wut?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef iBenny het volgende:
Er zit GPS in mijn schoen.
De FBI kan mij nu de hele dag traceren...
Als ik dat USBdingetje die erin zit in mijn laptop prop kan ik zo zien waar ik ben geweestquote:
wtf, wat voor schoenen zijn dat danquote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik dat USBdingetje die erin zit in mijn laptop prop kan ik zo zien waar ik ben geweest.
Kwam er pas bij het kopen achter dat dat erin zit
Soort cabaret achtig iets, komt ook Patrique zijn: Meisje, ik ben boooooooooooooos vandaanquote:
Ooohw dat. Nah, vind ik niet zo eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Soort cabaret achtig iets, komt ook Patrique zijn: Meisje, ik ben boooooooooooooos vandaan
Komt zo op Nederland 3
Ken alleen wat losse fragmentjes, nu maar eens de show kijken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw dat. Nah, vind ik niet zo eigenlijk
hier...quote:
Valt tegenwoordig toch wel meequote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hier...
Ach het is overal zo. Niet alleen op FOK! hoor. Je komt gewoon makkelijker binnen met een netwerk of juist net die ene connectie...
uhuh, mega jelly bean ftwquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja
Ik ben benieuwd naar die pop in die tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |