Ook lief!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik noem mij vriend wel eens vriendje, en hij mij vriendinnetjemaar dat is eigenlijk alleen tegen elkaar.
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook lief!![]()
Ik ben in een hartjesbui vandaag, walgelijk!!
Hey jong, heb je die stok nu al eens ergens gedropt??quote:Op maandag 5 maart 2012 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb het altijd over mijn skatjaah. Like a BAUSS!
Eerst ff werken en daarna vanaf de plek waar ik mijn auto geparkeerd heb (carpoolen) die stok droppen. Heb wel wat leuks in gedachten... Denk ikquote:Op maandag 5 maart 2012 11:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey jong, heb je die stok nu al eens ergens gedropt??
quote:De nikserige nieuwe plaat van John Mayer is megahit... Wat is er in vredesnaam aan de hand met de #3fm dj's? -- Jeroen Stomphorst (@stomphorst)
Ben benieuwd! Hij ligt nu aan de verkeerde kant van het land helaas, ik sla overquote:Op maandag 5 maart 2012 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eerst ff werken en daarna vanaf de plek waar ik mijn auto geparkeerd heb (carpoolen) die stok droppen. Heb wel wat leuks in gedachten... Denk ik
Ben ik het ook niet mee eens... Eigenlijk ben ik het er nooit mee eensquote:
Is het in de buurt van Rijswijk/Den Haag?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eerst ff werken en daarna vanaf de plek waar ik mijn auto geparkeerd heb (carpoolen) die stok droppen. Heb wel wat leuks in gedachten... Denk ik
Ik zeg lekker niksquote:Op maandag 5 maart 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is het in de buurt van Rijswijk/Den Haag?![]()
Ik ga mijn cyberliefde verklaren op de FokStok aan Minthy![]()
Oh, wat een liefde!! Mijn hart maakte een sprongetjequote:Op maandag 5 maart 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is het in de buurt van Rijswijk/Den Haag?![]()
Ik ga mijn cyberliefde verklaren op de FokStok aan Minthy![]()
Boefje!!quote:
Dan zou ik de dokter maar opzoekenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, wat een liefde!! Mijn hart maakte een sprongetje
Dan had ik voor 10u moeten bellen...quote:Op maandag 5 maart 2012 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zou ik de dokter maar opzoekenKan nooit goed zijn
Die bloederige bende kan ook een andere verklaring hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zou ik de dokter maar opzoekenKan nooit goed zijn
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die bloederige bende kan ook een andere verklaring hebben.
Sorry, wat?
Wattes?! Nergens last van verder!quote:Op maandag 5 maart 2012 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die bloederige bende kan ook een andere verklaring hebben.
Sorry, wat?
Als je 'm nou in Amstelveen neerlegt geef ik 'm wellicht een zwieper richting Heemstede of Haarlemmerliede.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nog de verkeerde kant van het landquote:Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je 'm nou in Amstelveen neerlegt geef ik 'm wellicht een zwieper richting Heemstede of Haarlemmerliede.
Joh, dat ding zwerft altijd rond in the middle of nowhere ten oosten van Utrecht of anderszins in niemandsland. Mag nu weleens in de randstad voor een tijdje.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog de verkeerde kant van het land![]()
Killers
Nou, vooruit dan...quote:Op maandag 5 maart 2012 12:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, dat ding zwerft altijd rond in the middle of nowhere ten oosten van Utrecht of anderszins in niemandsland. Mag nu weleens in de randstad voor een tijdje.
Te ver weg, geen tijd voorquote:Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je 'm nou in Amstelveen neerlegt geef ik 'm wellicht een zwieper richting Heemstede of Haarlemmerliede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |