Lekker rustigquote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef Papabear het volgende:
Morgenmiddag rond 17:00 uur weer 500 kaarten beschikbaar
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:58 schreef ItWasWritten het volgende:
ben ik de enige die meegaat maar verder maar 1 iemand kent van fok.nl? (die ws niet meegaat)
Is je gedicht al af?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:21 schreef Monopoly het volgende:
Premeet ga ik niet halen iig. Ik kom wel naar de film.
Is dit het begin van een slechte smoes?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef Monopoly het volgende:
Als iemand nog inspiratie heeft, bij deze van harte welkom!
Nee want hij doet het echt hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is dit het begin van een slechte smoes?
je bent bang he skkltjequote:Op maandag 5 maart 2012 23:30 schreef Monopoly het volgende:
Nee hoor, ik heb de laatste tijd niet veel op FOK! gezeten door drukte, Anders had ik een paar recentelijke topics aan kunnen halen in het gedicht.
Kan niet wachtenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben om 18uur bij pannekoekenhuis samen met mijn grote broer BobRooney, komen we mono en patje in elkaar slaan
Ik vertel jonge gewillige meisjes over terminaal zieke vrienden, ik wurg katten en laatst heb ik een reiger levend opgegeten.quote:
Ik steel rolstoelenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vertel jonge gewillige meisjes over terminaal zieke vrienden, ik wurg katten en laatst heb ik een reiger levend opgegeten.
Deze boy heeft lef vriend.
Ik ook niet man, tijd geleden dat ik jullie gezien hebquote:
Neen. Je komt, of je komt niet.quote:
Ik kom sowieso bios, ik zit alleen met school te kijken, volgens mij tot 5, misschien tot 6... Dus half 7 is lastigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Je komt, of je komt niet.
Kom nou maar gewoon.
Je kan toch later binnenlopen, we blijven daar zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kom sowieso bios, ik zit alleen met school te kijken, volgens mij tot 5, misschien tot 6... Dus half 7 is lastig
Okiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan toch later binnenlopen, we blijven daar zitten.
Skkl wrm nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef Monopoly het volgende:
Myra, ik ga niet naar de premeet, dus we kunnen terug wel treinen, maar heen ga ik wat later
Zachtjes bieren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Huiswerk, geen zin om hard te bieren doordeweeks etc
SiIk stalken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
OkiIll be there, ik heb het nummer van Silk dus ik stalk haar wel als ik het niet kan vinden
Remlof neequote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:23 schreef remlof het volgende:
Ik ga het niet redden, vandaag en morgen te druk, heb een avond chillen ipv treinen ertussen nodig.
Spijtig maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:23 schreef remlof het volgende:
Ik ga het niet redden, vandaag en morgen te druk, heb een avond chillen ipv treinen ertussen nodig.
Heb een luchtje meegenomen naar 't werk, komt goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:53 schreef LompeHork het volgende:
Het begint hier een beetje te stinken vrind.
1988 - 24 hierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:56 schreef JK1982 het volgende:
Ik hoor hier iedereen maar over school, huiswerk enz. Ben ik de oudste vanavond ofzo? (29)
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
1988 - 24 hier
En geloof dat LompeHork ook in de richting van jouw leeftijd is
"In de richting van jouw leeftijd.."quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik ben nog heel ver weg van de dertig.
Oke, misschien ook niet
Mijn vriend is een jaartje jonger.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:56 schreef JK1982 het volgende:
Ik hoor hier iedereen maar over school, huiswerk enz. Ben ik de oudste vanavond ofzo? (29)
Ah, gelukkig.. Anders zou het net een schoolreisje lijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mijn vriend is een jaartje jonger.you're not alone.
Zeg, ging jij nou ergens nog wat eten vooraf?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:50 schreef So_Surreal het volgende:
Zijn altijd de toffe mensen die moeten afhaken: Remlof, Mono
Dat is ook de rede dat ik er bijna nooit bij benik ben tof.
Ja, ik ben er om 17:45 ongeveer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.. Anders zou het net een schoolreisje lijken
[..]
Zeg, ging jij nou ergens nog wat eten vooraf?
Ikke ben 33quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:56 schreef JK1982 het volgende:
Ja, ik vind het goed, is misschien wel even gezellig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:10 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja, ik ben er om 17:45 ongeveer.
Volgens mij zit er een Surinaamse toko, die lijkt me wel goed.
Als jij ook wil eten moet je het even zeggen
Patje en Silk zouden misschien aanschuiven, dat laat Patje mij nog weten, hij heeft mijn nummer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het goed, is misschien wel even gezellig.
Moet sowieso toch ook nog even ergens wat eten..
Had je verder nog meer reacties ontvangen, of?
PM me anders maar even wat je wilt..
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef So_Surreal het volgende:
JK1982, voordat we afspreken, je bent toch niet een of andere rare gast / seriemoordenaar of zo toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |