Welnee, je gaat erbij zitten, drinkt een drankje mee en je lult gewoon stom, dat doet iedereen toch ookquote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
endan? Forever alone daar om me heen kijken of wat..?
ik vind mensen ook niet engquote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef kanovinnie het volgende:
Meets zijn niet eng, alleen de mensen die er zijn.
Eerlijk gezegd is het enige enge het binnenstappen en hopen dat je het goede groepje treft.
Protip: iig het telefoonnummer van 1 medemeeter regelen zodat je in geval van twijfel kan bellen
Mij ken jequote:
Goede tip.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef kanovinnie het volgende:
Meets zijn niet eng, alleen de mensen die er zijn.
Eerlijk gezegd is het enige enge het binnenstappen en hopen dat je het goede groepje treft.
Protip: iig het telefoonnummer van 1 medemeeter regelen zodat je in geval van twijfel kan bellen
Ik schrik elke dag weer als ik in de spiegel kijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken je wel en ik vind het nogsteeds eng.
op een dinsdagquote:Op zondag 4 maart 2012 18:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is ook nog maar de vraag idd. Rond dat tijdstip kan het er soms aardig vol zitten.
Ja, ook op een dinsdag kan dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
op een dinsdag
Zelfs op vrijdag toen wij er waren konden er nog veel meer bij
Zou kunnen maar ga er maar niet van uitquote:
Als wij er zijn, kan er in ieder geval niemand meer bij, that's for surequote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ga er maar niet van uit
Gasten zullen er alleen maar blij mee zijn dat ze extra omzet binnen harken op een dinsdagquote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als wij er zijn, kan er in ieder geval niemand meer bij, that's for sure
Precies, ze moeten niet klagenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gasten zullen er alleen maar blij mee zijn dat ze extra omzet binnen harken op een dinsdag
Ge komt maar jungquote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga sowieso eerst patje8719 in elkaar slaan
wat een kwal is dat
ja wacht maarquote:
Jij pakt helemaal niets afquote:Op zondag 4 maart 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja wacht maar
en ik pak silk van je af, ben toch weer single dus het mag nu
Anders kan ik mijn move op silk doen zonder je eerst te moeten klappen als je niet komtquote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij pakt helemaal niets af
Verder OT morgen even kijken of ik vrij kan krijgen, dan ben ik er zeker bij
ja laat even weten dan aangezien ik mee zou gaan met jou.. ben om 14u vrijquote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij pakt helemaal niets af
Verder OT morgen even kijken of ik vrij kan krijgen, dan ben ik er zeker bij
Ga maar met de trein klierquote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja laat even weten dan aangezien ik mee zou gaan met jou.. ben om 14u vrij
quote:
active topics gewoon drukken de hele tijdquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
je zit me echt te stalken vuilen hommo
krijg je als je single bent hequote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
active topics gewoon drukken de hele tijd
jaquote:
Fixedquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
krijg je als je single wanhopig bent he
Zo erg is het nog niet hoorquote:
je gaat ook weinig chicks vinden door hele tijd AT te verversenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet hoor
Het is pas sinds afgelopen maandag uit
Vandaag weer voor het eerst sinds een week naar buiten gegaan, netjes geschoren enzo, fijn naar ajax, morge weer normale levenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
je gaat ook weinig chicks vinden door hele tijd AT te verversen
wat doe je voor werk nu dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vandaag weer voor het eerst sinds een week naar buiten gegaan, netjes geschoren enzo, fijn naar ajax, morge weer normale leven
alsof werk nodig isquote:
Gestopt man, was geen reet aan wat ik deedquote:
ik stop ook we gaan samen hosselenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gestopt man, was geen reet aan wat ik deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |