omdat er twee betere waren dan hij, Dave is alleen maar door omdat hij een jongen isquote:
Ik stel voor:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef Cher- het volgende:
Titel mag ook wel anders, slaat nergens op.
Ah oke, zou kunnen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
omdat er twee betere waren dan hij, Dave is alleen maar door omdat hij een jongen is
Precies.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik stel voor:
The Voice Kids Live #23 - doorgestoken kaart
Zo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef Cher- het volgende:
Titel mag ook wel anders, slaat nergens op.
Ik vind hem best leuk overkomen anders. Gaat erom dat het accent gewoon super irritant is en hij volgens mij alleen maar van die Nederlandse liedjes kan zingen. Ik vond hem, juist samen met die Channa, de slechtste.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef roos94 het volgende:
Het was overduidelijk dat ze al meteen voor Dave gingen. Ik kan hem echt niet uitstaan, toen met ciske de rat was hij ook al danny's lievelingetje. Er waren veel betere dan hij.
Datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:47 schreef Cher- het volgende:
Ik vond hem, juist samen met die Channa, de slechtste.
Tessa (meisje met gitaar, 10 jaar HGT / Popstars?) won, Aliyah (10) winnaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:49 schreef roos94 het volgende:
zoe en romy waren echt supergoed. en die liggen nu eruit. al vond ik channah wel heel goed, niet alleen omdat ze schattig was, ze heeft ook een mooie stem. maar ik durf er 100 euro op te zetten dat dave wint, want channah is pas 10 en dan mag je toch nauwelijks shows enz doen.
Ik kon 'm al niet uitstaan in de reclame van Ciske de Rat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef roos94 het volgende:
Het was overduidelijk dat ze al meteen voor Dave gingen. Ik kan hem echt niet uitstaan, toen met ciske de rat was hij ook al danny's lievelingetje. Er waren veel betere dan hij.
Meen je dat?quote:
best welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vraag me overigens sterk af wat de win-win situatie nou precies is met deze twee kandidaten?![]()
excuusjongetjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Fabienne en Annelotte zijn volgende week by far het beste, maar toch zal maar 1 van hen doorgaan omdat er een excuusjongetje door moet.
Ansj kiest toch de schattigste.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Fabienne en Annelotte zijn volgende week by far het beste, maar toch zal maar 1 van hen doorgaan omdat er een excuusjongetje door moet.
Romy weet ik niet. Ze is nu lief en schattig, maar geen idee hoe ze zich gaat ontwikkelen (dit geldt ook voor Channah).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:57 schreef weetje11 het volgende:
Pim en Romy kunnen nu na deze leuke media aandacht hun eigen carriere uitstippelen, ik denk dat we over een aantal jaar Suze weer terug gaan zien bij een andere talentenjacht, zoals Dewi (ex-idols-ex.... ex ...) etc...
Ik denk dat het echte talent van bijvoorbeeld Pim (doet mij Jim Bakkum denken) vooral tot uiting moet komen als hij wat ouder is...
excuusjongetje komt gewoon door de spellingscontrole, net als excuusneger of excuustruusquote:
te mooi voor een 13-jarige, maar zij kan ook heel goed zingen, vergeet niet dat de voorronde een blinde auditie was en dat op de CD alleen audio staatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:00 schreef roos94 het volgende:
Ik vind fabienne geen kind meer, zij hoort niet bij de voice kids
Ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:03 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ga zo slapen, ik moet morgen weer werken
1 daarvan zou ook voor meisje door kunnen gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:03 schreef weetje11 het volgende:
Angela heeft precies 3 jongens, dan zou ik zeggen: zet ze met z'n 3en in 1 battle...
Verder hoop ik dat Fabienne en Brett door gaan naar de finale.
ik vind haar geweldig, ik heb haar samen met Fabienne getipt als eindfinalistenquote:
goodnightquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:08 schreef BabeWatcher het volgende:
slaap lekker allemaal, ik verwacht dat ik vandaag de top100 wel weer gehaald heb
Ajb zeg, dat irritante kind *Romy* mag van mij echt ver weg blijven...dat overdreven gedoe heb ik een hekel aan. Pim daarentegen vond ik echt goed. Daya (was toch dat meisje dat vandaag met Channa en Romy zong?) vond ik ook goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:57 schreef weetje11 het volgende:
Pim en Romy kunnen nu na deze leuke media aandacht hun eigen carriere uitstippelen, ik denk dat we over een aantal jaar Suze weer terug gaan zien bij een andere talentenjacht, zoals Dewi (ex-idols-ex.... ex ...) etc...
Ik denk dat het echte talent van bijvoorbeeld Pim (doet mij Jim Bakkum denken) vooral tot uiting moet komen als hij wat ouder is...
Kan Dave er wat aan doen dat hij Danny's lievelingetje was dan? En hij was zeker de beste Ciske.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef roos94 het volgende:
Heb je dat bij alle Amsterdammers?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:04 schreef roos94 het volgende:
Van dat accent van Dave krijg je toch al kots neigingen
Maar dat ie ook zo arrogant zei, hoe heetie ook al weer.. oh, ja , Roemen.. 'schijnheilig lachje'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:53 schreef Clauw het volgende:
[..]
Kan Dave er wat aan doen dat hij Danny's lievelingetje was dan? En hij was zeker de beste Ciske.
Ja dat is jouw verkeerde interpretatie. Maar goed je vindt Dave gewoon niet leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar dat ie ook zo arrogant zei, hoe heetie ook al weer.. oh, ja , Roemen.. 'schijnheilig lachje'
nopquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:35 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ja dat is jouw verkeerde interpretatie. Maar goed je vindt Dave gewoon niet leuk.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:57 schreef BabeWatcher het volgende:
SPOILER: Spoiler bevat uitslag uitzending volgende week!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Benny op 03-03-2012 16:02:23 (gepoilert) ]"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:49 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]Beetje spoiler alert. Maar wel te verwachten ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Benny op 03-03-2012 16:02:36 ]
Rot eens op met je spoiler!quote:
quote:
Dit vond ik ook, al vond ik wel dat Channah het verdiende. Wat een leukerd...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:02 schreef iBenny het volgende:
Suze had trouwens al moeten winnen van Dave
Go Go Go Go Bennyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:52 schreef iBenny het volgende:
Het werd gister al gevraagd, maar de OP is nu aangepast
Het heeft nog net niet de irritatiefactor van eh... hoe heet die griet van HGT, maar het komt er best bij in de buurtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:08 schreef iBenny het volgende:
Channah heeft nu ook dr eigen topic: Channah van Wingerden
Ik denk dat ze niet eens door de eerste ronde zou zijn gekomenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:12 schreef UltraR het volgende:
Heb ik totaal niet.
Over die griet van HGT gesproken. Mag ik even opmerken dat zij dus idd echt helemaal niet zo goed was. Vergeleken met het niveau wat er bij TVK rondloopt!
Mag ik daar dan nog ff op aanvullen dat ik het niveau echt verdomd hoog vindquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:12 schreef UltraR het volgende:
Heb ik totaal niet.
Over die griet van HGT gesproken. Mag ik even opmerken dat zij dus idd echt helemaal niet zo goed was. Vergeleken met het niveau wat er bij TVK rondloopt!
Echt he? Ik dacht oprecht dat ik het niet zou gaan kijken. Precies door gehypte types als die bij HGT. Die had mij laten denken dat kinderen van <14 niet kunnen zingen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mag ik daar dan nog ff op aanvullen dat ik het niveau echt verdomd hoog vind
Ze was een van de minst goede gister iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:20 schreef UltraR het volgende:
[..]
Echt he? Ik dacht oprecht dat ik het niet zou gaan kijken. Precies door gehypte types als die bij HGT. Die had mij laten denken dat kinderen van <14 niet kunnen zingen...
How wrong was I. Maarrrr, how right was I about dat HGT schreeuwlelijkerdje.
Daar zeg je wat inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:12 schreef UltraR het volgende:
Van de 5 die overbleven vond ik het ook wel lastig om te kiezen wie er door zou moetenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat inderdaad, al kiezen ze nu ook de minste voor de finale als je het mij vraagt, dus had ze misschien toch kans
Echt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van de 5 die overbleven vond ik het ook wel lastig om te kiezen wie er door zou moeten
Van mij mag het stukje wat er voor kwam ook op YT, zo schattig die kleine meisjes die verliefd op hun coaches zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
de beste battle van gisteren, zeker nu je het ontspannen terugkijkt, niet alleen vertederend, maar ook nog een knallend optreden. Wat zou het toch geweldig zijn als deze meiden samen blijven zingen.
Jammer dat die site van rtl niet met Moonlight werkt, ik kan de video's niet terugzien.
ik kan dat niet vindenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van mij mag het stukje wat er voor kwam ook op YT, zo schattig die kleine meisjes die verliefd op hun coaches zijn
Ik geloof dat het over Maxime Beelen gaat, maar ik weet niet meer in welke talentenjacht zij zat.quote:
Dan is de code niet meer hetzelfde en is het minder makkelijk automatisch op te sporen door RTL.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik kan dat niet vindenen als het er al op staat wordt het snel weer verwijderd.
Ik zie trouwens vaker dat televisieprogramma's (of delen daarvan) gespiegeld op YT worden geüpload, waarom is dit zo?
Precies en ik gok dat Dave ook niet zal winnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat Channah gaat winnen, die is toch te jong en heeft nog teveel een kinderstemmetje.
Ik denk dat Vajen of Fabienne gaat winnen..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies en ik gok dat Dave ook niet zal winnen
Precies ditquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vajen of Fabienne gaat winnen..
Ome Joop gaat vast een TVK musical maken, met Dave en Vajen
Ik blijf hopen dat Brittany gaat winnen. Verder is Annelotte heel goed. De eindwinnaar zat niet bij de battle van gisteren. Het zal idd Vajen of Fabienne worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vajen of Fabienne gaat winnen..
Ome Joop gaat vast een TVK musical maken, met Dave en Vajen
Ik heb dat niet gezien. Heb eerlijk gezegd heel lang geen NL televisie bekeken maar nu weet ik weer waarom.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef roos94 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat het na The Voice Kids tijdelijk was afgelopen met de talentenjachten, maar we gaan gewoon weer vrolijk verder. Vanaf 30 maart begint HGT weer en waarschijnlijk hebben we in augustus een nieuwe talentenjacht
Het centrale HGT-topic staat alweer klaar- HGT 2012 Live #1 - vanaf 30 maart op RTL4
noesss, geen Haribo?!! Dat dit kan!! hihiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had BIJNA een Haribo doos gekochtMaar ik ben niet zo van die gekleurde snoep, dus ik heb een AH bak drop gekocht
En een doosje paprika shuttles. Kortom; ik ben er al klaar voor
![]()
Ohhhhhquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb vanmorgen nog wat chocolade-amandelen meegenomen bij de AH
quote:
dat is toch vet stoerrrr jeweetz!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef FokNederland het volgende:
Hebben jullie trouwens al op haar Twitter gekeken.
Heb je ook en jongen heeft hij bij zijn naam staan: Verkering gehad met Fabienne tot 21-02-2012.
Wat voor een pauperboy ben je dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Wat een kleine baaschquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef FokNederland het volgende:
Hebben jullie trouwens al op haar Twitter gekeken.
Heb je ook en jongen heeft hij bij zijn naam staan: Verkering gehad met Fabienne tot 21-02-2012.
Wat voor een pauperboy ben je dan.
Nee, volgende week, ze zit namelijk bij Marco in het team.quote:
oke thanksquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nee, volgende week, ze zit namelijk bij Marco in het team.
Vanavond de kandidaten van Angela!
quote:• Amy M (11)
• Aïsha E (11)
• Annelotte (14)
• Brett (12)
• Brittany (13)
• Elaine (11)
• Fabiënne (13)
• Jessie (13)
• Lennart (13)
• Lieke (12)
• Lowieke (12)
• Mannus (11)
• Maxime (13)
• Rosan (14)
• Vinchenzo (12)
quote:
Gekocht voor 50 cent.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zitten er allemaal vreemde pling-geluidjes ala SATC & Desperate housewives onder GTST
ik verhuis vandaag ook al bij de eerste reclame naar de bank en ik weet dat mijn accu het niet meer twee uur uithoudt tegenwoordig.quote:
quote:
Hingen ze maar echt aan een klif.quote:
Fabienne zal doorgaan omdat zij goed zingt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef D. het volgende:
Fabiënne zal wel sowieso doorgaan, onafhankelijk van hoe ze zingt
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef Pheno het volgende:
Wendy ziet er weer als een stralend anorexiameisje uit.
Voorbeeldfunctie voor die kinderen he..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef Pheno het volgende:
ja joh, dat mens is dunner dan de gemiddelde meisjes van 12/13/14 die meedoenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie voor die kinderen he..
les 1: spaar je stemquote:
Faceliftquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
Angela dr gezicht wordt strakgetrokken dmv haar haar?
Uh, een man?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, Mannus, waar ik me in het begin afvroeg of het wel een man is
.
ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, Mannus, waar ik me in het begin afvroeg of het wel een man is
.
Poging tot woordgrap, maar gefaald, gaarne geen aandacht aan gevenquote:
Uh, dat bedoelde ik niet als woordgrapfaal. We vroegen ons hier net echt af wat het geslacht wasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Poging tot woordgrap, maar gefaald, gaarne geen aandacht aan geven.
Met die hangende plaat. Hush hush hush.quote:
Beter idd... Ook toepasselijkerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze hadden happiness moeten kiezen van Alexis Jordan.
duidelijk een hommoquote:
Waarom heb je Willa Ford als ava?quote:
Een producer of zo die haar helpt bij de keuzes, geen idee hoe hij heet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Wie is die vent bij Angela eigenlijk? Vast een domme vraag
quote:
Is mijn adoptiekind dus ze moet nog ff blijvenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef D. het volgende:
Fabiënne zal wel sowieso doorgaan, onafhankelijk van hoe ze zingt
Willa Ford.quote:
Over seks, giebel giebelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:45 schreef just me het volgende:
Weten die kinderen eigenlijk wel wat ze zingen ?
Het gaat over seks hihihihihihquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:45 schreef just me het volgende:
Ja..... nee, nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:45 schreef just me het volgende:
dat wel, maar Amy is schattigerquote:
Zelfs ik ken het. En ik kom uit de tijd van de Beatles.quote:
Daarom vraag ik het, waarom heb je haar als avaquote:
Ik ook niet.quote:
Dat ligt toch echt aan jou, want ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs ik ken het. En ik kom uit de tijd van de Beatles.
Dat is haar nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het, waarom heb je haar als ava
Het is zo vaak op de radio geweest, k-nummer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou, want ik ken het ook niet
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is mijn adoptiekind dus ze moet nog ff blijven
Niet op de normale zendersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zo vaak op de radio geweest, k-nummer.
quote:
Ik wilde net roepen dat het bijna zo erg was als het eerste nummer van dit mens met die rijmpjes, is het gewoon van hetzelfde mens, net zulke baggerquote:
Radio 1, 2, 3 en zelfs 4 en 5 .quote:
Dat zeg ik, die hangende plaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net roepen dat het bijna zo erg was als het eerste nummer van dit mens met die rijmpjes, is het gewoon van hetzelfde mens, net zulke bagger
En dat is erg omdat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef FokNederland het volgende:
Angela zonder make-up zie je ook wel de leeftijd.
Lekker boeiend.quote:
Ik heb het nagekekenquote:
Weet ik eindelijk hoe een homo zich dient te kleden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:
Die Mannus is ook wel als een klein homotje gekleed(en hier wil ik niemand mee op zijn tenen trappen)
Morgen meteen een sjaal kopen dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik eindelijk hoe een homo zich dient te kleden.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef Lov1 het volgende:
Toch leuk dat Martijn eindelijk eens de langste is op het podium
Nee. Het is een totaal niet boeiende reactie, topicvervuiling en wel.quote:
Da's een gratis faceliftquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ai Ansj, zo'n strakke staart op je bol op deze leeftijd
Mijn pik reageert ook nog eens alleen op vrouwen, overigens.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik eindelijk hoe een homo zich dient te kleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |