Hmmzzz... Ik had gerekend op meer weerstandquote:Op maandag 5 maart 2012 08:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, dan ben ik verkeerd geïnformeerd......gewoon de hele dag door bellen dus! gloeiendegloeiende. oplichters zijn het! 1000bommen en granaten.
en nu moet ik echt verder gaan aankleden en langzaamaan richting werk gaan....
nou, dat kun je vergeten! ik waai met alle winden meequote:Op maandag 5 maart 2012 08:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz... Ik had gerekend op meer weerstand
Ik las het op Twitter ja...quote:Op maandag 5 maart 2012 08:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dat kun je vergeten! ik waai met alle winden mee![]()
fijne dag allemaal
quote:
WHATquote:
Was nog een heel gehannes om dat slot vol zand open te krijgenquote:
Ga ik doenquote:Op maandag 5 maart 2012 09:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Was nog een heel gehannes om dat slot vol zand open te krijgen
Vanavond nieuwe locatie, hou het topic in de gaten
Is Giel weer n beetje bij stem?
En nachtmensen dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 07:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 10u 's ochtends is in de meeste gevallen toch niet zo vroeg? alleen de nachtwerkers mogen klagen vind ik! de rest gaat maar op rijd naar bed![]()
goedemorgen
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je wachten op morgen, Domien is een weekendje naar Londen geweest en heeft allemaal hippe clubs bezocht waar hij graag over wil praten.
Ik schakel nu pas in, ik neem aan dat hij inderdaad over zijn weekendje begon?quote:
Ik heb wel wat gewauwel over London gehoord ja. Ik ben snel gevlucht naar Rob @ KX, Domien heeft echt een onuitstaanbaar toontjequote:Op maandag 5 maart 2012 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in, ik neem aan dat hij inderdaad over zijn weekendje begon?
Ach, dat was ook maar 1.5 minuut.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja, en over 'zn meisje'.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha hij klinkt soms echt als een verliefd pubertje,terwijl hij maar een klein jaartje jonger dan mij isquote:
Maar hij heeft wel een vriendinquote:Op maandag 5 maart 2012 10:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha hij klinkt soms echt als een verliefd pubertje,terwijl hij maar een klein jaartje jonger dan mij is
Topplaatquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |