Ik hoopte nog dat ze dit nummer waren kwijtgeraakt ofzo, verschrikkelijkquote:
Godver, die is eigenlijk veel beter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:50 schreef alors het volgende:
Ik hoopte op 'Ramon moet plassen' als TT, dat mokkel verdient geen topic.
trololol!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
goh, die cd van jawat is moeilijk te vinden...
http://www.tvoranjeshop.nl/8521/jawat-zwarte-aap.htm
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
goh, die cd van jawat is moeilijk te vinden...
http://www.tvoranjeshop.nl/8521/jawat-zwarte-aap.htm
ze zei echt dat het niet zo wasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
en gelukkig staat Jawat niet in iTunes.... http://itunes.apple.com/nl/album/ut-zwarte-aap/id284846912
ik heb amper 5min googlewerk eraan besteed en 2 hits gevonden. een lui zwijn is het.quote:
`gefeliciteerd!quote:
Goeiedag mien jong!!quote:
Op 't moment wordt er toch niet veel gepostquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haai haai ik moet echt wat vaker posten hier Ik voel me eigen steeds meer een lurker
Er wordt gepost, dat vind ik al heel watquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op 't moment wordt er toch niet veel gepost
Onmeunig goed te pass over!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Goeiedag mien jong!!
Alles goed doar an de aandre kaant van de Vink'nbuurte??
In dat geval is het gewoon easy listening, te lui om zelf muziek op te zettenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:03 schreef _JdM_ het volgende:
Bartje legde net uit: het is een "speciale editie" van weekend Request. Volgende week pas de eerste echte Sanderdaynight.
Hmm.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:03 schreef _JdM_ het volgende:
Bartje legde net uit: het is een "speciale editie" van weekend Request. Volgende week pas de eerste echte Sanderdaynight.
Gewoon WeekendRequest, alleen dan een uurtje langer en op zaterdagavond.quote:
Niet een dance-versie ofzo dus?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon WeekendRequest, alleen dan een uurtje langer en op zaterdagavond.
Werd ook wel gedraaid, maar ik heb ook wel andere dingen gehoord. Maar goed, ook maar een uurtje geluisterd. Volgende week weer intunen op het laatste uurtje, ben benieuwd naar het nieuwe programma.quote:
dat word flink veel dubstep heb ik zo'n vermoeden.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Werd ook wel gedraaid, maar ik heb ook wel andere dingen gehoord. Maar goed, ook maar een uurtje geluisterd. Volgende week weer intunen op het laatste uurtje, ben benieuwd naar het nieuwe programma.
ik treur er niet om al is het programma nu niks beter.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:13 schreef JaneDoe het volgende:
tiiimuuur en ráaaamooooon... ooopeeen raaaaadiiiiooooooooo!!!
Timur en Ramon de TopicReanimeerdersquote:
met kijken bedoel ik luisteren ofcquote:Op zondag 4 maart 2012 12:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd kijken of het weer net zo leuke flirt word als gisteren
boeren bovenop appelflap, hoeven de andere 2 niet meer: opgelost!quote:Op zondag 4 maart 2012 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
een appelflap in 3 stukken delen? gewoon in de blender gooien dat ding!
leg er dan meteen een fijne dampende bruine bolus op!quote:Op zondag 4 maart 2012 12:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
boeren bovenop appelflap, hoeven de andere 2 niet meer: opgelost!
dan hoef ik em zelf ook niet meerquote:Op zondag 4 maart 2012 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leg er dan meteen een fijne dampende bruine bolus op!
jij bent vies van jezelf?quote:
yup, bejaardenflirtquote:Op zondag 4 maart 2012 12:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, ik heb net m'n lunch op. Ander gespreksonderwerp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |