Ja.. stomme grafhoer.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:12 schreef iBenny het volgende:
De kleine zeemeermin is toch met die ene van Popstars?
wat is dezequote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
grrr, 4 punten verschil met rene wordfeud... nog 4 kutletters
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef Renesite het volgende:
Ik heb nog 2. Bruikbare lettersLage letters
Zie mij rollen like a bosssssss
met beetje mzzl win je dan hequote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
grrr, 4 punten verschil met rene wordfeud... nog 4 kutletters
ja ik mis patjon nu alquote:
Ja... en hij speelt gewoon vies.quote:
heheh, doe ik ook weleens ja. is wel leukquote:Op zondag 4 maart 2012 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... en hij speelt gewoon vies.
Ik pass, gaat hij ook passen, zodat ik niks meer kan. Dat noem ik nou een KLOOTZAK
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... en hij speelt gewoon vies.
Ik pass, gaat hij ook passen, zodat ik niks meer kan. Dat noem ik nou een KLOOTZAK
Hij heeft twee keer verloren met jokeren van mij. Een keer met risk en een keer BIJNA met risk (mijn moeder won)quote:Op zondag 4 maart 2012 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
heheh, doe ik ook weleens ja. is wel leuk
aah, dan moet je niet vies spelen hequote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij heeft twee keer verloren met jokeren van mij. Een keer met risk en een keer BIJNA met risk (mijn moeder won)
Ik denk dat zijn incasseringsvermogen is geslonken naar nihil
Ik kan niets met mijn letters.quote:
die 2 heeft hij ws he?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan niets met mijn letters.
Maar het zijn S en N. 'Bruikbare' alsin: geen Q of X
Die heb ik op 9 letters (de drempel is 7?) geswapt jaquote:
dat is wel vies, heb ik zo een hekel aan he als iemand dat doet en ik ze vervolgens krijgquote:Op zondag 4 maart 2012 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heb ik op 9 letters (de drempel is 7?) geswapt ja
Ik stond toen nog achterquote:Op zondag 4 maart 2012 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is wel vies, heb ik zo een hekel aan he als iemand dat doet en ik ze vervolgens krijg
sterfquote:Op zondag 4 maart 2012 23:30 schreef Renesite het volgende:
Vind het wel vervelend voor 'm. Ik ga even lief doen voordat dit escaleert
[..]
Ik stond toen nog achterMaar maakte daarna een woord met 37 punten
Maandag.quote:
Neuh, normaal ben ik vrij op maandagquote:
Buh ik moet alleen even wakker worden. Nog maar een koffie dan.quote:
Ha-llo.quote:
H-ey.quote:
Nee ik had andere verplichtingen, binnenkort maar weer eens een wedstrijd bezoeken. Een deel van Waalwijk mocht gratis deze keer maar niet het deel waar ik in woonquote:Op maandag 5 maart 2012 10:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nog in de hekken gehangen bij RKC Patje? Wat een helden.
Ja en er waren ook een boel kinderen uit Rotterdam meegekomen. Vandaar dat vuurwerk enzo. Ik schrok me de pleuris trouwens ik dacht waar komt die herrie vandaanquote:Op maandag 5 maart 2012 10:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, vandaar die sfeer! Heerlijk, die subsidie-acties.
Precies en meteen 1 voor Ard en Jeroenquote:Op maandag 5 maart 2012 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat ik hallucineerde. Maar dat vuurwerk was dus echt.
Maar volgend jaar weer makkelijk Eredivisie. Standbeeld voor Ruud Brood.
Die van mij gaat overal mee naartoe. Als het koud is danquote:
Aaaah, meer uurtjes weer deze weekquote:Op maandag 5 maart 2012 13:05 schreef PatriQue89 het volgende:
En naar huis. En eerder werken. Gelukkig met chill iemand afsluiten!
Ardje, ik wist niet dat hij zo'n baasfactor in zich had.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Precies en meteen 1 voor Ard en Jeroen
Wat dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmmhmmmm... mensen mensen... is het al eind april?
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuwe auto?
nvm... Facebook verraade het
Hij is tof
Ohw ja... dat klopt. Is tot nu toe alleen nog voor Android en iOSquote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kan het niet vinden op windows phone..
Ja vind ik stom, er wordt aan gewerkt, schijntquote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... dat klopt. Is tot nu toe alleen nog voor Android en iOS
Sowieso zullen de leuke apps wel steeds meer gemaakt worden voor wPhonequote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja vind ik stom, er wordt aan gewerkt, schijnt
Net als smileys voor whatsappquote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso zullen de leuke apps wel steeds meer gemaakt worden voor wPhone
die heeft Nokia toch wel? mama Roos heeft echt een bagger nokia, en die heeft ook smileys voor WAquote:
Niet voor Windows7 phone.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
die heeft Nokia toch wel? mama Roos heeft echt een bagger nokia, en die heeft ook smileys voor WA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |