Zo beterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:07 schreef Renesite het volgende:
De deur?
Soms moet je jezelf bewaren Benny. Beentjes dicht.
xoberzoquote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mocht maar liefst anderhalf uur eerder naar huis, lekker gedoucht, tas gepkat, en zo de trein naar mijn dikkie nemen. Nu hebben we een uur langer dit weekend om te seksen
Ha! Ik heb Joppie Ribbel Chipsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Nu heb ik spijt dat ik geen chips heb gekocht
Ligt eraan wat je lekker vindquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan vast weer lekkerder drinken dan mij
Ik dus nuquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je lekker vind
Zat net gewoon aan het water
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mocht maar liefst anderhalf uur eerder naar huis, lekker gedoucht, tas gepkat, en zo de trein naar mijn dikkie nemen. Nu hebben we een uur langer dit weekend om te seksen
Delenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
en denk dat ik zo een latte macchiato neem
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Meisje in de trein : shit pil vergeten.. Ander meisje : haha geen sex vanavond..
Meisje: ja dagggg
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Meisje in de trein : shit pil vergeten.. Ander meisje : haha geen sex vanavond..
Meisje: ja dagggg
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:47 schreef roos85 het volgende:
Zal ik me trouwens aanmelden voor redactie sport?
Waarin? Er zijn genoeg stoere kerels bij Sport die je overal mee willen helpenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja?
maar ik ben denk ik daar niet zo goed in
In het leuk schrijven enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarin? Er zijn genoeg stoere kerels bij Sport die je overal mee willen helpen.
Ooooohw oke...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:22 schreef Zeroku het volgende:
Uhm, 7 per week. Maar die is niet bindend, als je aangeeft dat je er niet kunt zijn o.i.d. is dat geen probleem en als je gewoon beetje aandacht hebt voor Sport haal je dat makkelijk.
7 per week, dat klinkt best veel..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:22 schreef Zeroku het volgende:
Uhm, 7 per week. Maar die is niet bindend, als je aangeeft dat je er niet kunt zijn o.i.d. is dat geen probleem en als je gewoon beetje aandacht hebt voor Sport haal je dat makkelijk.
Wuutquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij met het WK in 2010 zat ik op 400 per maand.
1 per dag, dan klinkt het al minderquote:
Dat eerste zat ik ook net te bedenken inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
1 per dag, dan klinkt het al minder. Nee maar sowieso op het begin wordt er niets van je verwacht, er wordt gewoon uitgelegd hoe alles in elkaar zit en dan wordt je ieder bericht geholpen etc. en naarmate de tijd vordert kun je op eigen houtje verder gaan
.
Ja, was echt gekkenhuis toenquote:
Wil ik weten wat tubgirl is?quote:Op zondag 4 maart 2012 10:39 schreef Pheno het volgende:
Die afkorting laat me altijd denken aan tubgirl. Not pleasant.
Laat ik het zo zeggen, je krijgt een ban als je het op FOK! post. Dat heeft een reden en dat is niet omdat het een mooi plaatje isquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:45 schreef Renesite het volgende:
Heb net aan Patrick 'one man one jar' laten zien
Ik was te nieuwsgierig en heb het gegoogled, ben ik blij dat ik een sterke maag heb..quote:Op zondag 4 maart 2012 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je krijgt een ban als je het op FOK! post. Dat heeft een reden en dat is niet omdat het een mooi plaatje is
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik was te nieuwsgierig en heb het gegoogled, ben ik blij dat ik een sterke maag heb..
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:45 schreef Renesite het volgende:
Heb net aan Patrick 'one man one jar' laten zien
De saus, it's too muchquote:
wut?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef iBenny het volgende:
Er zit GPS in mijn schoen.
De FBI kan mij nu de hele dag traceren...
Als ik dat USBdingetje die erin zit in mijn laptop prop kan ik zo zien waar ik ben geweestquote:
wtf, wat voor schoenen zijn dat danquote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik dat USBdingetje die erin zit in mijn laptop prop kan ik zo zien waar ik ben geweest.
Kwam er pas bij het kopen achter dat dat erin zit
Soort cabaret achtig iets, komt ook Patrique zijn: Meisje, ik ben boooooooooooooos vandaanquote:
Ooohw dat. Nah, vind ik niet zo eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Soort cabaret achtig iets, komt ook Patrique zijn: Meisje, ik ben boooooooooooooos vandaan
Komt zo op Nederland 3
Ken alleen wat losse fragmentjes, nu maar eens de show kijken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw dat. Nah, vind ik niet zo eigenlijk
hier...quote:
Valt tegenwoordig toch wel meequote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hier...
Ach het is overal zo. Niet alleen op FOK! hoor. Je komt gewoon makkelijker binnen met een netwerk of juist net die ene connectie...
uhuh, mega jelly bean ftwquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja
Ik ben benieuwd naar die pop in die tuin
quote:
Maar eind mei kan ik een nieuwe telefoon nemen. Tegen die tijd hebben ze hopelijk wel smartphones die die update daar naartoe wel aan kunnenquote:
De nieuwe One lichting van HTC ziet er wel mooi uit, een van die dingen (de One-S ), en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tofquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar eind mei kan ik een nieuwe telefoon nemen. Tegen die tijd hebben ze wel smartphones die die update daar naartoe wel aankunnen
Kun je er dan ook op koken?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tof
Ik had ze gezien iddquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De nieuwe One lichting van HTC ziet er wel mooi uit, een van die dingen (de One-S ), en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tof
Ik moet tegen die tijd ook kijken, maar ik ben n00b.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar eind mei kan ik een nieuwe telefoon nemen. Tegen die tijd hebben ze hopelijk wel smartphones die die update daar naartoe wel aan kunnen
whehehe, ze bombarderen de in eerste instantie aluminium behuizing met plasma, en daardoor oxideert het aluminium dermate drastisch dat er een keramische laag ontstaatquote:
Que smartphones? nee tochquote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet tegen die tijd ook kijken, maar ik ben n00b.
Ik heb geen idee. Ik heb zo'n HTC ooit gekocht met zo'n abo, maar ik vind het maar een traag kutding geworden. 1x kapotgegaan, want hij bleef restarten als het maar even warm werdquote:
Gaat eens zoeken. SG3 heeft geen HD. No, kan ik geen HD-films kijken. Snif. Oke. Care.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De nieuwe One lichting van HTC ziet er wel mooi uit, een van die dingen (de One-S ), en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tof
SG3 zou waarschijnlijk toch full HD gaan krijgen?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat eens zoeken. SG3 heeft geen HD. No, kan ik geen HD-films kijken. Snif. Oke. Care.
Ah, aan je leeftijd ligt het niet hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb zo'n HTC ooit gekocht met zo'n abo, maar ik vind het maar een traag kutding geworden. 1x kapotgegaan, want hij bleef restarten als het maar even warm werd
Voor de rest komt er oveel van die meuk uit, ik kan het niet volgen met mijn 47 jaar
Viiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeessssss!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is aan het wordfeuden. Met internet.
Meisje, ik ben BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS zeggenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is aan het wordfeuden. Met internet.
Dat is dan net ontkracht. http://crave.cnet.co.uk/m(...)80p-screen-50007220/quote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SG3 zou waarschijnlijk toch full HD gaan krijgen?
Heb al mijn best gedaan vandaagquote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Meisje, ik ben BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS zeggen
check, ben benieuwd of die keramische behuizing dan ook wel kloptquote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan net ontkracht. http://crave.cnet.co.uk/m(...)80p-screen-50007220/
Toen was het 10 euro, nu 30 euro(bij Hi) iddquote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Pheno het volgende:
Ik zie het allemaal wel tegen de tijd dat ik echt moet. Al hoop ik dat ik stilzwijgend kan verlengen, want nu heb ik onbeperkt internet. En dat is blijkbaar tegenwoordig niet meer mogelijk voor een fatsoenlijke prijs zoals in onze buurlanden
Niemand wilt in zijn omgeving die overeenstemt met mijne.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je met iemand anders naar De Kleine Zeemeermin gaat
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niemand wilt in zijn omgeving die overeenstemt met mijne.
Sterker nog: IK GA NIET.
![]()
![]()
Ga jij anders naar de kleine zeemeermin. Als ik zeg dat Benny komt dan mag je hier vast logerenquote:
Ach.. we kunnen kijken wanneer het in het midden van het land is, reizen we naar elkaar toequote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ik niet aan de andere kant van het land had gewoond, was ik wel met je meegegaan hoor
Ik zou het niet eens erg vinden. misschien zelfs leuk...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga jij anders naar de kleine zeemeermin. Als ik zeg dat Benny komt dan mag je hier vast logeren
Opgelost.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens erg vinden. misschien zelfs leuk...
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens erg vinden. misschien zelfs leuk...
dat kan ookquote:Op zondag 4 maart 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach.. we kunnen kijken wanneer het in het midden van het land is, reizen we naar elkaar toe
Ja.. stomme grafhoer.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:12 schreef iBenny het volgende:
De kleine zeemeermin is toch met die ene van Popstars?
wat is dezequote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
grrr, 4 punten verschil met rene wordfeud... nog 4 kutletters
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef Renesite het volgende:
Ik heb nog 2. Bruikbare lettersLage letters
Zie mij rollen like a bosssssss
met beetje mzzl win je dan hequote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
grrr, 4 punten verschil met rene wordfeud... nog 4 kutletters
ja ik mis patjon nu alquote:
Ja... en hij speelt gewoon vies.quote:
heheh, doe ik ook weleens ja. is wel leukquote:Op zondag 4 maart 2012 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... en hij speelt gewoon vies.
Ik pass, gaat hij ook passen, zodat ik niks meer kan. Dat noem ik nou een KLOOTZAK
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... en hij speelt gewoon vies.
Ik pass, gaat hij ook passen, zodat ik niks meer kan. Dat noem ik nou een KLOOTZAK
Hij heeft twee keer verloren met jokeren van mij. Een keer met risk en een keer BIJNA met risk (mijn moeder won)quote:Op zondag 4 maart 2012 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
heheh, doe ik ook weleens ja. is wel leuk
aah, dan moet je niet vies spelen hequote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij heeft twee keer verloren met jokeren van mij. Een keer met risk en een keer BIJNA met risk (mijn moeder won)
Ik denk dat zijn incasseringsvermogen is geslonken naar nihil
Ik kan niets met mijn letters.quote:
die 2 heeft hij ws he?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan niets met mijn letters.
Maar het zijn S en N. 'Bruikbare' alsin: geen Q of X
Die heb ik op 9 letters (de drempel is 7?) geswapt jaquote:
dat is wel vies, heb ik zo een hekel aan he als iemand dat doet en ik ze vervolgens krijgquote:Op zondag 4 maart 2012 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heb ik op 9 letters (de drempel is 7?) geswapt ja
Ik stond toen nog achterquote:Op zondag 4 maart 2012 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is wel vies, heb ik zo een hekel aan he als iemand dat doet en ik ze vervolgens krijg
sterfquote:Op zondag 4 maart 2012 23:30 schreef Renesite het volgende:
Vind het wel vervelend voor 'm. Ik ga even lief doen voordat dit escaleert
[..]
Ik stond toen nog achterMaar maakte daarna een woord met 37 punten
Maandag.quote:
Neuh, normaal ben ik vrij op maandagquote:
Buh ik moet alleen even wakker worden. Nog maar een koffie dan.quote:
Ha-llo.quote:
H-ey.quote:
Nee ik had andere verplichtingen, binnenkort maar weer eens een wedstrijd bezoeken. Een deel van Waalwijk mocht gratis deze keer maar niet het deel waar ik in woonquote:Op maandag 5 maart 2012 10:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nog in de hekken gehangen bij RKC Patje? Wat een helden.
Ja en er waren ook een boel kinderen uit Rotterdam meegekomen. Vandaar dat vuurwerk enzo. Ik schrok me de pleuris trouwens ik dacht waar komt die herrie vandaanquote:Op maandag 5 maart 2012 10:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, vandaar die sfeer! Heerlijk, die subsidie-acties.
Precies en meteen 1 voor Ard en Jeroenquote:Op maandag 5 maart 2012 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat ik hallucineerde. Maar dat vuurwerk was dus echt.
Maar volgend jaar weer makkelijk Eredivisie. Standbeeld voor Ruud Brood.
Die van mij gaat overal mee naartoe. Als het koud is danquote:
Aaaah, meer uurtjes weer deze weekquote:Op maandag 5 maart 2012 13:05 schreef PatriQue89 het volgende:
En naar huis. En eerder werken. Gelukkig met chill iemand afsluiten!
Ardje, ik wist niet dat hij zo'n baasfactor in zich had.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Precies en meteen 1 voor Ard en Jeroen
Wat dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmmhmmmm... mensen mensen... is het al eind april?
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuwe auto?
nvm... Facebook verraade het
Hij is tof
Ohw ja... dat klopt. Is tot nu toe alleen nog voor Android en iOSquote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kan het niet vinden op windows phone..
Ja vind ik stom, er wordt aan gewerkt, schijntquote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... dat klopt. Is tot nu toe alleen nog voor Android en iOS
Sowieso zullen de leuke apps wel steeds meer gemaakt worden voor wPhonequote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja vind ik stom, er wordt aan gewerkt, schijnt
Net als smileys voor whatsappquote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso zullen de leuke apps wel steeds meer gemaakt worden voor wPhone
die heeft Nokia toch wel? mama Roos heeft echt een bagger nokia, en die heeft ook smileys voor WAquote:
Niet voor Windows7 phone.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
die heeft Nokia toch wel? mama Roos heeft echt een bagger nokia, en die heeft ook smileys voor WA
Zal ik even naar je inzage?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
WTFFF
Hebben ze een responsie en inzage college ingepland op een tijdstip dat we college hebben.. wat ook het enige college is.. THAFUCK!!!!!!!
Ik halve dagquote:
mwaaaah valt best meeeequote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekkere tijd. Zo heb je niks aan je dag
Jaquote:
Nee... nouja, Daarna met klasgenoot bezig voor Engels... vrijdag een brief inleveren, en een mondeling doenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekkere tijd. Zo heb je niks aan je dag
Dus je verhuurt de kamer omdat je lastig gevallen wordt op die kamer met telefoontjes?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:03 schreef gomi het volgende:
pfff bezig een kamer te verhuren. word gek van de telefoontjes
yeah zoiets. dan verbind ik de foon door en mag de huurder t aannemenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je verhuurt de kamer omdat je lastig gevallen wordt op die kamer met telefoontjes?
jammerquote:Op maandag 5 maart 2012 22:58 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, dat is me te ver weg, zo in de avond doordeweeks.
Leren op schoolquote:
Kssssstquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Wel een half uur college gehad
Zit alweer thuis, witte bol smeerkaas en warme chocomelk.
Nu de hele dag bezig voor school, gezien het in de vakantie een beetje achterwege is gebleven
Tja, het meest is te ver weg voor me.quote:
Kutweek achter de rug. Of nek eigenlijk. Ik ga met die pijn naar bed en word er wakker meequote:
Hmm, das kutquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutweek achter de rug. Of nek eigenlijk. Ik ga met die pijn naar bed en word er wakker mee
Correct, maar ja, de uitslag is pas vrijdag. En dan weet ik misschien meer. of niet, als er niets te zien was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, das kut. Daar was ook die MRI voor toch?
Das niet mijn stoel, die is van Dirk van der Kooijquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:10 schreef iBenny het volgende:
DeZwabber, geen idee waar ik je stoel heb gezien maar hij is tof
Ohw, dat kan ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das niet mijn stoel, die is van Dirk van der Kooij
Je zal maar tijd teveel hebben en toevallig aan een oude lasrobot kunnen komen
[ afbeelding ]
Ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |