Ja, richting die winkelstraat.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das volgens mij de andere kant van het station
ow niet aan de kant van de HMH dus?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das volgens mij de andere kant van het station
Nope.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow niet aan de kant van de HMH dus?
maar dat ronde ding in de OP, bedoelen ze waar wij geplast hebbenquote:
Ik heb ook geen idee wat er in dat gebouw zit wat nu bedoeld wordtquote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dat ronde ding in de OP, bedoelen ze waar wij geplast hebben
Alsof mensen nu weten waar wij geplast hebben, maar goed
(fuck in ben melig)
ja de bios?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:58 schreef heloef het volgende:
Het is aan de andere kant ja, dus je moet niet richting de Arena lopen als je het station uitkomt.
De bios, HMH en Arena zitten aan de ene kant van het station.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja de bios?
Of ronde paviljoen?
Wat bedoel je
Ja sorry hoor... ik kom daar niet zo vaakquote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef Dastan het volgende:
Dat café, jezus, je loopt de roltrap af van het station en loopt rechts richting de winkelstraat.
Ja, oké, dat is zo. Het is dus niet JinSo op die satellietafbeelding.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is ook rond :
[ afbeelding ]
Dus niet zo gek dat ik denk, dat jullie dit bedoelen
Dit dus mensen!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef Dastan het volgende:
Dat café, jezus, je loopt de roltrap af van het perron en loopt rechts richting de winkelstraat. Meteen aan je linkerhand heb je de Kleine Arena.
Ja, maar je moet aan de andere kant zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is ook rond :
[ afbeelding ]
Dus niet zo gek dat ik denk, dat jullie dit bedoelen
ik ga zo de weg kwijtraken... ik kom met de auto en niet met de treinquote:
Ow is dat Jinsoquote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, oké, dat is zo. Het is dus niet JinSo op die satellietafbeelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |