uulen, jij moet Chrome gebruiken..!!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:21 schreef xminator het volgende:
Toch wel ontvangen, alleen ik kan mijn oude bericht niet editten.
Overigens zag ik niet de DM-melding. Weird. Even met Internet explorer proberen.
Firefox Auroraquote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
uulen, jij moet Chrome gebruiken..!!
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:28 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik zou erg graag willen komen, maar het is toch echt te ver voor mij, van leeuwarden naar amsterdam is een beetje mijl op zeven.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Oke. Ik kom ook wel even hiernaartoe dan. Kom ietsje later. Zal ik gewoon om kwart over 7 de deuren openklappen en 'zijn er hier nog autisten aanwezig?' roepen?
alsof je dat durftquote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Oke. Ik kom ook wel even hiernaartoe dan. Kom ietsje later. Zal ik gewoon om kwart over 7 de deuren openklappen en 'zijn er hier nog autisten aanwezig?' roepen?
Doe dat maar.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik kom ook uit Friesland en hier is het geen probleem. We kunnen gerust samen rijden, maar zoals ik eerder zei, is er een kans dat we laat komen voor de pre-meet.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:28 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
90% heeft tegenwoordig toch een smartphone? GoogleMaps
Ik zou erg graag willen komen, maar het is toch echt te ver voor mij, van leeuwarden naar amsterdam is een beetje mijl op zeven.
Kaartje ookalweer ingeleverd.
Iedereen verder een fantastische avond gewenst en hopelijk is het een erg vermakelijke film.
Waar kom je vandaan?quote:
Het is een man hè.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef Papabear het volgende:
Morgenmiddag rond 17:00 uur weer 500 kaarten beschikbaar
Dus treinen accepteren geen mannen morgen?quote:
Ja, ik was al bijna bang dat jij hem mee wilde nemen op de achterbank. Naief van me natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus treinen accepteren geen mannen morgen?
Als je een matzwarte golf 2 ziet met gele xenon verlichting, steek je hand eens op dan, zwaai naar me. Dan laat ik je wel ff zien hoe krap het bij mij op de achterbank is. Je kunt het vergelijken met een Audi TT, alleen heb ik wel een wat hogere dak.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik was al bijna bang dat jij hem mee wilde nemen op de achterbank. Naief van me natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |