Ohh, bij avatar viel ik in slaapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Soort van Avatar rip-off, wel goede recenties.
Ik hou je wel wakkerquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er rond 18uur met mijn broer
Heb al met So Surreal de afzegger afgesproken geloof ik
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kan ik je afraden, daar heb ik tijdens de ROO-meet wat gegeten, maar het was erg zout en de snacks waren niet warm, kun je beter naar de Burger King naast het station gaan
[..]
Die komt toch niet
Dan is het goedquote:
Daarom gaan we om 16:00 uur weg, dan nog even langs Tattoo Bob in Katendrecht... en dan heel snel richting Amsterdam. En hopen dat er nog genoeg gratis plekjes vrij zijn met parkerenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien dat het ivm dat gebeuren in de Arena wel drukker is dan normaal? Misschien handig om rekening mee te houden inderdaad..
Met een hele groep naar paviljoen wandelen... gezellie!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is goed.Kunnen we samen verdwalen.
Je hebt mn nummer nog he?
en anders heb ik nog een sok met een batterij erin.quote:
Vast wel, parkeerplek zat..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom gaan we om 16:00 uur weg, dan nog even langs Tattoo Bob in Katendrecht... en dan heel snel richting Amsterdam. En hopen dat er nog genoeg gratis plekjes vrij zijn met parkeren
En wij eten onderweg
[..]
Met een hele groep naar paviljoen wandelen... gezellie!
Ik spaar mijn pis ook wel op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en anders heb ik nog een sok met een batterij erin.
Knuffelen met Joysaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:49 schreef Joysa het volgende:
17u wegrijden.. met beetje geluk 19.15 ofzo daar.. ik lijk wel gek
Goed idee.quote:
Ohhhh nee hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe hij staat op mijn telefoon
Mocht iemand dit proberen, verwacht dan een stuk hout in je nek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Goed idee.
Ligt patje te pitten in die bios, voelt ie inneens een warme straal in zijn nek.
Nahh, dat is niet echt nodigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik de nederlandse erop zetten
Doodsverwensing, PR gemacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mocht iemand dit proberen, verwacht dan een stuk hout in je nek.
ben benieuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |