quote:

Maar eind mei kan ik een nieuwe telefoon nemen. Tegen die tijd hebben ze hopelijk wel smartphones die die update daar naartoe wel aan kunnenquote:

De nieuwe One lichting van HTC ziet er wel mooi uit, een van die dingen (de One-S ), en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tofquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar eind mei kan ik een nieuwe telefoon nemen. Tegen die tijd hebben ze wel smartphones die die update daar naartoe wel aankunnen

Kun je er dan ook op koken?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tof

Ik had ze gezien iddquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De nieuwe One lichting van HTC ziet er wel mooi uit, een van die dingen (de One-S ), en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tof
 .
 .

Ik moet tegen die tijd ook kijken, maar ik ben n00b.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar eind mei kan ik een nieuwe telefoon nemen. Tegen die tijd hebben ze hopelijk wel smartphones die die update daar naartoe wel aan kunnen

whehehe, ze bombarderen de in eerste instantie aluminium behuizing met plasma, en daardoor oxideert het aluminium dermate drastisch dat er een keramische laag ontstaatquote:

Que smartphones? nee tochquote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet tegen die tijd ook kijken, maar ik ben n00b.
 ?
 ?

Ik heb geen idee. Ik heb zo'n HTC ooit gekocht met zo'n abo, maar ik vind het maar een traag kutding geworden. 1x kapotgegaan, want hij bleef restarten als het maar even warm werdquote:

Gaat eens zoeken. SG3 heeft geen HD. No, kan ik geen HD-films kijken. Snif. Oke. Care.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De nieuwe One lichting van HTC ziet er wel mooi uit, een van die dingen (de One-S ), en de Samsung SG3 gaan een keramische behuizing hebben, echt enorm tof

SG3 zou waarschijnlijk toch full HD gaan krijgen?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat eens zoeken. SG3 heeft geen HD. No, kan ik geen HD-films kijken. Snif. Oke. Care.

Ah, aan je leeftijd ligt het niet hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb zo'n HTC ooit gekocht met zo'n abo, maar ik vind het maar een traag kutding geworden. 1x kapotgegaan, want hij bleef restarten als het maar even warm werd
Voor de rest komt er oveel van die meuk uit, ik kan het niet volgen met mijn 47 jaar
 . Het gaat gewoon enorm snel en is ook eigenlijk amper bij te houden.
 . Het gaat gewoon enorm snel en is ook eigenlijk amper bij te houden.

Viiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeessssss!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is aan het wordfeuden. Met internet.

Meisje, ik ben BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS zeggenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is aan het wordfeuden. Met internet.

Dat is dan net ontkracht. http://crave.cnet.co.uk/m(...)80p-screen-50007220/quote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SG3 zou waarschijnlijk toch full HD gaan krijgen?

Heb al mijn best gedaan vandaagquote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Meisje, ik ben BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS zeggen

check, ben benieuwd of die keramische behuizing dan ook wel kloptquote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan net ontkracht. http://crave.cnet.co.uk/m(...)80p-screen-50007220/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |