Ja, richting die winkelstraat.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das volgens mij de andere kant van het station
ow niet aan de kant van de HMH dus?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das volgens mij de andere kant van het station
Nope.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow niet aan de kant van de HMH dus?
maar dat ronde ding in de OP, bedoelen ze waar wij geplast hebbenquote:
Ik heb ook geen idee wat er in dat gebouw zit wat nu bedoeld wordtquote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dat ronde ding in de OP, bedoelen ze waar wij geplast hebben
Alsof mensen nu weten waar wij geplast hebben, maar goed
(fuck in ben melig)
ja de bios?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:58 schreef heloef het volgende:
Het is aan de andere kant ja, dus je moet niet richting de Arena lopen als je het station uitkomt.
De bios, HMH en Arena zitten aan de ene kant van het station.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja de bios?
Of ronde paviljoen?
Wat bedoel je
Ja sorry hoor... ik kom daar niet zo vaakquote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef Dastan het volgende:
Dat café, jezus, je loopt de roltrap af van het station en loopt rechts richting de winkelstraat.
Ja, oké, dat is zo. Het is dus niet JinSo op die satellietafbeelding.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is ook rond :
[ afbeelding ]
Dus niet zo gek dat ik denk, dat jullie dit bedoelen
Dit dus mensen!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef Dastan het volgende:
Dat café, jezus, je loopt de roltrap af van het perron en loopt rechts richting de winkelstraat. Meteen aan je linkerhand heb je de Kleine Arena.
Ja, maar je moet aan de andere kant zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is ook rond :
[ afbeelding ]
Dus niet zo gek dat ik denk, dat jullie dit bedoelen
ik ga zo de weg kwijtraken... ik kom met de auto en niet met de treinquote:
Ow is dat Jinsoquote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, oké, dat is zo. Het is dus niet JinSo op die satellietafbeelding.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar wat is dan nu Jinso?
Dat ding op de foto van Charmed?
Dus we spreken af in Jinso?
Die tekeningquote:Op zondag 4 maart 2012 16:09 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de groene dingen moet je zijn c_a.
Links: restaurant/cafe ding voor pre-meet. Het is rond(en op het plaatje groen)!
Midden: spoor en trein. Das alleen interessant voor mensen die met de trein (of metro) komen.
Rechts: het plein voor de Arena. Het enige waarvoor je daar meot zijn is de Bios(die is groen)
ja op mijn kaart... weet ik gelijk hoe ik moet lopenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan 't niet gewoon op een kaart worden aangewezen met een pijltje of zo?
Ik wou er net een posten.quote:
Het is een restaurant/cafe en de prijzen voor drankjes zijn stukken goedkoper dan op de arena boulevard zelfquote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef iBenny het volgende:
Al heb ik echt geen flauw idee wat voor cafe restaurant of wat het ook moge zijn
Ah, thanks!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een restaurant/cafe en de prijzen voor drankjes zijn stukken goedkoper dan op de arena boulevard zelf
Waar je op de boulevard al gauw 8euro voor een halve liter kwijt bent is het in die pannekoekencafe een eurootje of 5
Het is groot genoeg voor 30 man, wij zijn de rook meet er gestart en het is gewoon een leuke tent, je hoeft er ook niks te eten en het is 3 minuten lopen vanaf het station
Het lijkt ook op een veredelde stranttent dat zo afgebroken kan wordenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, thanks!
Ik kom er vaak genoeg, maar wist niet eens dat die daar zat.
Welke winkelquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Papabear het volgende:
Ik haal iedere ochtend koffie bij die keet die daar 10 meter naast staat
Niet echt een winkel, maar die 'keet' pal naast de Kleine ArenA, net voordat je onder het Nieuw Amsterdam Gebouw doorloopt, die ze nu aan het renoveren zijnquote:
lekker boeiend, gewoon gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey wat tof, ik wil er ook wel aanwezig zijn, maar ik ken niemand hiero, en niemand mij denk ik
endan? Forever alone daar om me heen kijken of wat..?quote:
* charmed_angel checkt foboquote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey wat tof, ik wil er ook wel aanwezig zijn, maar ik ken niemand hiero, en niemand mij denk ik
Heb ik ook en ik ga toch ook gewoon?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
endan? Forever alone daar om me heen kijken of wat..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |