Ik eet samen met Roel even, dus dan ga ik wel alleen naar Amsterdam. Maar zou ik wel terug mee kunnen rijden?quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet samen met Roel even, dus dan ga ik wel alleen naar Amsterdam. Maar zou ik wel terug mee kunnen rijden?
Kan niet missen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
godvers bedankt voor het exacte adres
arena boulevard 600 dus
Insgelijksquote:
als het pastquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Insgelijks.
maar ff wat anders, met 20+ man eten bij dat kleine tentje? Zonder reservering? Pittig dagje voor ze denk ik.
Mwah, redden ze vast wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Insgelijks.
maar ff wat anders, met 20+ man eten bij dat kleine tentje? Zonder reservering? Pittig dagje voor ze denk ik.
True!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:12 schreef leeell het volgende:
tevens LH, bij binnenkomst gelijk duidelijk maken dat we willen roken
Goedemiddag, met charmed_angel van Fok.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:12 schreef Myraela het volgende:
Het is puur drinken voor de meeste, maar misschien wel netjes als iemand belt van te voren?
hoe laat dan, dat weet ik wanneer ik er moet zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, redden ze vast wel.en anders mag iemand even bellen inderdaad, voor mij geen optie op het moment, mijn stem is bijna in z'n geheel verdwenen.
[..]
True!ik ben trouwens wat later, ik eet namelijk ergens anders
Tussen 7 uur en half 8 moet ik wel redden, uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe laat dan, dat weet ik wanneer ik er moet zijn
je broer ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er rond 18uur met mijn broer
Heb al met So Surreal de afzegger afgesproken geloof ik
Die kan ik je afraden, daar heb ik tijdens de ROO-meet wat gegeten, maar het was erg zout en de snacks waren niet warm, kun je beter naar de Burger King naast het station gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil iig wel ff wat eten, al zit er ook gewoon een Febo voor noodgevallen.
Die komt toch nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er rond 18uur met mijn broer
Heb al met So Surreal de afzegger afgesproken geloof ik
D't zit naast het busstation, dus nog een klein stukje verder dan de Burger King, ook een of andere Döner-tent voor de liefhebbers..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kan ik je afraden, daar heb ik tijdens de ROO-meet wat gegeten, maar het was erg zout en de snacks waren niet warm, kun je beter naar de Burger King naast het station gaan
[..]
Die komt toch niet
Goed idee. Allemaal aan de Döner met lekker veel knoflookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
D't zit naast het busstation, dus nog een klein stukje verder dan de Burger King, ook een of andere Döner-tent voor de liefhebbers..
Ik kom regelmatig bij de ArenA hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kan ik je afraden, daar heb ik tijdens de ROO-meet wat gegeten, maar het was erg zout en de snacks waren niet warm, kun je beter naar de Burger King naast het station gaan
[..]
Die komt toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |