Zal ik even naar je inzage?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
WTFFF
Hebben ze een responsie en inzage college ingepland op een tijdstip dat we college hebben.. wat ook het enige college is.. THAFUCK!!!!!!!
Ik halve dagquote:
mwaaaah valt best meeeequote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekkere tijd. Zo heb je niks aan je dag
Jaquote:
Nee... nouja, Daarna met klasgenoot bezig voor Engels... vrijdag een brief inleveren, en een mondeling doenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekkere tijd. Zo heb je niks aan je dag
Dus je verhuurt de kamer omdat je lastig gevallen wordt op die kamer met telefoontjes?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:03 schreef gomi het volgende:
pfff bezig een kamer te verhuren. word gek van de telefoontjes
yeah zoiets. dan verbind ik de foon door en mag de huurder t aannemenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je verhuurt de kamer omdat je lastig gevallen wordt op die kamer met telefoontjes?
jammerquote:Op maandag 5 maart 2012 22:58 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, dat is me te ver weg, zo in de avond doordeweeks.
Leren op schoolquote:
Kssssstquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Wel een half uur college gehad
Zit alweer thuis, witte bol smeerkaas en warme chocomelk.
Nu de hele dag bezig voor school, gezien het in de vakantie een beetje achterwege is gebleven
Tja, het meest is te ver weg voor me.quote:
Kutweek achter de rug. Of nek eigenlijk. Ik ga met die pijn naar bed en word er wakker meequote:
Hmm, das kutquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutweek achter de rug. Of nek eigenlijk. Ik ga met die pijn naar bed en word er wakker mee
Correct, maar ja, de uitslag is pas vrijdag. En dan weet ik misschien meer. of niet, als er niets te zien was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, das kut. Daar was ook die MRI voor toch?
Das niet mijn stoel, die is van Dirk van der Kooijquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:10 schreef iBenny het volgende:
DeZwabber, geen idee waar ik je stoel heb gezien maar hij is tof
Ohw, dat kan ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das niet mijn stoel, die is van Dirk van der Kooij
Je zal maar tijd teveel hebben en toevallig aan een oude lasrobot kunnen komen
[ afbeelding ]
Ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |