WHATquote:
Was nog een heel gehannes om dat slot vol zand open te krijgenquote:
Ga ik doenquote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Was nog een heel gehannes om dat slot vol zand open te krijgen
Vanavond nieuwe locatie, hou het topic in de gaten
Is Giel weer n beetje bij stem?
En nachtmensen dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 07:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 10u 's ochtends is in de meeste gevallen toch niet zo vroeg? alleen de nachtwerkers mogen klagen vind ik! de rest gaat maar op rijd naar bed![]()
goedemorgen
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je wachten op morgen, Domien is een weekendje naar Londen geweest en heeft allemaal hippe clubs bezocht waar hij graag over wil praten.
Ik schakel nu pas in, ik neem aan dat hij inderdaad over zijn weekendje begon?quote:
Ik heb wel wat gewauwel over London gehoord ja. Ik ben snel gevlucht naar Rob @ KX, Domien heeft echt een onuitstaanbaar toontjequote:Op maandag 5 maart 2012 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in, ik neem aan dat hij inderdaad over zijn weekendje begon?
Ach, dat was ook maar 1.5 minuut.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja, en over 'zn meisje'.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha hij klinkt soms echt als een verliefd pubertje,terwijl hij maar een klein jaartje jonger dan mij isquote:
Maar hij heeft wel een vriendinquote:Op maandag 5 maart 2012 10:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha hij klinkt soms echt als een verliefd pubertje,terwijl hij maar een klein jaartje jonger dan mij is
Topplaatquote:
quote:
Ook lief!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik noem mij vriend wel eens vriendje, en hij mij vriendinnetjemaar dat is eigenlijk alleen tegen elkaar.
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook lief!![]()
Ik ben in een hartjesbui vandaag, walgelijk!!
Hey jong, heb je die stok nu al eens ergens gedropt??quote:Op maandag 5 maart 2012 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb het altijd over mijn skatjaah. Like a BAUSS!
Eerst ff werken en daarna vanaf de plek waar ik mijn auto geparkeerd heb (carpoolen) die stok droppen. Heb wel wat leuks in gedachten... Denk ikquote:Op maandag 5 maart 2012 11:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey jong, heb je die stok nu al eens ergens gedropt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |