Zolang ik mijn medicatie gewoon netjes op tijd inneem heb ik mezelf redelijk onder controle..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef So_Surreal het volgende:
JK1982, voordat we afspreken, je bent toch niet een of andere rare gast / seriemoordenaar of zo toch ?
Pilletjes als in psychopaat of als in nachtapothekerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zolang ik mijn medicatie gewoon netjes op tijd inneem heb ik mezelf redelijk onder controle..
Shit, nu je het zegt.. Pilletje helemaal vergeten vanmorgen!!![]()
Wees maar niet bang, ik doe niet aan pilletjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:28 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Pilletjes als in psychopaat of als in nachtapotheker?
ja. Tijd voor een falcon punch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:40 schreef SiIk het volgende:
Ik ben mijn pilletje ook vergeten, ben ik nu zwanger?
Dat ligt eraan wat je verder allemaal uitgespookt hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:40 schreef SiIk het volgende:
Ik ben mijn pilletje ook vergeten, ben ik nu zwanger?
Wil je de details, of zal ik het globaal vertellen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je verder allemaal uitgespookt hebt natuurlijk
Zolang je de video's maar niet stuurt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wil je de details, of zal ik het globaal vertellen?
Welke video's? Ik ben een fokker, ik heb nooit seks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zolang je de video's maar niet stuurt.
Alleen als je slaapt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Welke video's? Ik ben een fokker, ik heb nooit seks.
De voorlichtingsvideo's bedoel ik. Daar heeft ie als FOK!ker namelijk niets aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
FOK!ster toch mag ik hopenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Maar hebben die wel seks dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Seks is viesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
hihiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, wel als je je.. Nee, laat ook maar zitten ook
Niet zulke rare dingen zeggen jah!
Weet jij al wat je doet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:11 schreef Myraela het volgende:
Laten we het nu over seks hebben, want straks zien we dat we eigenlijk allemaal geen seks hebben.
Jij bent geen echte fokkerquote:
Nu voel ik me wel een beetje teleurgesteld hoor.quote:
Ik eet samen met Roel even, dus dan ga ik wel alleen naar Amsterdam. Maar zou ik wel terug mee kunnen rijden?quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet samen met Roel even, dus dan ga ik wel alleen naar Amsterdam. Maar zou ik wel terug mee kunnen rijden?
Kan niet missen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
godvers bedankt voor het exacte adres
arena boulevard 600 dus
Insgelijksquote:
als het pastquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Insgelijks.
maar ff wat anders, met 20+ man eten bij dat kleine tentje? Zonder reservering? Pittig dagje voor ze denk ik.
Mwah, redden ze vast wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Insgelijks.
maar ff wat anders, met 20+ man eten bij dat kleine tentje? Zonder reservering? Pittig dagje voor ze denk ik.
True!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:12 schreef leeell het volgende:
tevens LH, bij binnenkomst gelijk duidelijk maken dat we willen roken
Goedemiddag, met charmed_angel van Fok.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:12 schreef Myraela het volgende:
Het is puur drinken voor de meeste, maar misschien wel netjes als iemand belt van te voren?
hoe laat dan, dat weet ik wanneer ik er moet zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, redden ze vast wel.en anders mag iemand even bellen inderdaad, voor mij geen optie op het moment, mijn stem is bijna in z'n geheel verdwenen.
[..]
True!ik ben trouwens wat later, ik eet namelijk ergens anders
Tussen 7 uur en half 8 moet ik wel redden, uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe laat dan, dat weet ik wanneer ik er moet zijn
je broer ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er rond 18uur met mijn broer
Heb al met So Surreal de afzegger afgesproken geloof ik
Die kan ik je afraden, daar heb ik tijdens de ROO-meet wat gegeten, maar het was erg zout en de snacks waren niet warm, kun je beter naar de Burger King naast het station gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil iig wel ff wat eten, al zit er ook gewoon een Febo voor noodgevallen.
Die komt toch nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
D't zit naast het busstation, dus nog een klein stukje verder dan de Burger King, ook een of andere Döner-tent voor de liefhebbers..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kan ik je afraden, daar heb ik tijdens de ROO-meet wat gegeten, maar het was erg zout en de snacks waren niet warm, kun je beter naar de Burger King naast het station gaan
[..]
Die komt toch niet
Goed idee. Allemaal aan de Döner met lekker veel knoflookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
D't zit naast het busstation, dus nog een klein stukje verder dan de Burger King, ook een of andere Döner-tent voor de liefhebbers..
Ik kom regelmatig bij de ArenA hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kan ik je afraden, daar heb ik tijdens de ROO-meet wat gegeten, maar het was erg zout en de snacks waren niet warm, kun je beter naar de Burger King naast het station gaan
[..]
Die komt toch niet
We kiezen wel een newbie uit die met een bordje moet gaat staanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen er straks alsnog bij Jinso staan[ afbeelding ]
Klein rond gebouw moet ik heen toch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen er straks alsnog bij Jinso staan[ afbeelding ]
Kroket van de Feboquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil iig wel ff wat eten, al zit er ook gewoon een Febo voor noodgevallen.
Ik hoop half 6/6 uurquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel. Hoelaat denk jij daar aan te komen? Lopen we der samen heen.
Patat is prima hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kroket van de Febo
De rest is bagger
Eet jij ook daar ter plaatse iets dus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik rond 6 uur en dan eerst nog eten. Dus dan ben jij eerder denk ik.
ja, mijn broerquote:
Maar weet niet hoe het is met files he enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik rond 6 uur en dan eerst nog eten. Dus dan ben jij eerder denk ik.
Ook weer zo. Maar goed, er is dus iig wel genoeg te eten in de buurt. Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar een satetje ofzo, maar we zien wel wat voor chaos het gaat worden daarquote:
Ja, maar even met mn vriend alleen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Eet jij ook daar ter plaatse iets dus?
Als je maar niet met de stokjes gaat gooien dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo. Maar goed, er is dus iig wel genoeg te eten in de buurt. Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar een satetje ofzo, maar we zien wel wat voor chaos het gaat worden daar.
Is goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik het niet kan vinden bel ik Myr wel.
Misschien dat het ivm dat gebeuren in de Arena wel drukker is dan normaal? Misschien handig om rekening mee te houden inderdaad..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar weet niet hoe het is met files he enzoKan ook later zijn
als je dat al erg vindt zou ik niet met 600 FOK!kers in een zaal gaan zittenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je maar niet met de stokjes gaat gooien dan.
Ik ben bang na de vorige keer ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
als je dat al erg vindt zou ik niet met 600 FOK!kers in een zaal gaan zitten.
Ik verwacht niet veel van de film mee te krijgen.
Weet überhaupt niet waar die film over gaat eigenlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
als je dat al erg vindt zou ik niet met 600 FOK!kers in een zaal gaan zitten.
Ik verwacht niet veel van de film mee te krijgen.
Soort van Avatar rip-off, wel goede recenties.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet überhaupt niet waar die film over gaat eigenlijk
Straks val ik in slaap
Mijn vorige meet waarop de spare-rib botten je om de oren vlogen.quote:
Ohh, bij avatar viel ik in slaapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Soort van Avatar rip-off, wel goede recenties.
Ik hou je wel wakkerquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Die komt toch niet
Dan is het goedquote:
Daarom gaan we om 16:00 uur weg, dan nog even langs Tattoo Bob in Katendrecht... en dan heel snel richting Amsterdam. En hopen dat er nog genoeg gratis plekjes vrij zijn met parkerenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien dat het ivm dat gebeuren in de Arena wel drukker is dan normaal? Misschien handig om rekening mee te houden inderdaad..
Met een hele groep naar paviljoen wandelen... gezellie!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is goed.Kunnen we samen verdwalen.
Je hebt mn nummer nog he?
en anders heb ik nog een sok met een batterij erin.quote:
Vast wel, parkeerplek zat..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom gaan we om 16:00 uur weg, dan nog even langs Tattoo Bob in Katendrecht... en dan heel snel richting Amsterdam. En hopen dat er nog genoeg gratis plekjes vrij zijn met parkeren
En wij eten onderweg
[..]
Met een hele groep naar paviljoen wandelen... gezellie!
Ik spaar mijn pis ook wel op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en anders heb ik nog een sok met een batterij erin.
Knuffelen met Joysaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:49 schreef Joysa het volgende:
17u wegrijden.. met beetje geluk 19.15 ofzo daar.. ik lijk wel gek
Goed idee.quote:
Ohhhh nee hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe hij staat op mijn telefoon
Mocht iemand dit proberen, verwacht dan een stuk hout in je nek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Goed idee.
Ligt patje te pitten in die bios, voelt ie inneens een warme straal in zijn nek.
Nahh, dat is niet echt nodigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik de nederlandse erop zetten
Doodsverwensing, PR gemacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mocht iemand dit proberen, verwacht dan een stuk hout in je nek.
ben benieuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |