omdat er twee betere waren dan hij, Dave is alleen maar door omdat hij een jongen isquote:
Ik stel voor:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef Cher- het volgende:
Titel mag ook wel anders, slaat nergens op.
Ah oke, zou kunnen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
omdat er twee betere waren dan hij, Dave is alleen maar door omdat hij een jongen is
Precies.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik stel voor:
The Voice Kids Live #23 - doorgestoken kaart
Zo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef Cher- het volgende:
Titel mag ook wel anders, slaat nergens op.
Ik vind hem best leuk overkomen anders. Gaat erom dat het accent gewoon super irritant is en hij volgens mij alleen maar van die Nederlandse liedjes kan zingen. Ik vond hem, juist samen met die Channa, de slechtste.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef roos94 het volgende:
Het was overduidelijk dat ze al meteen voor Dave gingen. Ik kan hem echt niet uitstaan, toen met ciske de rat was hij ook al danny's lievelingetje. Er waren veel betere dan hij.
Datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:47 schreef Cher- het volgende:
Ik vond hem, juist samen met die Channa, de slechtste.
Tessa (meisje met gitaar, 10 jaar HGT / Popstars?) won, Aliyah (10) winnaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:49 schreef roos94 het volgende:
zoe en romy waren echt supergoed. en die liggen nu eruit. al vond ik channah wel heel goed, niet alleen omdat ze schattig was, ze heeft ook een mooie stem. maar ik durf er 100 euro op te zetten dat dave wint, want channah is pas 10 en dan mag je toch nauwelijks shows enz doen.
Ik kon 'm al niet uitstaan in de reclame van Ciske de Rat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef roos94 het volgende:
Het was overduidelijk dat ze al meteen voor Dave gingen. Ik kan hem echt niet uitstaan, toen met ciske de rat was hij ook al danny's lievelingetje. Er waren veel betere dan hij.
Meen je dat?quote:
best welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vraag me overigens sterk af wat de win-win situatie nou precies is met deze twee kandidaten?![]()
excuusjongetjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Fabienne en Annelotte zijn volgende week by far het beste, maar toch zal maar 1 van hen doorgaan omdat er een excuusjongetje door moet.
Ansj kiest toch de schattigste.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Fabienne en Annelotte zijn volgende week by far het beste, maar toch zal maar 1 van hen doorgaan omdat er een excuusjongetje door moet.
Romy weet ik niet. Ze is nu lief en schattig, maar geen idee hoe ze zich gaat ontwikkelen (dit geldt ook voor Channah).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:57 schreef weetje11 het volgende:
Pim en Romy kunnen nu na deze leuke media aandacht hun eigen carriere uitstippelen, ik denk dat we over een aantal jaar Suze weer terug gaan zien bij een andere talentenjacht, zoals Dewi (ex-idols-ex.... ex ...) etc...
Ik denk dat het echte talent van bijvoorbeeld Pim (doet mij Jim Bakkum denken) vooral tot uiting moet komen als hij wat ouder is...
excuusjongetje komt gewoon door de spellingscontrole, net als excuusneger of excuustruusquote:
te mooi voor een 13-jarige, maar zij kan ook heel goed zingen, vergeet niet dat de voorronde een blinde auditie was en dat op de CD alleen audio staatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:00 schreef roos94 het volgende:
Ik vind fabienne geen kind meer, zij hoort niet bij de voice kids
Ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:03 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ga zo slapen, ik moet morgen weer werken
1 daarvan zou ook voor meisje door kunnen gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:03 schreef weetje11 het volgende:
Angela heeft precies 3 jongens, dan zou ik zeggen: zet ze met z'n 3en in 1 battle...
Verder hoop ik dat Fabienne en Brett door gaan naar de finale.
ik vind haar geweldig, ik heb haar samen met Fabienne getipt als eindfinalistenquote:
goodnightquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:08 schreef BabeWatcher het volgende:
slaap lekker allemaal, ik verwacht dat ik vandaag de top100 wel weer gehaald heb
Ajb zeg, dat irritante kind *Romy* mag van mij echt ver weg blijven...dat overdreven gedoe heb ik een hekel aan. Pim daarentegen vond ik echt goed. Daya (was toch dat meisje dat vandaag met Channa en Romy zong?) vond ik ook goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:57 schreef weetje11 het volgende:
Pim en Romy kunnen nu na deze leuke media aandacht hun eigen carriere uitstippelen, ik denk dat we over een aantal jaar Suze weer terug gaan zien bij een andere talentenjacht, zoals Dewi (ex-idols-ex.... ex ...) etc...
Ik denk dat het echte talent van bijvoorbeeld Pim (doet mij Jim Bakkum denken) vooral tot uiting moet komen als hij wat ouder is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |