's? Ik ben een fokker, ik heb nooit seks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zolang je de video's maar niet stuurt.
Alleen als je slaapt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Welke video's? Ik ben een fokker, ik heb nooit seks.
De voorlichtingsvideo's bedoel ik. Daar heeft ie als FOK!ker namelijk niets aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
FOK!ster toch mag ik hopenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Maar hebben die wel seks dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Seks is viesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
hihiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, wel als je je.. Nee, laat ook maar zitten ook
Niet zulke rare dingen zeggen jah!
Weet jij al wat je doet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:11 schreef Myraela het volgende:
Laten we het nu over seks hebben, want straks zien we dat we eigenlijk allemaal geen seks hebben.
Jij bent geen echte fokkerquote:
Nu voel ik me wel een beetje teleurgesteld hoor.quote:
Ik eet samen met Roel even, dus dan ga ik wel alleen naar Amsterdam. Maar zou ik wel terug mee kunnen rijden?quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet samen met Roel even, dus dan ga ik wel alleen naar Amsterdam. Maar zou ik wel terug mee kunnen rijden?
Kan niet missen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
godvers bedankt voor het exacte adres
arena boulevard 600 dus
Insgelijksquote:
als het pastquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Insgelijks.
maar ff wat anders, met 20+ man eten bij dat kleine tentje? Zonder reservering? Pittig dagje voor ze denk ik.
Mwah, redden ze vast wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Insgelijks.
maar ff wat anders, met 20+ man eten bij dat kleine tentje? Zonder reservering? Pittig dagje voor ze denk ik.
True!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:12 schreef leeell het volgende:
tevens LH, bij binnenkomst gelijk duidelijk maken dat we willen roken
Goedemiddag, met charmed_angel van Fok.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:12 schreef Myraela het volgende:
Het is puur drinken voor de meeste, maar misschien wel netjes als iemand belt van te voren?
hoe laat dan, dat weet ik wanneer ik er moet zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, redden ze vast wel.en anders mag iemand even bellen inderdaad, voor mij geen optie op het moment, mijn stem is bijna in z'n geheel verdwenen.
[..]
True!ik ben trouwens wat later, ik eet namelijk ergens anders
Tussen 7 uur en half 8 moet ik wel redden, uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe laat dan, dat weet ik wanneer ik er moet zijn
je broer ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er rond 18uur met mijn broer
Heb al met So Surreal de afzegger afgesproken geloof ik
Die kan ik je afraden, daar heb ik tijdens de ROO-meet wat gegeten, maar het was erg zout en de snacks waren niet warm, kun je beter naar de Burger King naast het station gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil iig wel ff wat eten, al zit er ook gewoon een Febo voor noodgevallen.
Die komt toch nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
D't zit naast het busstation, dus nog een klein stukje verder dan de Burger King, ook een of andere Döner-tent voor de liefhebbers..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kan ik je afraden, daar heb ik tijdens de ROO-meet wat gegeten, maar het was erg zout en de snacks waren niet warm, kun je beter naar de Burger King naast het station gaan
[..]
Die komt toch niet
Goed idee. Allemaal aan de Döner met lekker veel knoflookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
D't zit naast het busstation, dus nog een klein stukje verder dan de Burger King, ook een of andere Döner-tent voor de liefhebbers..
Ik kom regelmatig bij de ArenA hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kan ik je afraden, daar heb ik tijdens de ROO-meet wat gegeten, maar het was erg zout en de snacks waren niet warm, kun je beter naar de Burger King naast het station gaan
[..]
Die komt toch niet
We kiezen wel een newbie uit die met een bordje moet gaat staanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen er straks alsnog bij Jinso staan[ afbeelding ]
Klein rond gebouw moet ik heen toch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen er straks alsnog bij Jinso staan[ afbeelding ]
Kroket van de Feboquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil iig wel ff wat eten, al zit er ook gewoon een Febo voor noodgevallen.
Ik hoop half 6/6 uurquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel. Hoelaat denk jij daar aan te komen? Lopen we der samen heen.
Patat is prima hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kroket van de Febo
De rest is bagger
Eet jij ook daar ter plaatse iets dus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik rond 6 uur en dan eerst nog eten. Dus dan ben jij eerder denk ik.
ja, mijn broerquote:
Maar weet niet hoe het is met files he enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik rond 6 uur en dan eerst nog eten. Dus dan ben jij eerder denk ik.
Ook weer zo. Maar goed, er is dus iig wel genoeg te eten in de buurt. Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar een satetje ofzo, maar we zien wel wat voor chaos het gaat worden daarquote:
Ja, maar even met mn vriend alleen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Eet jij ook daar ter plaatse iets dus?
Als je maar niet met de stokjes gaat gooien dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo. Maar goed, er is dus iig wel genoeg te eten in de buurt. Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar een satetje ofzo, maar we zien wel wat voor chaos het gaat worden daar.
Is goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik het niet kan vinden bel ik Myr wel.
Misschien dat het ivm dat gebeuren in de Arena wel drukker is dan normaal? Misschien handig om rekening mee te houden inderdaad..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar weet niet hoe het is met files he enzoKan ook later zijn
als je dat al erg vindt zou ik niet met 600 FOK!kers in een zaal gaan zittenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je maar niet met de stokjes gaat gooien dan.
Ik ben bang na de vorige keer ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
als je dat al erg vindt zou ik niet met 600 FOK!kers in een zaal gaan zitten.
Ik verwacht niet veel van de film mee te krijgen.
Weet überhaupt niet waar die film over gaat eigenlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
als je dat al erg vindt zou ik niet met 600 FOK!kers in een zaal gaan zitten.
Ik verwacht niet veel van de film mee te krijgen.
Soort van Avatar rip-off, wel goede recenties.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet überhaupt niet waar die film over gaat eigenlijk
Straks val ik in slaap
Mijn vorige meet waarop de spare-rib botten je om de oren vlogen.quote:
Ohh, bij avatar viel ik in slaapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Soort van Avatar rip-off, wel goede recenties.
Ik hou je wel wakkerquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Die komt toch niet
Dan is het goedquote:
Daarom gaan we om 16:00 uur weg, dan nog even langs Tattoo Bob in Katendrecht... en dan heel snel richting Amsterdam. En hopen dat er nog genoeg gratis plekjes vrij zijn met parkerenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien dat het ivm dat gebeuren in de Arena wel drukker is dan normaal? Misschien handig om rekening mee te houden inderdaad..
Met een hele groep naar paviljoen wandelen... gezellie!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is goed.Kunnen we samen verdwalen.
Je hebt mn nummer nog he?
en anders heb ik nog een sok met een batterij erin.quote:
Vast wel, parkeerplek zat..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom gaan we om 16:00 uur weg, dan nog even langs Tattoo Bob in Katendrecht... en dan heel snel richting Amsterdam. En hopen dat er nog genoeg gratis plekjes vrij zijn met parkeren
En wij eten onderweg
[..]
Met een hele groep naar paviljoen wandelen... gezellie!
Ik spaar mijn pis ook wel op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en anders heb ik nog een sok met een batterij erin.
Knuffelen met Joysaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:49 schreef Joysa het volgende:
17u wegrijden.. met beetje geluk 19.15 ofzo daar.. ik lijk wel gek
Goed idee.quote:
Ohhhh nee hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe hij staat op mijn telefoon
Mocht iemand dit proberen, verwacht dan een stuk hout in je nek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Goed idee.
Ligt patje te pitten in die bios, voelt ie inneens een warme straal in zijn nek.
Nahh, dat is niet echt nodigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik de nederlandse erop zetten
Doodsverwensing, PR gemacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mocht iemand dit proberen, verwacht dan een stuk hout in je nek.
ben benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |