Zo beterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:07 schreef Renesite het volgende:
De deur?
Soms moet je jezelf bewaren Benny. Beentjes dicht.
xoberzoquote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mocht maar liefst anderhalf uur eerder naar huis, lekker gedoucht, tas gepkat, en zo de trein naar mijn dikkie nemen. Nu hebben we een uur langer dit weekend om te seksen
Ha! Ik heb Joppie Ribbel Chipsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Nu heb ik spijt dat ik geen chips heb gekocht
Ligt eraan wat je lekker vindquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan vast weer lekkerder drinken dan mij
Ik dus nuquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je lekker vind
Zat net gewoon aan het water
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mocht maar liefst anderhalf uur eerder naar huis, lekker gedoucht, tas gepkat, en zo de trein naar mijn dikkie nemen. Nu hebben we een uur langer dit weekend om te seksen
Delenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
en denk dat ik zo een latte macchiato neem
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Meisje in de trein : shit pil vergeten.. Ander meisje : haha geen sex vanavond..
Meisje: ja dagggg
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Meisje in de trein : shit pil vergeten.. Ander meisje : haha geen sex vanavond..
Meisje: ja dagggg
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:47 schreef roos85 het volgende:
Zal ik me trouwens aanmelden voor redactie sport?
Waarin? Er zijn genoeg stoere kerels bij Sport die je overal mee willen helpenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja?
maar ik ben denk ik daar niet zo goed in
In het leuk schrijven enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarin? Er zijn genoeg stoere kerels bij Sport die je overal mee willen helpen.
Ooooohw oke...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:22 schreef Zeroku het volgende:
Uhm, 7 per week. Maar die is niet bindend, als je aangeeft dat je er niet kunt zijn o.i.d. is dat geen probleem en als je gewoon beetje aandacht hebt voor Sport haal je dat makkelijk.
7 per week, dat klinkt best veel..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:22 schreef Zeroku het volgende:
Uhm, 7 per week. Maar die is niet bindend, als je aangeeft dat je er niet kunt zijn o.i.d. is dat geen probleem en als je gewoon beetje aandacht hebt voor Sport haal je dat makkelijk.
Wuutquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij met het WK in 2010 zat ik op 400 per maand.
1 per dag, dan klinkt het al minderquote:
Dat eerste zat ik ook net te bedenken inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
1 per dag, dan klinkt het al minder. Nee maar sowieso op het begin wordt er niets van je verwacht, er wordt gewoon uitgelegd hoe alles in elkaar zit en dan wordt je ieder bericht geholpen etc. en naarmate de tijd vordert kun je op eigen houtje verder gaan
.
Ja, was echt gekkenhuis toenquote:
Wil ik weten wat tubgirl is?quote:Op zondag 4 maart 2012 10:39 schreef Pheno het volgende:
Die afkorting laat me altijd denken aan tubgirl. Not pleasant.
Laat ik het zo zeggen, je krijgt een ban als je het op FOK! post. Dat heeft een reden en dat is niet omdat het een mooi plaatje isquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:45 schreef Renesite het volgende:
Heb net aan Patrick 'one man one jar' laten zien
Ik was te nieuwsgierig en heb het gegoogled, ben ik blij dat ik een sterke maag heb..quote:Op zondag 4 maart 2012 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je krijgt een ban als je het op FOK! post. Dat heeft een reden en dat is niet omdat het een mooi plaatje is
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik was te nieuwsgierig en heb het gegoogled, ben ik blij dat ik een sterke maag heb..
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:45 schreef Renesite het volgende:
Heb net aan Patrick 'one man one jar' laten zien
De saus, it's too muchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |