wut?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef iBenny het volgende:
Er zit GPS in mijn schoen.
De FBI kan mij nu de hele dag traceren...
Als ik dat USBdingetje die erin zit in mijn laptop prop kan ik zo zien waar ik ben geweestquote:
wtf, wat voor schoenen zijn dat danquote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik dat USBdingetje die erin zit in mijn laptop prop kan ik zo zien waar ik ben geweest.
Kwam er pas bij het kopen achter dat dat erin zit
Soort cabaret achtig iets, komt ook Patrique zijn: Meisje, ik ben boooooooooooooos vandaanquote:
Ooohw dat. Nah, vind ik niet zo eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Soort cabaret achtig iets, komt ook Patrique zijn: Meisje, ik ben boooooooooooooos vandaan
Komt zo op Nederland 3
Ken alleen wat losse fragmentjes, nu maar eens de show kijken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw dat. Nah, vind ik niet zo eigenlijk
hier...quote:
Valt tegenwoordig toch wel meequote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hier...
Ach het is overal zo. Niet alleen op FOK! hoor. Je komt gewoon makkelijker binnen met een netwerk of juist net die ene connectie...
uhuh, mega jelly bean ftwquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja
Ik ben benieuwd naar die pop in die tuin
quote:
Maar eind mei kan ik een nieuwe telefoon nemen. Tegen die tijd hebben ze hopelijk wel smartphones die die update daar naartoe wel aan kunnenquote:
De nieuwe One lichting van HTC ziet er wel mooi uit, een van die dingen (de One-S ), en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tofquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar eind mei kan ik een nieuwe telefoon nemen. Tegen die tijd hebben ze wel smartphones die die update daar naartoe wel aankunnen
Kun je er dan ook op koken?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tof
Ik had ze gezien iddquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De nieuwe One lichting van HTC ziet er wel mooi uit, een van die dingen (de One-S ), en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tof
Ik moet tegen die tijd ook kijken, maar ik ben n00b.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar eind mei kan ik een nieuwe telefoon nemen. Tegen die tijd hebben ze hopelijk wel smartphones die die update daar naartoe wel aan kunnen
whehehe, ze bombarderen de in eerste instantie aluminium behuizing met plasma, en daardoor oxideert het aluminium dermate drastisch dat er een keramische laag ontstaatquote:
Que smartphones? nee tochquote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet tegen die tijd ook kijken, maar ik ben n00b.
Ik heb geen idee. Ik heb zo'n HTC ooit gekocht met zo'n abo, maar ik vind het maar een traag kutding geworden. 1x kapotgegaan, want hij bleef restarten als het maar even warm werdquote:
Gaat eens zoeken. SG3 heeft geen HD. No, kan ik geen HD-films kijken. Snif. Oke. Care.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De nieuwe One lichting van HTC ziet er wel mooi uit, een van die dingen (de One-S ), en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tof
SG3 zou waarschijnlijk toch full HD gaan krijgen?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat eens zoeken. SG3 heeft geen HD. No, kan ik geen HD-films kijken. Snif. Oke. Care.
Ah, aan je leeftijd ligt het niet hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb zo'n HTC ooit gekocht met zo'n abo, maar ik vind het maar een traag kutding geworden. 1x kapotgegaan, want hij bleef restarten als het maar even warm werd
Voor de rest komt er oveel van die meuk uit, ik kan het niet volgen met mijn 47 jaar
Viiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeessssss!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is aan het wordfeuden. Met internet.
Meisje, ik ben BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS zeggenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is aan het wordfeuden. Met internet.
Dat is dan net ontkracht. http://crave.cnet.co.uk/m(...)80p-screen-50007220/quote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SG3 zou waarschijnlijk toch full HD gaan krijgen?
Heb al mijn best gedaan vandaagquote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Meisje, ik ben BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS zeggen
check, ben benieuwd of die keramische behuizing dan ook wel kloptquote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan net ontkracht. http://crave.cnet.co.uk/m(...)80p-screen-50007220/
Toen was het 10 euro, nu 30 euro(bij Hi) iddquote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Pheno het volgende:
Ik zie het allemaal wel tegen de tijd dat ik echt moet. Al hoop ik dat ik stilzwijgend kan verlengen, want nu heb ik onbeperkt internet. En dat is blijkbaar tegenwoordig niet meer mogelijk voor een fatsoenlijke prijs zoals in onze buurlanden
Niemand wilt in zijn omgeving die overeenstemt met mijne.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je met iemand anders naar De Kleine Zeemeermin gaat
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niemand wilt in zijn omgeving die overeenstemt met mijne.
Sterker nog: IK GA NIET.
![]()
![]()
Ga jij anders naar de kleine zeemeermin. Als ik zeg dat Benny komt dan mag je hier vast logerenquote:
Ach.. we kunnen kijken wanneer het in het midden van het land is, reizen we naar elkaar toequote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ik niet aan de andere kant van het land had gewoond, was ik wel met je meegegaan hoor
Ik zou het niet eens erg vinden. misschien zelfs leuk...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga jij anders naar de kleine zeemeermin. Als ik zeg dat Benny komt dan mag je hier vast logeren
Opgelost.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens erg vinden. misschien zelfs leuk...
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens erg vinden. misschien zelfs leuk...
dat kan ookquote:Op zondag 4 maart 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach.. we kunnen kijken wanneer het in het midden van het land is, reizen we naar elkaar toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |