bye bye man bye byequote:
Die vuilakkerij hebben ze hier ookquote:Op maandag 5 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
Hallo, wat gaan jullie snel opeensIk ga ook maar eens slapen, ik moet voor 10.00 uur 's ochtends bellen als ik een afspraak met de dokter wil maken
en deze danquote:
voor 10u 's ochtends is in de meeste gevallen toch niet zo vroeg? alleen de nachtwerkers mogen klagen vind ik! de rest gaat maar op rijd naar bedquote:Op maandag 5 maart 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Die vuilakkerij hebben ze hier ook![]()
Slaap lekker
quote:Op maandag 5 maart 2012 07:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 10u 's ochtends is in de meeste gevallen toch niet zo vroeg? alleen de nachtwerkers mogen klagen vind ik! de rest gaat maar op rijd naar bed![]()
goedemorgen
(ja, ik hap)quote:Op maandag 5 maart 2012 07:23 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat je (net als vroegâh) gewoon lekker de hele dag naar de praktijk kan bellen, assistentes vijlen hun nagels maar in hun eigen tijd
Yay, happerds!!quote:Op maandag 5 maart 2012 07:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
(ja, ik hap)
ik vermoed dat ze ook nog wel andere dingen moeten doen dan afspraken inplannen. Volgens mij hebben huisartsen steeds minder assistenten in dienst en hebben die assistenten steeds meer werk te doen. En als je niet constant wordt gestoord door kneuzen met wintertenen die een afspraak willen maken verzet je meer werk.
mmm, dan ben ik verkeerd geïnformeerd......gewoon de hele dag door bellen dus! gloeiendegloeiende. oplichters zijn het! 1000bommen en granaten.quote:Op maandag 5 maart 2012 08:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay, happerds!!![]()
![]()
Bij ons zitten er nu 3 assistentes, terwijl een jaar of 2 geleden hetzelfde werk door 1 werd gedaan. Daarnaast is de praktijk uitgebreid met een extra huisarts en 2 praktijkondersteuners dus ik vind het klinkklare onzin
Hmmzzz... Ik had gerekend op meer weerstandquote:Op maandag 5 maart 2012 08:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, dan ben ik verkeerd geïnformeerd......gewoon de hele dag door bellen dus! gloeiendegloeiende. oplichters zijn het! 1000bommen en granaten.
en nu moet ik echt verder gaan aankleden en langzaamaan richting werk gaan....
nou, dat kun je vergeten! ik waai met alle winden meequote:Op maandag 5 maart 2012 08:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz... Ik had gerekend op meer weerstand
Ik las het op Twitter ja...quote:Op maandag 5 maart 2012 08:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dat kun je vergeten! ik waai met alle winden mee![]()
fijne dag allemaal
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |