Ik hoopte nog dat ze dit nummer waren kwijtgeraakt ofzo, verschrikkelijkquote:
Godver, die is eigenlijk veel beter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:50 schreef alors het volgende:
Ik hoopte op 'Ramon moet plassen' als TT, dat mokkel verdient geen topic.
trololol!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
goh, die cd van jawat is moeilijk te vinden...
http://www.tvoranjeshop.nl/8521/jawat-zwarte-aap.htm
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
goh, die cd van jawat is moeilijk te vinden...
http://www.tvoranjeshop.nl/8521/jawat-zwarte-aap.htm
ze zei echt dat het niet zo wasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
en gelukkig staat Jawat niet in iTunes.... http://itunes.apple.com/nl/album/ut-zwarte-aap/id284846912
ik heb amper 5min googlewerk eraan besteed en 2 hits gevonden. een lui zwijn is het.quote:
`gefeliciteerd!quote:
Goeiedag mien jong!!quote:
Op 't moment wordt er toch niet veel gepostquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haai haai ik moet echt wat vaker posten hier Ik voel me eigen steeds meer een lurker
Er wordt gepost, dat vind ik al heel watquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op 't moment wordt er toch niet veel gepost
Onmeunig goed te pass over!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Goeiedag mien jong!!
Alles goed doar an de aandre kaant van de Vink'nbuurte??
In dat geval is het gewoon easy listening, te lui om zelf muziek op te zettenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:03 schreef _JdM_ het volgende:
Bartje legde net uit: het is een "speciale editie" van weekend Request. Volgende week pas de eerste echte Sanderdaynight.
Hmm.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:03 schreef _JdM_ het volgende:
Bartje legde net uit: het is een "speciale editie" van weekend Request. Volgende week pas de eerste echte Sanderdaynight.
Gewoon WeekendRequest, alleen dan een uurtje langer en op zaterdagavond.quote:
Niet een dance-versie ofzo dus?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon WeekendRequest, alleen dan een uurtje langer en op zaterdagavond.
Werd ook wel gedraaid, maar ik heb ook wel andere dingen gehoord. Maar goed, ook maar een uurtje geluisterd. Volgende week weer intunen op het laatste uurtje, ben benieuwd naar het nieuwe programma.quote:
dat word flink veel dubstep heb ik zo'n vermoeden.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Werd ook wel gedraaid, maar ik heb ook wel andere dingen gehoord. Maar goed, ook maar een uurtje geluisterd. Volgende week weer intunen op het laatste uurtje, ben benieuwd naar het nieuwe programma.
ik treur er niet om al is het programma nu niks beter.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:13 schreef JaneDoe het volgende:
tiiimuuur en ráaaamooooon... ooopeeen raaaaadiiiiooooooooo!!!
Timur en Ramon de TopicReanimeerdersquote:
met kijken bedoel ik luisteren ofcquote:Op zondag 4 maart 2012 12:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd kijken of het weer net zo leuke flirt word als gisteren
boeren bovenop appelflap, hoeven de andere 2 niet meer: opgelost!quote:Op zondag 4 maart 2012 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
een appelflap in 3 stukken delen? gewoon in de blender gooien dat ding!
leg er dan meteen een fijne dampende bruine bolus op!quote:Op zondag 4 maart 2012 12:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
boeren bovenop appelflap, hoeven de andere 2 niet meer: opgelost!
dan hoef ik em zelf ook niet meerquote:Op zondag 4 maart 2012 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leg er dan meteen een fijne dampende bruine bolus op!
jij bent vies van jezelf?quote:
yup, bejaardenflirtquote:Op zondag 4 maart 2012 12:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, ik heb net m'n lunch op. Ander gespreksonderwerp?
och...ze kan nog ff bij de 70+ers gaan kijken...quote:
vooral het jeschreeuw L U V Madonna is fucking irritant.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:55 schreef Cee het volgende:
Wat is dat 'lied' van Madonna toch tenenkrommend slecht. En debiel. Gers-proporties.
Ik krijg altijd dit beeld in m'n hoofd:quote:Op zondag 4 maart 2012 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vooral het jeschreeuw L U V Madonna is fucking irritant.
en ze noemt zichzelf ook een "girl" in t liedje. mensen, je bent over de 50...pleurtop!quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik krijg altijd dit beeld in m'n hoofd:
LU
V
Madonna
En ze vond hem knap, en leuk etc!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:01 schreef alors het volgende:
Wat een kutwijf zeg in die flirt, hij leek me zo verliefd op haar...echt jammer..
ze was gewoon verblind door die 75euro...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:01 schreef alors het volgende:
Wat een kutwijf zeg in die flirt, hij leek me zo verliefd op haar...echt jammer..
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze was gewoon verblind door die 75euro...
Ja 'hij heeft héééle mooie ogen' ik dacht Bingo! en toenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:01 schreef Cee het volgende:
[..]
En ze vond hem knap, en leuk etc!
WTF is mis met haar!
was je naakt aan t luisteren naar FjS?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja 'hij heeft héééle mooie ogen' ik dacht Bingo! en toenIk zei gewoon hardop NEE onder de douche
jij niet?!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was je naakt aan t luisteren naar FjS?
nee, ik douche altijd in badpak.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was je naakt aan t luisteren naar FjS?
ehm..nee, ik zit hier in mijn snuggie....quote:
touchéquote:
Móet wel goed zijn, toch? Ik bedoel, twee keer - is +!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
yeah, vanavond het beste van 2 werelden op TV in 1 show.....Gers komt in de Dinoshow! dat moet ik zien!
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Móet wel goed zijn, toch? Ik bedoel, twee keer - is +!
in dit geval waag ik dat te betwijfelen. dit moet de regel zijn die de uitzondering bevestigt...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Móet wel goed zijn, toch? Ik bedoel, twee keer - is +!
Daar heb je behoorlijk wat fantasie voor nodig, om dat te horen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
gaan we weer hoor...
Ik zuig de Pedo
Ik
Ik
zuig
de
Pedo!
tis ook geen mama appelsap hoor, tis meer wat ik ineens bedacht dat er (in mijn zieke geest) precies op paste...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb je behoorlijk wat fantasie voor nodig, om dat te horen.
Oh, aha. Vond em al mafquote:Op zondag 4 maart 2012 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis ook geen mama appelsap hoor, tis meer wat ik ineens bedacht dat er (in mijn zieke geest) precies op paste...
Ik kreeg al een berichtje van een collega, dat nr blijft me achtervolgen...quote:
vanwege die ene dronken striptease?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kreeg al een berichtje van een collega, dat nr blijft me achtervolgen...
maar 10jr??quote:
twitter:Robstenders twitterde op zondag 04-03-2012 om 14:45:01Wil je dinsdagavond as mee naar de voorvertoning van de film Contraband in Amsterdam mail dan naar robradio@powned.tv reageer retweet
Yup...quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vanwege die ene dronken striptease?
[..]
maar 10jr??![]()
ze zoeken sowieso iedere week wel mensen en Amsterdam is me net iets te ver weg. moet ook nog terug naar huis. bovendien ga ik maandag al naar Theo Maassen en wellicht donderdag naar een concert van een Nine Inch Nailscoverband en een A Perfect Circle/Toolcoverbandquote:Op zondag 4 maart 2012 14:54 schreef CindieY het volgende:
3rdRock, niks voor jou?twitter:Robstenders twitterde op zondag 04-03-2012 om 14:45:01Wil je dinsdagavond as mee naar de voorvertoning van de film Contraband in Amsterdam mail dan naar robradio@powned.tv reageer retweet
quote:
Hier welquote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
Doet http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb het niet meer?
Moet je wachten op morgen, Domien is een weekendje naar Londen geweest en heeft allemaal hippe clubs bezocht waar hij graag over wil praten.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat is die Bart Arens toch saai man, met zijn verhalen dat die Lenny Kravitz zo te gek vindt maar nog niet eens heeft gezien. Boeiende info![]()
![]()
Oh nooooquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je wachten op morgen, Domien is een weekendje naar Londen geweest en heeft allemaal hippe clubs bezocht waar hij graag over wil praten.
Ik zit al klaar om 10uquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je wachten op morgen, Domien is een weekendje naar Londen geweest en heeft allemaal hippe clubs bezocht waar hij graag over wil praten.
Als ze leuke muziek draaien wel, anders zet ik zelf wel wat op.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef CindieY het volgende:
Nog mensen die mee luisteren met PS Radio?
Dat valt dan tot nu toe vies tegen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze leuke muziek draaien wel, anders zet ik zelf wel wat op.
Ik keek op 3fmfan maar ik heb Young Wild and Free gewoon niet gehoordquote:
Die heb ik dus wel gehoordquote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik keek op 3fmfan maar ik heb Young Wild and Free gewoon niet gehoordverdrongen ofzo
Nou iddquote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef CindieY het volgende:
Wat een raar verhaal. Dit gaat nog van die typische awkward momenten opleveren.
Zoals je hoort, het levert altijd gevoelens van minimaal 1 van de 2 op.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nou iddmaar sowieso het hele fenomeen van scharrel/fuckbuddy/whatever is echt niets voor mij.
Volgens mij begonnen ze met Days van Tim Knol.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:43 schreef alors het volgende:
Is Jet nou twee keer gedraaid, ik was beide keren weg, maar hij staat wel 2x op 3fmfan, aan het begin van het uur en om half 9...
20:30| Jet - Are You Gonna Be My Girl
20:22| Moss - What You Want
20:19| Ilse Delange - doluv2luvu
20:12| Snoop Dogg, Wiz Khalifa & Bruno - Young Wild And Free
20:09| Tim Knol - Days
20:03| Jet - Are You Gonna Be My Girl
Okay, ik schakelde tijdens Days in dus wist niet of er daarvoor nog een plaat was gedraaidquote:Op zondag 4 maart 2012 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij begonnen ze met Days van Tim Knol.
En dat terwijl het aantal mensen met Android véle malen meer is tegenwoordig. Maar marketingmensen zijn Apple-fanboys, dus wordt er een iPhone-app gemaakt...quote:
Pien!!quote:
Eens!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef alors het volgende:
Ik luister ook nog even, op tv is toch ook niks, chill muziekje wel..
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Pien!!![]()
![]()
Volgens mij luister ik als enige![]()
Niet met veel plezier trouwens, maar tv is nog niet zoveel aan en lezen heb ik geen zin in
Nou dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl het aantal mensen met Android véle malen meer is tegenwoordig. Maar marketingmensen zijn Apple-fanboys, dus wordt er een iPhone-app gemaakt...
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de FOK!Stok
FOK!STOK door Nederland #124 De Kapel (Maringo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg ik hier nu ook respect?
Hier ook gemakszucht en ik kan geen BBC kijken hierquote:Op zondag 4 maart 2012 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik luister ook nogTe lui om hem ergens anders op te zetten
![]()
Hoi, ik heb gewerkt en zit er nog. Moet slapen, maar daarin heb ik geen zin.quote:
Welke filmsch?quote:
OMG slapen op je werk foeifoei NOESquote:Op zondag 4 maart 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gewerkt en zit er nog. Moet slapen, maar daarin heb ik geen zin.
Ik hoor morgenochtend bij de vroege ochtendploeg![]()
![]()
ik ga zo mijn bed maar eens opzoeken. morgen lange dag. werken en dan naar Theo Maassenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gewerkt en zit er nog. Moet slapen, maar daarin heb ik geen zin.
Ik hoor morgenochtend bij de vroege ochtendploeg![]()
![]()
The Descendants (met Clooney) en Carnage (met oa Foster en Winslet)quote:Op zondag 4 maart 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke filmsch?
[..]
OMG slapen op je werk foeifoei NOES
Oh ja ik ben zaterdagavond met mijn schatje naar Pater Moeskroen in Vianen geweest. Wat een bazen blijven dat tochquote:Op zondag 4 maart 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga zo mijn bed maar eens opzoeken. morgen lange dag. werken en dan naar Theo Maassen
Hoort erbij, mien jong! Ik hoef gemiddeld maar 2 keer per maand te slapen hier, scheeltquote:Op zondag 4 maart 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
OMG slapen op je werk foeifoei NOES
Woepie!!quote:
dan ben ik blij dat ik je schatje niet benquote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja ik ben zaterdagavond met mijn schatje naar Pater Moeskroen in Vianen geweest. Wat een bazen blijven dat toch
Tof!! Ooit wel eens naar een optreden van ze geweest hier op het dorp, ik wist niet eens dat ze nog bestondenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja ik ben zaterdagavond met mijn schatje naar Pater Moeskroen in Vianen geweest. Wat een bazen blijven dat toch
Weet je hoe grappig die gasten zijn? En knalgoeie muzikanten. Echt de moeite waard.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik je schatje niet ben
het trekt me niet zo. sorryquote:Op maandag 5 maart 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weet je hoe grappig die gasten zijn? En knalgoeie muzikanten. Echt de moeite waard.
Dat mag uiteraard, maar jij houdt van lachen als ik zo voorbij zie komen waar jij heen gaat in theaters. Derhalve kan ik het echt erg sterk aanbevelen om een theatervoorstelling van deze koningen te checkenquote:
Tof nummer, maar ik ben het niet eens met de titel.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:06 schreef borisz het volgende:
De 2005 versie maar even van een maandagnummer
nja, maar je hebt lachen en lachen. en bij pater moeskroen moet ik denken aan onderbroekenlol en dat is niet zo mijn ding. maar ik kan het mishebben natuurlijk. ik zal er eens over nadenken als ze toevallig een keer in de buurt spelen...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, maar jij houdt van lachen als ik zo voorbij zie komen waar jij heen gaat in theaters. Derhalve kan ik het echt erg sterk aanbevelen om een theatervoorstelling van deze koningen te checken
Nee absoluut geen onderbroekenlol. Ze vertellen op zeer grappige manier een verhaal met daaromheen toffe muziek.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar je hebt lachen en lachen. en bij pater moeskroen moet ik denken aan onderbroekenlol en dat is niet zo mijn ding. maar ik kan het mishebben natuurlijk. ik zal er eens over nadenken als ze toevallig een keer in de buurt spelen...
mocht ik ze zie staan in een theaterboekje zal ik me er eens in verdiepenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee absoluut geen onderbroekenlol. Ze vertellen op zeer grappige manier een verhaal met daaromheen toffe muziek.
Trusten!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht ik ze zie staan in een theaterboekje zal ik me er eens in verdiepen
nu ga ik mij verdiepen in mijn eigen bed.
slaap lekker allemaal en tot de volgende knoop!
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht ik ze zie staan in een theaterboekje zal ik me er eens in verdiepen
nu ga ik mij verdiepen in mijn eigen bed.
slaap lekker allemaal en tot de volgende knoop!
Slaap lekker, ik ga ook zoquote:Op maandag 5 maart 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
Mja ik duik ook maar onder de wol
laters!
bye bye man bye byequote:
Die vuilakkerij hebben ze hier ookquote:Op maandag 5 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
Hallo, wat gaan jullie snel opeensIk ga ook maar eens slapen, ik moet voor 10.00 uur 's ochtends bellen als ik een afspraak met de dokter wil maken
en deze danquote:
voor 10u 's ochtends is in de meeste gevallen toch niet zo vroeg? alleen de nachtwerkers mogen klagen vind ik! de rest gaat maar op rijd naar bedquote:Op maandag 5 maart 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Die vuilakkerij hebben ze hier ook![]()
Slaap lekker
quote:Op maandag 5 maart 2012 07:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 10u 's ochtends is in de meeste gevallen toch niet zo vroeg? alleen de nachtwerkers mogen klagen vind ik! de rest gaat maar op rijd naar bed![]()
goedemorgen
(ja, ik hap)quote:Op maandag 5 maart 2012 07:23 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat je (net als vroegâh) gewoon lekker de hele dag naar de praktijk kan bellen, assistentes vijlen hun nagels maar in hun eigen tijd
Yay, happerds!!quote:Op maandag 5 maart 2012 07:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
(ja, ik hap)
ik vermoed dat ze ook nog wel andere dingen moeten doen dan afspraken inplannen. Volgens mij hebben huisartsen steeds minder assistenten in dienst en hebben die assistenten steeds meer werk te doen. En als je niet constant wordt gestoord door kneuzen met wintertenen die een afspraak willen maken verzet je meer werk.
mmm, dan ben ik verkeerd geïnformeerd......gewoon de hele dag door bellen dus! gloeiendegloeiende. oplichters zijn het! 1000bommen en granaten.quote:Op maandag 5 maart 2012 08:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay, happerds!!![]()
![]()
Bij ons zitten er nu 3 assistentes, terwijl een jaar of 2 geleden hetzelfde werk door 1 werd gedaan. Daarnaast is de praktijk uitgebreid met een extra huisarts en 2 praktijkondersteuners dus ik vind het klinkklare onzin
Hmmzzz... Ik had gerekend op meer weerstandquote:Op maandag 5 maart 2012 08:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, dan ben ik verkeerd geïnformeerd......gewoon de hele dag door bellen dus! gloeiendegloeiende. oplichters zijn het! 1000bommen en granaten.
en nu moet ik echt verder gaan aankleden en langzaamaan richting werk gaan....
nou, dat kun je vergeten! ik waai met alle winden meequote:Op maandag 5 maart 2012 08:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz... Ik had gerekend op meer weerstand
Ik las het op Twitter ja...quote:Op maandag 5 maart 2012 08:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dat kun je vergeten! ik waai met alle winden mee![]()
fijne dag allemaal
quote:
WHATquote:
Was nog een heel gehannes om dat slot vol zand open te krijgenquote:
Ga ik doenquote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Was nog een heel gehannes om dat slot vol zand open te krijgen
Vanavond nieuwe locatie, hou het topic in de gaten
Is Giel weer n beetje bij stem?
En nachtmensen dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 07:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 10u 's ochtends is in de meeste gevallen toch niet zo vroeg? alleen de nachtwerkers mogen klagen vind ik! de rest gaat maar op rijd naar bed![]()
goedemorgen
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in, ik neem aan dat hij inderdaad over zijn weekendje begon?quote:
Ik heb wel wat gewauwel over London gehoord ja. Ik ben snel gevlucht naar Rob @ KX, Domien heeft echt een onuitstaanbaar toontjequote:Op maandag 5 maart 2012 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in, ik neem aan dat hij inderdaad over zijn weekendje begon?
Ach, dat was ook maar 1.5 minuut.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja, en over 'zn meisje'.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha hij klinkt soms echt als een verliefd pubertje,terwijl hij maar een klein jaartje jonger dan mij isquote:
Maar hij heeft wel een vriendinquote:Op maandag 5 maart 2012 10:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha hij klinkt soms echt als een verliefd pubertje,terwijl hij maar een klein jaartje jonger dan mij is
Topplaatquote:
quote:
Ook lief!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik noem mij vriend wel eens vriendje, en hij mij vriendinnetjemaar dat is eigenlijk alleen tegen elkaar.
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook lief!![]()
Ik ben in een hartjesbui vandaag, walgelijk!!
Hey jong, heb je die stok nu al eens ergens gedropt??quote:Op maandag 5 maart 2012 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb het altijd over mijn skatjaah. Like a BAUSS!
Eerst ff werken en daarna vanaf de plek waar ik mijn auto geparkeerd heb (carpoolen) die stok droppen. Heb wel wat leuks in gedachten... Denk ikquote:Op maandag 5 maart 2012 11:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey jong, heb je die stok nu al eens ergens gedropt??
quote:De nikserige nieuwe plaat van John Mayer is megahit... Wat is er in vredesnaam aan de hand met de #3fm dj's? -- Jeroen Stomphorst (@stomphorst)
Ben benieuwd! Hij ligt nu aan de verkeerde kant van het land helaas, ik sla overquote:Op maandag 5 maart 2012 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eerst ff werken en daarna vanaf de plek waar ik mijn auto geparkeerd heb (carpoolen) die stok droppen. Heb wel wat leuks in gedachten... Denk ik
Ben ik het ook niet mee eens... Eigenlijk ben ik het er nooit mee eensquote:
Is het in de buurt van Rijswijk/Den Haag?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eerst ff werken en daarna vanaf de plek waar ik mijn auto geparkeerd heb (carpoolen) die stok droppen. Heb wel wat leuks in gedachten... Denk ik
Ik zeg lekker niksquote:Op maandag 5 maart 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is het in de buurt van Rijswijk/Den Haag?![]()
Ik ga mijn cyberliefde verklaren op de FokStok aan Minthy![]()
Oh, wat een liefde!! Mijn hart maakte een sprongetjequote:Op maandag 5 maart 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is het in de buurt van Rijswijk/Den Haag?![]()
Ik ga mijn cyberliefde verklaren op de FokStok aan Minthy![]()
Boefje!!quote:
Dan zou ik de dokter maar opzoekenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, wat een liefde!! Mijn hart maakte een sprongetje
Dan had ik voor 10u moeten bellen...quote:Op maandag 5 maart 2012 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zou ik de dokter maar opzoekenKan nooit goed zijn
Die bloederige bende kan ook een andere verklaring hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zou ik de dokter maar opzoekenKan nooit goed zijn
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die bloederige bende kan ook een andere verklaring hebben.
Sorry, wat?
Wattes?! Nergens last van verder!quote:Op maandag 5 maart 2012 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die bloederige bende kan ook een andere verklaring hebben.
Sorry, wat?
Als je 'm nou in Amstelveen neerlegt geef ik 'm wellicht een zwieper richting Heemstede of Haarlemmerliede.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nog de verkeerde kant van het landquote:Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je 'm nou in Amstelveen neerlegt geef ik 'm wellicht een zwieper richting Heemstede of Haarlemmerliede.
Joh, dat ding zwerft altijd rond in the middle of nowhere ten oosten van Utrecht of anderszins in niemandsland. Mag nu weleens in de randstad voor een tijdje.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog de verkeerde kant van het land![]()
Killers
Nou, vooruit dan...quote:Op maandag 5 maart 2012 12:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, dat ding zwerft altijd rond in the middle of nowhere ten oosten van Utrecht of anderszins in niemandsland. Mag nu weleens in de randstad voor een tijdje.
Te ver weg, geen tijd voorquote:Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je 'm nou in Amstelveen neerlegt geef ik 'm wellicht een zwieper richting Heemstede of Haarlemmerliede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |